Waarom kan ik geen Dark theme meer kiezen op mijn telefoon?
Ze gaat ook gewoon de hele tijd verliggen?? Wat is deze?! En het is nu eigenlijk ook bedtijd but cannot. Nouja. Misschien moet ik ook maar gewoon afl 35 van married at first sight Australiƫ kijken en mijn lot accepteren.
Mijn wekker gaat morgen aardig vroeg maar natuurlijk ben ik vanavond weer eens aan een nieuw boek begonnen en kan ik niet stoppen met lezen. Waarom doe ik dit altijd.
gecondoleerd. Mocht je je verhaal kwijt willen dan mag je altijd een berichtje sturen (hier begin van de maand iemand verloren)
Mwuahahaha ik had taart gebakken en daarmee mān broertje naar mān huis gelokt om een stukje te komen halen, mensen omkopen voor sociaal contact lkkr 2020
Kwam een oude bekende tegen vandaag een ex uit 2010 ja ja en ik zag er vandaag best goed uit. Hij keek nog keer achterom en ik wilde hem bespringen. Zit tegen mijn eisprong aan, ben dan altijd extra flirterig.
Anderhalf uur geleden zat ik nog huilend op de bank omdat ik me zo eenzaam voelde en nu zit ik te huilen omdat ik een ontzettend lief verjaardagsappje van iemand kreeg.
Maar verder ben ik heel stabiel
Van harte gefeliciteerd!!
Hopelijk krijg je nog veel meer lieve berichtjes vandaag!
Gefeliciteerd!
Ik droomde dat ik voor werk wat moest doen op kantoor en op de terug weg naar huis moest ik met de trein. Maar er was een speciale loopband voor mensen die van Schiphol kwamen dus die kwamen met koffer en al op een loopband op t perron aan waar ik moest zijn. Maar die trein kwam maar niet en al die toeristen die snapte het niet en die liepen door. Na wat doorlopen kwam je in een vrachtwagen hal aan en daar stonden vrachtwagens klaar en die mensen liepen allemaal naar die wagens toe maar kwamen daarna terug lopen alsof ze gevallen waren en klopte hun kleding af. Nu liep ik recht op zān vrachtwagen af en daar kwam een iets uit, mensen vorm maar met een plague masker en half clowns attributen.
En in dat vrachtwagen hal ding waren er dus ook van die aanhangers op elkaar gestapeld dus ik werd achterna gezeten door die dingen. Toen schrok ik wakker met een hartslag van 100 ofzo.
Misschien iets teveel crime junkie geluisterd in combinatie met dr who wezens en sowieso de NS hoort in iedere nachtmerrie.
Ik lig inmiddels al uren wakker en ben nu op een punt dat ik chocomel aan het drinken ben en croissantjes ga eten. Ik heb al gedoucht, op de bank gelegen ipv bed (iets met change of scenery), poes in en poes uit de slaapkamer, etc etc
Ik word ook helemaal gestoord van mijn restless legs, magnesium helpt vanavond niet.
OkƩ einde klaagzang ik ga lezen en eten en dan poging 47
Gefeliciteerd!
Wie is er al wakker? Ik ben nog wakkerš§
Werken? Werkse!
Lekkere korte dienst wel! Nee, nog niks gehoord⦠ze heeft zelf twee korte appjes gestuurd, morgen (of ja, straksā¦) vast meer!
Ik ben ook al wakker ben je in het ziekenhuis of thuis?
Zo verrot geslapen vannacht. Om het uur wakker geworden en steeds heel druk in mān hoofd.
Gelukkig hoef ik maar van 7:00 tot 10:00 te werken, daarna weer even bijslapen .
Ik werd net zo misselijk wakker bah.