Wat je even kwijt wil #45

Zo ik had echt in m’n broek gepist. Goed dat je gebeld hebt

3 likes

Mijn vogel wil heel graag bij het konijn in de nek liggen, met zijn hoofd onder/in haar oor. Maar het konijn beweegt te veel. Hoor de hele tijd een verontwaardigde piep en een chagrijnige kop van de vogel :rofl:

11 likes

Ik heb m’n afwasmachine op het heetste programma gezet met een bakkie azijn erin. Such adult.

7 likes

Ja heb ook nog wel adrenaline in m’n lijf haha!

Ik dacht dat er ergens een klustopic was, maar kan het niet vinden :thinking: weet iemand of dat er is, of heb ik dat zelf bedacht?

Deze is er wel, maar weet niet of je die bedoelt

1 like

Ja! Thank youuuu

2 likes

Nee ik vind die mesh tops en broeken (is een pak geloof ik) oprecht tof

2 likes

Examen map ingeleverd, laatste presentatie gedaan.
Ik ben gewoon klaar met school.
Gewoon echt klaar na 2.5 jaar werken en leren.
Wat een fucked up tijd om een diploma te halen

41 likes

Haha chill. Was het trivia?

1 like

Ooo je doet zelf ook wat technisch! Ik dacht door je berichtje iets heel anders.
Wat gaaf zeg, dan is het nog chiller om zo hoog te eindigen!

1 like

Rare tijd idd, maar je hebt het wel gedaan! Gefeliciteerd, hoop dat je het thuis toch een beetje gepast kan vieren :partying_face:

1 like

Ik heb zo een digitale borrel en meteen daarna moet ik door om te gluhwein drinken :crazy_face:

Ken wel janken. Mijn salesmanager belde net; zegt ie je presentatie was echt fantastisch. We zijn echt onder de indruk hoe je alles oppakt en doet. Ook met je intakes. We zijn onder de indruk en je bent je proeftijd door. Je mag trots zijn🥺. Sorry maar heb echt nooit op werk dit ergens gehoord dus ben tering blij.

194 likes

Mijn opa zit nu in een hospice, bah gaat zo snel allemaal. Zo gek dat ik hem nooit meer zal zien. Echt wat haat ik corona. Zonder corona hadden we misschien ook nog voor hem kunnen zorgen na overlijden van mijn oma (ze wonen in het buitenland). Of was ie in ieder geval minder alleen geweest.

Edit We zouden dit jaar ook nog naar ze toe gaan, ook omdat je weet dat het op een gegeven moment niet meer kan, maar door corona kon dat natuurlijk niet

2 likes

Supergoed!! En natuurlijk ook fijn om eens te horen dat je het goed doet!

1 like

Wejo heb al tijdje geen krachttraining gedaan omdat je steeds maar uurtje kon boeken bij de sportschool en dat is te kort dus heb alleen maar cardio gedaan. Nu weer ff kracht thuis en m’n armen zijn nu pudding

1 like

Wat naar… Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is en de kans is natuurlijk klein als hij al in een hospice zit, maar ik hoop dat hij het nog lang genoeg volhoudt dat je er misschien toch nog langs kan. Heel veel sterkte sowieso :heart:

1 like

Dankje! Het klinkt alsof ie gewoon op is, denk dat het niet erg lang meer duurt. Hij woont in Florida dus langsgaan gaat hem echt niet meer worden.

Ik moet opzoek naar een nieuw DHL punt. Zo’n gastje wat daar altijd werkt had mijn pakket al klaar liggen toen ie zag dat ik binnen kwam. Hij zegt ook nooit iets. Waarom voelt dat als een mijlpaal die je eigenlijk niet wil halen?

4 likes