Wat je even kwijt wil #46

Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #45.

Previous discussions:

1 like

Hoi

Ik vind all you need is love stom maar zit het toch te kijken, red mijjjj

Unacceptable

Je kan alles ook wegen

1 like

Die hebben ze meestal ook gewoon in de supermarkt!

1 like

Och ik zie het inderdaad, goede tip! Had ik niet gedacht

1 like

Heb de hele avond in een scheur gelegen om m’n opa die bezorgdienst picnic ‘bigdick’ bleef noemen

Hij kan geen Engels dus hij heeft geen idee

Edit: sorry voor mijn kleuter poepplashumor

80 likes

Ik moet altijd een beetje grijnzen als ik hoor dat iemand een cursus voor ervaringsdeskundige doet.
Maar ja snap echt wel dat het zinnig kan zijn

2 likes

Wij zitten inmiddels naar googelaar ezra te kijken. Want wij kunnen allebei geen kaarten schudden…

Zin in het voorjaar, kan ik weer fijn in mijn computerkamer zitten. Het is er nu koud en vochtig bleh.

Belachelijk dat een kamer gewoon niet te gebruiken is in je huis. Kan toch niet …

1 like

Mijn buren (gepensioneerd) komen net thuis en beginnen te stofzuigen, op dit tijdstip! :open_mouth::open_mouth:

Misschien is er iets gevallen wat echt niet kan wachten. Geen klap gehoord vandaag?

Ik ben al wakker vanaf 4 uur omdat ik gewoon niet meer kon slapen.
waarom doet mijn lichaam zoiets, vandaag, met kerst en een dag met familie voor de boeg. Kutzooi.

Volgens mij slaapt de hele wereld nog ofzo want het is zo stil op straat.

Gewekt door de konijnen die eten wilde… Ik draai me denk zo nog eens om

Echt om het uur wakker, wat een fiësta

Same. Vriend die ligt keihard te figuurzagen en te spartelen. Kan hij niks aan doen maar ben nu echt chagooooooo. En de katten waren ook stront vervelend.

Edit: ik.hoor gewoon eens geen auto’s op straat de hele tijd langs scheuren etc. Echt voor het eerst in dagen. Ga zo denk ik even naar de supermarkt, vast geen kip daar.

2 likes

Plafonddienst gehad door cola, great. Merry x-mas vanuit bed waar ik helaas uit moet. Dit wordt ellende :sleeping:

Fijne kerst allemaal! :heart: Ik ga lekker een dagje in mijn pyjama chillen vandaag en vanavond gourmetten met mijn vriend.
Ik vind het heerlijk, een kerst met minder verplichtingen!

13 likes