Gadverdamme, zit met een vriendin te FaceTimen terwijl ik een bakje dadels wegwerk. Zegt zij ineens: gaaaadver je moet ze wel eerst doormidden snijden om te checken of er geen larven of eitjes in zitten. En dat zegt ze pas nadat ik er al 3 op had.
Haha ik moet ook nog even oefenen! Ga er morgen weer in, nu al zin in. En hopelijk driemaal scheepsrecht (dat wil zeggen, goede temperatuur en niet overal water).
Ah oke dat valt nog mee! Ik zou dus heel erg bang zijn om om te vallen met bad en al en dat dan dus de gehele inhoud door de badkamer gaat en dacht even dat dat misschien met jou gebeurd was
Ik maak ze altijd open, maar de laatste keer dat ik een larf had is 15 jaar geleden, dus de kans dat jij er een had zal niet zo groot zijn.
Maar het idee is smerig ja. Na die larf at ik ook een paar jaar geen dadels meer.
Wat naar zeg! Hoop dat het allemaal goedaardig is. Veel sterkte.
Ben je die nieuwe npo serie aan het kijken toevallig?
iemand die ik ken plaatst op insta dat ze in hƩt forumbadje gaat en nu denk ik dat ze ook hier zit hahaha
Haha ik denk ook nog regelmatig aan dit bad. Nu weer twijfels of ik 'm zal kopenā¦
ja ik ook! maar moet wachten van mezelf tot ik weer een fatsoenlijk inkomen heb haha
Ik dacht: tussen het thuiswerken door wel chill om steeds korte workouts te doen om in beweging te blijven. Eindstand: loop al twee dagen in mijn sportkleding rond maar niks aan beweging gedaan
Behalve naar de voordeur gelopen om open te doen voor de pizzabezorger.
love it hier ook weer! heb speciaal het gordijn op een kiertje zodat ik af en toe even naar buiten kan gluren haha!
Heb deze al de hele dag op repeat staan, zoān lekker nummertje (Heeft wel een lange intro, het echte nummer begint om 0:43)
Ohh anti climax
Verdient echt slecht
Bron: mān vroegere trucker buurman
Jongens! Het komt allemaal goed. Want Sef en Abel hebben een nummer gemaakt https://open.spotify.com/track/1QigvuyZZ2EvU7rR66772t?si=fXtxTSnjSImd_HHZyLKanw
Ik ben al een paar dagen aan het proberen om te hoepelen / geinfluenced door insta / maar het lukt niet. Iemand tips of goeie joetoeb videos? Hoelang duurde het voor jullie om te kunnen hoepelen?
De baby is je aan het voorbereiden voor de nachtvoedingen haha. Nee maar super irritant en heel erg herkenbaar. Hopelijk kan je zo weer de slaap vatten.
Hahah nee thank god niet, je valt echt niet zomaar om gelukkig.
Sterkte!
De buren hebben deze week een kind gekregen be blijkbaar kan je die baby heel goed horen huilen ās nachts op de slaapkamer. Heb geen oog dichtgedaan vannachtā:sob: