Wat je even kwijt wil #46

Die neukt toch ook alles wat hij krijgen kan?

jaaa met juf roos!!!

1 like

Wauw ik had haar helemaal niet herkend!

nee ik ook niet maar ze zeiden het in het voorstelrondje!

1 like

Geen idee maar het verbaast me niks als ik hem zo openlijk op nationale tv - terwijl vrouw en kids thuiszitten - zie hengelen naar pussy. Zij deed er overigens ook gretig aan mee

1 like

Ik zit mijn vriend te irriteren tijdens Feyenoord met een kermis geluidsbord. ALWEER EEN WINNAAARRRRRR!! Oh nee, toch niet!

11 likes

Net te horen gekregen dat mijn vader een tumor in zijn lichaam heeft :anguished: Binnenkort meer onderzoek en nu hopen dat het gewoon goedaardig is :crossed_fingers:

9 likes

Sterkte! :heart:

1 like

@Vaiana Thanks! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zou me er nu eigenlijk niet druk om moeten maken want voor hetzelfde geld is er helemaal niks aan de hand, maar ik stress hem toch nogal

Sterkte! :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:


Ik heb echt zo’n zin in sushi de laatste tijd. Mijn moeder had nog een sushibox deal, die ga ik zondag daar mee opeten.
Nu ging ik zelf ook kijken voor deals en heb ik voor morgen voor mezelf ook nog een sushibox besteld. Sorry not sorry

6 likes

Ik ben echt gesloopt, al twee dagen van 7:30 tot 20:30 aan het werk geweest (op school) en morgen weer. Amper tijd om te eten. Oneindig veel te doen.
Kom ik thuis: hebben mijn ouders míjn snickers opgegeten. Nou, ik ga ff janken. Om snickers. De druppel 🥲🥲🥲.

10 likes

Heel veel sterkte!

1 like

Mn hele huis ruikt naar mn lush-pakketje. :heart_eyes:

7 likes

Gadverdamme, zit met een vriendin te FaceTimen terwijl ik een bakje dadels wegwerk. Zegt zij ineens: gaaaadver je moet ze wel eerst doormidden snijden om te checken of er geen larven of eitjes in zitten. En dat zegt ze pas nadat ik er al 3 op had.

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

5 likes

Haha ik moet ook nog even oefenen! Ga er morgen weer in, nu al zin in. En hopelijk driemaal scheepsrecht (dat wil zeggen, goede temperatuur en niet overal water).

1 like

Ah oke dat valt nog mee! Ik zou dus heel erg bang zijn om om te vallen met bad en al en dat dan dus de gehele inhoud door de badkamer gaat :joy: en dacht even dat dat misschien met jou gebeurd was

2 likes

Ik maak ze altijd open, maar de laatste keer dat ik een larf had is 15 jaar geleden, dus de kans dat jij er een had zal niet zo groot zijn.
Maar het idee is smerig ja. Na die larf at ik ook een paar jaar geen dadels meer.

2 likes

Wat naar zeg! Hoop dat het allemaal goedaardig is. Veel sterkte.

1 like

Ben je die nieuwe npo serie aan het kijken toevallig? :grin:

1 like

iemand die ik ken plaatst op insta dat ze in hét forumbadje gaat en nu denk ik dat ze ook hier zit hahaha

13 likes