Wat je even kwijt wil #45

Ik was net in de supermarkt en het was eigenlijk heerlijk rustig, niet anders dan normaal. Er wonen voornamelijk islamitische mensen in deze wijk dus die zullen wel geen/weinig kerst vieren. Ik klaag niet :sun_with_face:

Het ene moment wil ik fanatiek een workout gaan doen, kwark met blauwe bessen eten en 10.000 stappen halen. Het andere moment wil ik naar de McDonalds en de oliebollenkraam rijden. Ben benieuwd welke optie het aan het einde van de dag is geworden…

12 likes

Doe allebei :slight_smile:

10 likes

Ik wilde vanavond de laatste boodschappen doen voor kerst, maar hoor op de radio dat er gewoon sluiting dreigt van de supermarkten hier (Eindhoven) omdat het te druk is?

Ik ga vandaag voor het laatst naar therapie en mijn psych is, traditiegetrouw, te laat. Ga het toch wel missen denk ik, zelfs die stomme dingen, eg. reutelend koffieapparaat, tikkende klok, lelijke kunst die hier hangt. Gek gevoel, wel.

15 likes

:heart::heart:

1 like

Ik heb m’n neef afgesnauwd in de groepsapp.
:sparkles:it’s beginning to look a lot like fuck this :sparkles:

31 likes

mijn tante wil al een paar jaar samen met mij een boek uitbrengen van haar werk (30 jaar aan modefotografie). ik zou helemaal mogen losgaan op de vormgeving.
maar we waren altijd compleet clueless waar we dat geld vandaan moesten halen.

dus nu had ze een premie aangevraagd bij de overheid.
met het idee de release van dit boek te koppelen aan een expo in het voorjaar.

da’s vandaag goedgekeurd.

20.000 ballen voor een boek en expo here we come

:tada:

112 likes

Dat op de dag van m’n, ultiem kut qua timing, coronatest ook m’n zorgbonus gestort is.
Lichtpuntje van corona.
En dat je die niet op hoeft te geven bij 't uwv

2 likes

O gaaf!

Super vet!

Naja graag of niet toch.

Neeeeeee.

Of toch welllllllll :smirk:

1 like

100% wollen sjaals
Ipad met pencil
Wollen pantalon van COS

Ik skimde je bericht een beetje, las dit en dacht hoe gaan 20.000 ballen helpen bij een boek? Is het een boek over kerstballen?

Maar wat goed zeg! Gefeliciteerd!!

Mijn vriend moest ‘even’ wat kerstcadeautjes inpakken maar is er nu al 1,5uur mee bezig? Krijg bijna 't idee dat 'ie voor de hele familie surprises aan het maken is ofzo. en ik mag ABSOLUUT NIET de kamer betreden nu :unamused:

1 like

Hij is een doos in een doos in een doos in een doos aan het inpakken, en elke doos ook ingepakt. :gift:
Cadeautjes-inception

5 likes

Dit vind ik serieus nog wel iets voor hem, zodat ik niet kan raden wat de vorm van 't cadeau is ofzo

1 like

Ik bedoel ook dat hij 't niet aardig deed. Inderdaad een, nee ik hoef niks was ook een antwoord

1 like

Haha dat is zo’n tiktoktrend die ik steeds overal langs zie komen, dan pakken ze bijvoorbeeld een Apple Watch in als ladder :joy:

3 likes