Je wilt niet weten hoe vrolijk je me hiermee maakt. Ga het vanavond direct terugkijken!
En uiteraard als je dan naar buiten bent dat je iemand tegenkkmt, dat is echt altijd zo urgh. 
Probeer ook niet te streng te zijn voor jezelf 
Ik voel me vandaag eindelijk weer een beetje content. Rondje gelopen met mijn vriend, weer aan het borduren, katjes geknuffeld. Lekker ijs gehaald voor na het eten
en ook echt zin in morgen! Al hoef ik denk ik niet langer dan een uur van huis te zijn maar oordoppen meten!!! En fysio 
i feel you. ik loop er ook 9/10 bij als een sloeber
knot op m’n kop, geen make-up en een sportlegging. probeer me er niet meer druk om te maken want ik voel me prettig zo. als ik dan een keertje de deur uit moet voor iets, maak ik me iets toonbaarder en dan is dat ook gewoon goed. gedoucht en aangekleed is goed genoeg 
Mijn bovenbuur zit met vrienden voetbal te kijken. Kan precies horen wanneer er iemand scoort 
Strakjes eindelijk weer sushi eten 
OMGGGGGG ik heb net het urntje met mijn opa’s as omgestoten.

Thank god alleen op het kastje en niet op de grond ofzo. Vanavond meteen de deksel potdicht lijmen.
Heb je je opa geknoeid? Of zat de urn nog dicht?
Nee ik heb hem dus inderdaad geknoeid! Het is een zelfgemaakte urn. Heel klein hoor, niet zo’n vreselijke vaas. Maar het dekseltje zat er dus niet goed op. 
Herkenbaar. Heb me net ook maar wat uitgebreider gedouched en ik ga maar weer eens mn luxe serums enzo beruiken haha
Hier is het nog steeds net zo druk helaas 
Ik “durf” niet in Amsterdam of Den Haag ofzo te rijden vanwege de trams. Die regels weet ik ook echt niet meer. Misschien ook iets voor jou nog? Haha
Ik wil opeens een macbook. Zit nooit op mijn huidige laptop, altijd op mijn telefoon, maar ben gewoon fan van apple en vind het leuk voor bij m’n telefoon, ipad en airpods. En hoop dat het me motiveert om te studeren
. Eerst dacht ik nog: nah.
Nu met de verlenging van de lockdown denk ik: whatever, why not?
Ik heb mijn kappers schaar weer gevonden. Moet me inhouden om niet te gaan knippen.
Ik had een afspraak staan bij de kapper maar kon natuurlijk niet doorgaan.
Van de zomer voor laatst geweest en het klit nu zo snel.
Ah een klein stukje kan wel
Dacht ik ook aan, alleen de punten. Zie je misschien toch niet.
Wilde een zo’n gordijn pony a la jaimie vaes maar dat doe ik maar niet zelf.
Ik ging nog even een rondje rennen. M’n app met intervals deed het weer eens niet dus heb zelf maar gerend en het ging mega goed. Heb voor mijn doen echt lange stukken gerend en korte stukken gelopen. Voel me echt weer helemaal lekker
Ik wil ineens een iMac, slaat helemaal nergens op.
Echt totaal nergens voor nodig.