Wat je even kwijt wil #46

Hahaha, niet gierig, prijsbewust :sweat_smile:
geef liever het geld aan andere dingen uit dan boodschappen

5 likes

Ik ben net naar de AH gegaan om kerstkoekjes te halen voor -35%, waren ze op
Over gierig gesproken

14 likes

Ja groot gelijk hoor!

1 like

Ik word ook altijd onredelijk pissig als andere mensen hamsteren terwijl IK wil hamsteren Gvd ja

7 likes

Nou heb ik dit jaar geen Bolletje Sneeuwmannen op echt erg dit

3 likes

Mijn hersens sterven echt af vandaag. Jeetje wat een saaie taak ben ik aan het doen. Ik verlang naar mijn bed. Of zelfs opruimen lijkt me nu leuker.

1 like

Wat heftig!
Bij mij is er ooit sprake geweest van een hoornvliestransplantatie maar ze durven het niet aan dus ik hou voor altijd een beschadiging precies voor m’n pupil.

Ik hoop dat er bij jou snel duidelijkheid komt over hoe en wat en ik wil je alvast heel veel sterkte wensen met de transplantatie, dat is ook niet niks allemaal natuurlijk

1 like

Gisteravond hadden mijn vriend en ik onze onesies naast het bed gelegd en vanochtend lag op elke onesie een kat te slapen :revolving_hearts:

21 likes

Fuck mn kleine paarse hond was net bijna dood :flushed::flushed: had een hele mooie spiegel tegen de muur staan, heeft hij die op een of andere manier om getrokken. Valt dat ding op hem kapot :sob: hij heeft gelukkig niks. Zit alleen trillen op de bank

3 likes

Noooooooooo Tony :sob:

Jezus wat is 2020 een kut jaar zeg. De beste vriendin van m’n moeder, die ik zie als mijn eigen tante, gaat binnen nu en enkele dagen komen te overlijden. Ze zit al ver in haar ā€˜bonus tijd’ maar het is gewoon zo fucking oneerlijk. Zo’n lieve, krachtige vrouw… zo omver geblazen door die kut kanker. Bah.

Ik ga mezelf volstoppen met alle overgebleven kerst chocolade.

19 likes

Zo zielig :sob:

Ik heb vandaag nog ontbeten met een frambozen-limoen tartlette. 10/10 would recommend :thumbsup:. Maakt elke maandagochtend draaglijk. Die tartlette behoort tot mijn lievelings samen met de peer-pecanfrangipane tartlette en het shortbread met caramel, macadamia kokos en witte chocolade.

8 likes

Het klinkt allemaal goddelijk :drooling_face:

1 like

Zo heftig. Heel veel sterkte :heart:

Nou wat stom zeg. Gefeliciteerd alsnog!

Gefeliciteerd. Het is een mooie dag om hem te dumpen. Flirty 30s it is.

75 likes

Ik ben me aan het oriƫnteren op konijnen maar heb hooikoorts en wat andere allergieƫn, dus ik wil even uitproberen of ik geen last krijg van dat hooi in huis. Ga zo dus even langs de dierenwinkel maar ik heb geen idee of ze dat in kleine hoeveelheden verkopen dus heb voor de zekerheid maar even een leuk make-uppie op gedaan, word ik misschien nog gematst :woman_shrugging:t2:

4 likes

ik wil je feestvreugde niet verpesten hoor, maar ben je niet bang dat je allergisch bent voor het konijn zelf? ik heb namelijk ook hooikoorts en andere allergieƫn en helaas vallen konijnen daar ook onder. zou zo sneu zijn als je binnenkort een lief beestje hebt en hij snel weer weg moet ivm allergie :frowning_face:

@morale gefeliciteerd met je verjaardag! :partying_face: hoop dat je ondanks de rottige start toch een leuke dag hebt!

1 like

Ah neetoch, wat rot. Volgens mij heb je over die amoebe een paar maanden geleden gepost en dat je er zo’n last van had. Destijds wist je volgens mij nog niet wat daarmee zou gaan gebeuren maar ik vind het heel vervelend voor je dat het nu deze gevolgen heeft :pensive:

In ieder geval fijn dat de arts er was en ze er iets mee kunnen. Maar jeetje, lijkt me heel vervelend, zeker met zo’n op het eerste gezicht onschuldige oorzaak. Veel sterkte en succes in ieder geval :heart:

@morale Van harte gefeliciteerd! Maak er nog een feestje van want dat verdien je zeker! :tada:

1 like