Wat je even kwijt wil #46

Ohh anti climax :nauseated_face:

1 like

Verdient echt slecht

Bron: m’n vroegere trucker buurman

Ik heb de hele dag af en aan hartkloppingen in m’n linkeroor. Ik word er echt een beetje misselijk van zelfs :persevere:

Jongens! Het komt allemaal goed. Want Sef en Abel hebben een nummer gemaakt https://open.spotify.com/track/1QigvuyZZ2EvU7rR66772t?si=fXtxTSnjSImd_HHZyLKanw

3 likes

Ik ben al een paar dagen aan het proberen om te hoepelen / geinfluenced door insta / maar het lukt niet. Iemand tips of goeie joetoeb videos? Hoelang duurde het voor jullie om te kunnen hoepelen?

Elke nacht word ik rond 3 uur wakker. Joeppieee

De baby is je aan het voorbereiden voor de nachtvoedingen haha. Nee maar super irritant en heel erg herkenbaar. Hopelijk kan je zo weer de slaap vatten.

Hahah nee thank god niet, je valt echt niet zomaar om gelukkig.

Lol ik dacht Abel van ‘Onderweg’ en dat klonk als een interessante samenwerking dus dit was even een teleurstelling voor me toen ik erop klikte.

19 likes

Sterkte!

1 like

Als dat dan alleen om 3 uur is, prima!

De buren hebben deze week een kind gekregen be blijkbaar kan je die baby heel goed horen huilen ‘s nachts op de slaapkamer. Heb geen oog dichtgedaan vannacht​:sob::sob:

Ben om 1 uur in slaap gevallen en om 7 uur wakker geworden, ben vrij dus ik zou kunnen blijven liggen. maar morgen moet ik half 9 ergens zijn, dus maar even kijken hoe lang ik wakker kan blijven

Ik doe regelmatig boodschappen bij de Ah. Stuur maar een pb hoe ik ze naar je op kan sturen.

1 like

Ik hoor mijn oude konijn lekker snurken.
Zo schattig altijd :slight_smile:

7 likes

Ik kan vandaag mn bed echt niet uitkomen ugh

1 like

Maakt het ook uit als ze al geopend zijn of niet?

Ik help namelijk 2 kids maar ik open de plaatjes eerst om te kijken wie welke mist.

Mag mn kat pas om 9 uur brengen voor steriliseren, WAAROM DAN PAS. Zit nu te wachten tot het tijd is, verschrikkelijk. Wil er gewoon vanaf zijn, voel me zooo schuldig haha. En ze wilt zo graag eten arme ziel

Ik werd vannacht om 02.00 wakker, en met dat ik wakker werd had ik dit in mijn hoofd:

20 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #46 (Deel 4).