Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

En dooooooorr

afbeelding

9 likes

Ik zou vandaag een congress hebben, dus dat gaat nu via livestream.

Dus ik netjes ingelogd, is er nog nergens een link te vinden? Gaat soepel.

2 likes

Argh ik heb hele erge krampen en ik heb al ibuprofen ingenomen maar het werkt nieeeet. Ik wil terug naar bed en mezelf zielig vinden.

Ik ben met zoveel tegenzin aan het werk vandaag. En ik ben best wat gewend op dat punt, maar wil nu echt gewoon janken en me verstoppen.

Edit: dit zou ook prima gewoon iets met mijn menstruatiecyclus en het feit dat ik al een paar dagen mijn vitamine D ben vergeten te maken kunnen hebben.

Ik ben wakker gemaakt door een kopjes gevende kat :two_hearts:

11 likes

Ben heel erg misselijk en licht in mijn hoofd.ben niet zwanger, van het weekend getest en slik de pil

Moet nog veel doen voor werk

Oke ik heb dit al eerder gezegd maar ik kan oprecht wel huilen nu. Ik had vorige week al veel puistjes (ik geef mondkapjes de schuld want zit echt op mijn wang en kin enz) maar het is nu echt extreem. Ik sta echt op het punt van huilen want zo erg heb ik het nog nooit gehad volgens mij. :cry:

Oke ik zit al te huilen, misschien wat overdreven maar ik heb afgelopen weekend wegwerpmondkapjes gebruikt en dat maakt ook geen verschil helaas zo te zien. Voel me echt zo onzeker ineens.

8 maanden into Zoom meetings realiseer ik me dat mijn borsten echt GIGANTISCH lijken op beeld als ik m’n favoriete gestreepte top aan heb, heftig dit :")

20 likes

Dit is niet oké natuurlijk. Stoppen met je werk en even op bed gaan liggen…

Dit is zó herkenbaar :sob: M’n huid was al slecht de laatste tijd maar m’n kin en wangen zitten er nu helemaal onder, zo naar

1 like

Ja ik heb even drinken gehaald, en kauwgom.
Helpt wel. Zo 1 klant afspraak via teams. Als daarna niet gaat zeg ik de rest af

1 like

Ik voel me zo rot en onzeker vandaag. Mijn hele hoofd slaat op hol. Heb net ook twee valeriaan pilletjes genomen, terwijl je er eigenlijk maar een per keer mag nemen. Moet zo aan het werk, maar wil in bed liggen en huilen.

1 like

Door @Bergamot had ik opeens een winkelmandje gevuld met christmas alles: cookies, shortbread, thee, pudding, stollen :heart_eyes:. Maar met moeite heb ik het ook weer braaf weggeklikt want bijna €100 aan kersteten kopen omdat ik een zielige periode heb is ook wat overdreven :geek:

6 likes

Oke tijd voor de herkansing. Ik zit nu bij de dokter te wachten tot ze mijn ingegroeide teennagel gaan fixen. Hoop zo dat de nasleep meevalt :sob:

Ik haat mijn werk :sob::sob::sob::sob: en ik moet zo weer. En ik heb serieus last van lichamelijke klachten hierdoor en ik wil niet :cry::cry::cry::cry:

Ik gebruik nu twee maanden Revitalash en mijn wimpers zijn echt insane I love it

12 likes

Ik ben Catastrophe aan het kijken en de acteur die Rob speelt (Rob Delaney) doet me steeds denken aan Mark Rutte

(de onderste is Mark :stuck_out_tongue: )

34 likes

Oo ik heb echt zo geen spijt van de iPad! En er zo lang over twijfelen en doen. Vanochtend heerlijk op de bank zitten tekenen, browsen, chillen. Net even naar de stad geweest voor essentiële dingen en nu ga ik hier lekker mee door. Even genieten dat ik mijn vrije dag heb en het huis alleen heb.

9 likes

Overdreven, of self love? :smirk:

1 like

Nog twee dagen werken en dan 2.5 week vakantie. :sunglasses:

11 likes