Waarom zijn gevangenisdocus zo interessant. Ik ga nu inside the world’s toughest prisons
kijken
ok, ik moet eigenlijk best veel doen voor werk vandaag. Maar heb zo geen energie ofzo.
Is er eigenlijk een manier om binnen een uur van extreme overprikkeldheid af te komen?
Ik moet straks nog allemaal sociale dingen doen en ik trek het niet en kan niks afzeggen.
Die serie is heel tof! Eerst krijg je een paar hele heftige gevangenissen en ineens komt er ook een gevangenis in Scandinavië langs waar het allemaal super goed geregeld is, dat vond ik ook zo’n bizar verschil.
Ik zit in een online training en de trainer zegt “zak Japanner”
Geen idee of dit iets is wat bij je past maar op Netflix staat sinds kort Headspace guide to meditation. Aflevering duurt ongeveer 20 min incl meditatie
Alleen dat ze op de uitslaapkamer ligt, maar nog niets over hoe het is gegaan. Bedankt voor het vragen.
Nou ik ging weer eens in tijden tekenen, weet wel weer waarom ik het niet meer deed. Ik heb een dwergpapegaai die het er namelijk echt niet mee eens is dat ik geen tijd voor hem heb dan. Dat resulteerde in: het slopen van mijn potlood, keihard een ruk aan mijn pen geven waar ik net een streep mee trok, in mijn handen bijten, de gum vermorzelen, zijn hoofd onder mijn vingers duwen zodat hij gekroeld kan worden. en als finishing touch: schijt hij over mijn tekening. Ik ben er weer klaar mee
Wat mij het beste helpt is in een donkere kamer liggen, ogen dicht en absolute stilte of juist muziek die ik fijn vind (afhankelijk van wat op dat moment beter voelt). Sterkte, heb je de mogelijkheid eventueel daar tussendoor je even terug te trekken? Ik ging meestal extra vaak en lang naar de wc tussendoor als dat kon om daar even uit de prikkels te zijn.
Mediteren?
Ik vind The Mindful Movement op youtube heel fijn.
Deze misschien:
He wat vervelend zeg. Ik hoop voor je dat je het toch een beetje weer kan opbouwen om enigszins ‘normaal’ te kunnen eten.
Mag je best om huilen toch, lijkt me heel frustrerend namelijk.
Wow heb een spijkerbroek aan, mijn wenkbrauwen gekamd, oorbellen in en mascara op en voel me echt een babe Zelfs ondanks m’n uitgelubberde hoodie met vlekken. Lockdownstandaard ligt laag.
Ik kan een halfuurtje zo gaan liggen op bed. Als ik zo overprikkelig ben, ben ik waardeloos en sociaal vet onhandig. Dat ik een nummer moet bellen, een retelang bandje moet afluisteren en dan tot tweemaal toe het verkeerde nummer intyp. En dat gaat mooi weer van mijn pauzetijd af
Herkenbaar. Zo frustrerend en dat zorgt dan weer voor extra prikkels. In het moment zelf lukt accepteren mij nooit, dus dan probeer ik de tijd die het nog zal duren te vergelijken met iets dat ik leuk vind. Bijvoorbeeld een leuke film ofzo. Dat vliegt altijd voorbij, dus dan stel ik me voor dat de ‘vervelende’ tijd net zo snel zal gaan.
Pfoe vandaag eindelijk de inbouwkast in mijn ‘kantoor’ (ik noem het maar kantoor want daar werk en zit ik het meest) en man wat een rust in mijn ogen. Nu ga ik de kleine kamer uitzoeken/netter maken.
Collega’s van mij wonen in Voorhout waar de postcodekanjer is gevallen en ik kan het echt niet handelen. Zijn er 3 die hebben meegespeeld en alle 3 zijn ze vorig jaar groter gaan wonen, en 2 daarvan hebben een nieuwe auto gekocht. Dus geld geen gebrek. Ja ik ben zuur.
Edit: en nu wordt in de app gezegd dat het ze gegund is. Hahaha ik zou dat echt niet uit mijn strot kunnen krijgen
Dat je je gevleid voelt omdat je werk je heeft gevraagd om op de foto te gaan voor de website en dat ze dan de enige foto uitkiezen waar je met je rug naar de camera staat… Lullig
Ha, een vriendin appt dat ze een super leuk verjaardagscadeau voor me heeft. Ik ben alleen jarig in augustus?