Wat je even kwijt wil #43

giphy (26)

En weer verder!

10 likes

Whoo!

Ik ben zooo moe. Val bijna in slaap en moet nog 2 uur. :tired_face:

Ik zit overigens ziek thuis en ik voel me zo bezwaard. Volgensmij vind mijn collega dat zo erg, heb helemaal de drang om in te loggen. Maargoed ziek is ziek, heb morgen ook een coronatest dus het is niet alsof ik me aanstel ofzo.

Heb net wel lekker mijn bed verschoond en ben even gaan douchen dus dat is heel fijn, haha.

Ik werk vanuit bed vandaag, heerlijk met elektrische deken aan en netflix op de achtergrond :shushing_face:

7 likes

Ik kan niet wachten tot het weer weer een beetje beter word. Dan ga ik weer een eind fietsen naar een voor mij nieuwe kringloop. Mn missie is een beige geruite oversized blouse te vinden op de mannen afdeling haha.

13 likes

Ik vond laatst alleen lelijke wiskunde docent overhemden. Wel mooie mannenblazers :heart_eyes:

2 likes

Ik lag gisteravond op bed te chillen toen ik ineens getoeter en een knal hoorde. Iets later kwam ook politie en ambulance de parkeerplaats van mijn flat opgereden en bleek dus dat er iemand was aangereden. Nu vond mijn vriend vanochtend een briefje op z’n voorruit dat zijn auto was aangereden en omdat het om een vluchtmisdrijf gaat, moest hij naar het politiebureau om aangifte te doen. Zie nu ook dat er een stuk over op de nieuwswebsite van hier staat en dat de bestuurder blijkbaar onder invloed was. Benieuwd wat voor staartje dit nog gaat krijgen :astonished:

3 likes

Wss gaat hij geen schade vergoed krijgen tenzij hij zelf all risk verzekerd is. Even de verzekering ook bellen en zsm aangifte doen idd! Als je naar het waarborgfonds moet echt absoluut zsm (aka vandaag).

1 like

Okkkkkk vet goeie dag op stage, alleen maar complimenten ole hey ho ole

15 likes

ah super chill de kapster heeft mijn haar gefixed en is nu een stuk warmer en meer een herfst kleur. dan wortel/pompoen oranje.

14 likes

Hij is vanochtend al bij de politie geweest en heeft zo’n 2 uur geduurd voor hij klaar is. Word wss verzekeringswerk maar hij mag de auto nog niet laten maken tot hij groen licht krijgt. Wel benieuwd of het een bewoner van de flat was stiekem

@anon42392789 wat een stomme mensen. Knuffel :heart:

Ik ben net weer onder werktijd naar psycholoog geweest, ben kapot, maar gelukkig nu niet meer naar werk toe en niet hoeven haasten en stressen van te voren dus voelt wel goed (en ook een beetje als spijbelen​:sweat_smile::see_no_evil:).

4 likes

haha gek is dat he, maar goed dat je bent geweest <3 Nu ook verder klaar of moet je toch nog wat voor werk doen thuis? Anders; voetjes omhoog en lekker iets voor jezelf doen <3

2 likes

Nog 1 mail sturen en voor morgenmiddag npg 1 lesje voorbereiden, ochtend doen stagiaire en ik samen dus komt goed.
Lig nu onder een deken op de bank😇

2 likes

Self care moet niet aanvoelen als spijbelen :kissing_smiling_eyes:

Eindelijk klaar met lesgeven zo balen dat ik hier les geef tot half 5 en elders tot max 3en.

2 likes

True, maarja ik ben nogal streng voor mezelf :see_no_evil:

Ellende zeg, ik standaard tot half 4 (en dan de rest nog) dus i feel you.

Beetje bijgekomen van dat bericht van die trutten?

1 like

Hahaha ik weet gelijk welke je bedoeld. Zon paarse of blauwe dunne ruit…


Ik keek vroeger zon raar programma met een soort salamander die in de intro of outro steeds Tokeeeh tokeeeh tokeeeh." Zei. Vroeg me al jaren af wtf dat betekende. Maar ik kom er net door tiktok zelf achter dat dat beest zelf blijkbaar een tokeh was.

Gods ik vind dat programma nu terug en hij zegt letterlijk : Ik ben een tokeh…

Het tering enge programma

https://youtu.be/J5AxdTPvRqI

5 likes

Wtf, ik heb dus al een maand ofzo een (nieuwe) piep in m’n oor, kreeg daar neusdruppels voor, moest het een paar weken aankijken, maar geen verbetering, en nu ineens hoor ik sinds een paar uur geleden ook veel minder met dat oor, heel acuut. Heb al geprobeerd de huisarts te bellen, maar ze zijn al dicht, dus dan meteen morgenochtend nog een keer proberen. Maak me nu echt wel zorgen eigenlijk…

trouwens, @flwhrs heb jij al wat gehoord? Heb je je gehoortest al moeten doen?