Wat je even kwijt wil #46

Ben even confused of dit over een menselijke baby gaat of over een huisdier…
Of over je partner

Nee ze heeft gewoon een echte echte mensen baby!!

3 likes

Grace heeft zich vermenigvuldigd

10 likes

En leeuwenhart is aan het bevallen, mijn god wat heb ik allemaal gemist, jullie zijn ineens… Moekes

4 likes

Voordat dit mis gaat netzoals het bonnie kaassoufle verhaal. Dat van leeuwenhart was een grap dat weet je he…

6 likes

Grapje, dat zei iemand als grap op het president topic

@Soy.peor het kaassoufle-effect was wel mooi

2 likes

Ja de wereld is helemaal gek geworden

2 likes

Ik voel mij vaak zo bezwaard om dingen (niet) te doen en dat haat ik echt van mijzelf. Iemand vraagt nu al voor de tweede keer in een week tijd of ik ergens mee wil helpen. Normaal zeg ik altijd ‘ja’ zonder daadwerkelijk te kijken of ik tijd heb. Laatste keer zei ik nee omdat ik het druk heb en het mij ook gewoon irriteert dat ik dan anderen moet helpen maar wie helpt mij? Mijn taken kunnen niet worden overgenomen. Nu vraagt die persoon het nog een keer maar het is ook niet eens een simpele taak, maar gewoon echt iets wat tijd kost en complex denkwerk. Die energie kan ik hard gebruiken voor mijn eigen deadlines. Ik snap dan niet waarom iemand het nog een keer vraagt als ik al heb laten weten dat ik deze maand vol zit, maakt me best boos eigenlijk? Maar ik weet ook gewoon niet hoe ik een tweede keer moet afwijzen en ga ik ergens tussendoor proppen terwijl ik mijn eigen werk uitstel. Ik dacht dat ik al veel beter voor mijzelf opkwam maar moet in 2021 echt meer ruggengraat gaan kweken.

1 like

Hahah nee dat dan weer niet!

Ik volg een aantal insta accounts over psychische dingen, nu had ik gereageerd op een story en waarschijnlijk willen ze me nu gaan interviewen :joy:

5 likes

Ah ik ben trots op mezelf. Vandaag weer werken bij de tweeling, waar ik de vorige x voor t blok gezet werd met een soort functioneringsgesprek waar ik me niet op kon voorbereiden en waar die vader vaak thuis blijft en zich dan ermee bemoeit. Ben nu streng geweest en heb gezegd dat ik het een goed idee vond als ze allebei weggingen en dan alleen terugkomen om een van de twee naar bed te brengen en dan weer vertrekken. Zo kan kind wennen aan andere mensen en word ik niet de hele dag op m’n vingers gekeken.

22 likes

Ik was vroeger ook zo en sinds ik geleerd heb om voor mezelf te kiezen is alles zoveel beter gegaan. Ga aub jezelf niet nog meer stress bezorgen en zeg tegen die persoon dat het gewoon echt niet kan omdat je zelf ook deadlines hebt.

1 like

Volgens de app sneeuwt het nu. Ik kijk naar buiten en zie alleen maar vieze natte motregen. Oplichters :triumph:

2 likes

Ik zit in een bepaalde groep op facebook en elke keer als ik daar op iemand reageer krijg ik een vriendschapsverzoek :face_with_raised_eyebrow: Is dat een onbeschreven regel in fb groepen ofzo? :joy:

Ik ben het eens met de strekking van je post, maar de situatie die jij beschrijft is code zwart en daar zijn we nu niet (in Nederland althans).
We hebben altijd al besproken met mensen wat ze willen qua calamiteitenbeleid en af en toe tegen mensen gezegd dat we ze op medische gronden niet zullen reanimeren. Een reanimatie en de daaropvolgende IC-opname en revalidatie is een vreselijk zwaar traject (als je de reanimatie al overleeft) en als je nu al uitgezaaide kanker hebt of een vreselijk slecht hart of dramatische longen of je bent om andere reden zo kwetsbaar dat je niet voor jezelf kan zorgen, dan zorgen wij er met die reanimatie alleen maar voor dat de rest van je leven totaal hulpbehoevend en met zeer veel ongemakken lijdend doorgebracht gaat worden, dat willen we niemand aandoen.
Dit is allemaal voor en na Corona precies hetzelfde gebleven.

38 likes

Heb een profielfoto nu met mn bff, krijg ik de vraag van iemand of dat mijn vader is. Een serieuze vraag, doe ff normaal hij is 30. :joy: en daarna oh sorry ja ik dacht door zijn baard.??

confusedblackmansurprised

4 likes

Ik realiseer mij net dat ik dit jaar 30 word

37 likes

Ik denk dat ik er ook een wil…

1 like

Ik ook :sob:

1 like

Gadver, vanmorgen opgestaan met hoofdpijn. Nog 7 uur te gaan…