Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik heb een masker gekocht van The Ordinary. Maar, jeetje, wat is het aanstellerig zwart van kleur. Alles zit onder. Kon het niet wat subtieler.

Net the Santa Clause gekeken en nu kijk ik het vervolg hiervan en ik zeg lekker niks tegen m’n vriend zodat hij deze films met kerst samen wil kijken.

4 likes

Gewoon kruiden die je lekker vindt in een (mooi) flesje doen en daar natuurazijn bijdoen. Of je kan zelf appelciderazijn maken. Ik denk dat in de mijne nu rozemarijn, douglasspar, citroengras, peperbolletjes en chilipeper zitten. Fire cider vind ik ook fijn om te maken (en cadeau te geven). Daar vind je verschillende recepten voor, maar zit onder andere kaneel, mierikswortel, gember, kurkuma,sinaasappel, rozemarijn, … in. Klinkt niet als de meest culinaire azijn, maar is een oud recept dat in de herfst/winter gebruikt wordt om je immuunsysteem te boosten. En hij is lekker!

Je kan ook zelf thee samenstellen, of iets van pesto maken ofzo?

2 likes

Jarig zijn op een maandag én in de coronatijd is echt saai. Ja sorry, weet dat heel veel mensen dit hebben moeten ervaren afgelopen jaar maar ik had toch telkens de stille hoop dat het rond de tijd van mijn verjaardag weer normaal zou zijn :cry: maar helaas. Gelukkig heb ik wel wat familie over de vloer gehad vandaag en heb ik voor nu een chille fles wijn om toch een beetje te kunnen vieren

Thanks! Ik las laatst voor het eerst over fire cider en het klinkt heel goed maar ik zou niet weten waarbij je het gebruikt? Waar gebruik jij het zoal voor?

2 likes

Het is tering koud en het regent. No way dat ik nog naar de sportschool ga joejoe

3 likes

Ja, ik vind het niet eerlijk dat het geen sneeuw is. :worried:

1 like

Gefeliciteerd, verjaardagsbuddy! Ik snap je wel ja, niet echt heel veel aan zo. Ik heb ook gewoon gewerkt vandaag, maar dat is vanuit huis toch wel minder feestelijk dan normaal gesproken op kantoor…

1 like

Jij ook gefeliciteerd! :grin: opdat we er allebei dan toch nog een beetje een feestelijke avond van kunnen maken :wink:

1 like

In de plaats van andere azijn in een dressing of bij een salade, of in dipsaus ofzo meestal.
En soms ook gewoon een lepel zo, of opgelost in water, maar alleen als ik me ziek begin te voelen.
(Er bestaat ook wel drinkazijn, of shrub - een soort siroop op basis van azijn, maar moet je maar net van houden natuurlijk).

Siroop is misschien ook leuk om te maken? Kan je ook van veel fruit/kruiden maken (maar misschien minder handig in de winter).

1 like

Ik ben boos op prins Charles, al kende we natuurlijk altijd de verhalen al en is het eigenlijk wel sneu als alles echt zo i gegaan. Maar ik ben boos op hem :triumph: (nu laatste ep van het nieuwe seizoen van The Crown)

7 likes

Oke ik neem mijn eerdere woorden terug, een vriendinnetje komt even heel onverwachts langs om voor pakketbezorger te spelen zegt ze :see_no_evil: ik denk namens mijn andere vriendinnen. Had ik echt totaal niet verwacht zo op de maandagavond, heel lief :heart:

13 likes

Jij hebt wel echt geduld met die dude!

2 likes

Zag net foto’s van een zogenaamde glitterpiet als vervanger voor die met een zwart geschminkt gelaat maar ik vond het er meer uitzien als een luxueuze geslachtsziekte op het gezicht. :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Hoe heb ik ooit zonder mn plastic badje gekund?? :bath:

6 likes

Kerstcadeautjes gekocht en ben nu al benieuwd wat mijn vriend ervan gaat vinden. Ik heb een kapstok, messenset en een douchegel van Hugo Boss gekocht. :blush: Nu hopen dat de kapstok zijn smaak is maar lijkt me wel fijn om na een dik half jaar weer mijn jas op te kunnen hangen daar.

2 likes

Ik viel net van de fiets zo achterover op mijn billen, net zoals baby’s die nog niet zo goed kunnen lopen dat doen haha, moet er echt heel stom uit hebben gezien.

image

Gelukkig heb ik genoeg bil om de val op te vangen dus dat was wel een fijn stootkussentje, valt al met al mee met de pijn.

2 likes

Ahh! Hou het wel in de gaten, bij mij kwamen de klachten pas later

Ik heb het helemaal gehad met vandaag (ondanks dat ze op werk aangaven blij met me te zijn :smiling_face_with_three_hearts:) dus ga nu lekker in bad met chocola. Dan moet ik helaas nog even huiswerk maken maar daarna mag ik naar bed met wijn. Hoe overleef ik de maandag :upside_down_face:

2 likes
4 likes

Waarom werkt dit niet :pensive: