Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1).
Previous discussions:
Dat is nieuw
Wat een saaie titel
Noooooo hahahahah maakt ie zelf nieuwe???
Haha huh
Interessant nieuw topicnummer
@Luipaard ja heb uiteindelijk heen een deel gelopen en een deel met de bus en terug helemaal gelopen! Was best lekker, terug was het bijna droog. En nu lekker opwarmen.
Als er vanzelf vervolgtopics komen is de naam van het caronatopic ook vereeuwigd hehe
Kan de TT niet gewoon terug naar hoe het was?
Hahahaha krijgen we straks 44 deel 44.
Ik vind dit too much voor 2020 hoor, ik wil gewoon dat sommige dingen hetzelfde blijven
Gewoon die spanning om als 1e een volgend toppic te maken. BRUUT VAN ONS AF GENOMEN!!
Wil iemand even een recap doen van deel 1? Dan weet ik of het het waard is om deel 2 te lezen.
Previously on âWat je even kwijt wil #44â
Wel chill dat je nu gelijk het nieuwe topic al volgt in plaats van dat ik er na 3 dagen pas achterkom dat er een nieuwe is
Ik las dit in lauren conrad stem: âpreviously on the hillsâ
Dit klinkt wel handig.
Ik denk dat ik een verschrikkelijker woord hebt ontdekt dan 'huidhonger, namelijk âpelsperiodeâ op Nu.nl, de periode waarin nertsen worden omgebracht voor hun huid.
Ik ben echt aan het huilen nu om wat ze laten zien over de geitenmelkerij (npo1)
echt, mensen moeten echt stoppen met dierenmelk drinken
Ik heb net ergens wat besteld maar ik krijg geen bevestigingsmail irritaaaaant
@August Dat klinkt ook echt als veel en zwaar⊠Kun je even je rust pakken of iets doen om bij te komen? Huilen, iemand bellen, in bad, schrijven of slapen? Of je ziek melden een paar dagen? Sterkte!