Ik ben zo moe tering. Ging weer veel te laat slapen en duurt lang voor ik slaap
Ik was echt goed bezig met 2230 richting bed gaan, dan ik er 2330 in. Maar nu denk ik elke keer om 2230 ah is nog vroeg! En om 2330: ach kan toch nog lang slapen, en doe ik alles op het gemakkie. Vanavond vroeg naar bed
Ik heb zo’n zin om tot één januari alles wat ik normaal doe helemaal te laten gaan. Ik zet geen stap meer en er komt geen gram groente meer in m’n buurt. Weg ermee. Oliebollen en bankhangen it is. Geen betere periode om zo te doen dan tussen kerst en oud en nieuw.
Zal ik zo een tosti of een gebakken ei eten
Ja allebei ok
Ik wou al een croque madame voorstellen. Helemaal zin in nu.
Wat een somber schijtweer en wandel hier door een van de lelijkste stukken van Limburg (ja, ze bestaan), echt fucking deprimerend.
@Axolotl @Luzarl. Beide veel sterkte
(Even een lief plaatje van een nog piepjonge snoopy)
(Niet mijn handen )
Ik vond corona wel een mooi moment om je kinderen te leren dat de supermarkt geen speeltuin is. Maar daar zijn sommige ouders het niet mee eens blijkbaar.
Waarom zegt niemand tegen die Sonny in temptation dat ie even FUCKING NORMAAL MOET DOEN
Nou dr waren geen ouders in de buurt zelfs haha geen idee bij wie die etters horen.
Dat snap ik toch ook echt niet. Als je al een paar dagen (of überhaupt één dag) met die jongen samen in een villa zit dan moet je toch wel een keer tegen hem in gaan lijkt me. Wat die jongen allemaal uitkraamt.
Oh in dat geval mag je ze sowieso pootje haken. Is algemeen bekend.
Zin in oud & nieuw.
‘ik heb van een rups een vlinder gemaakt. Een relatie is niet gelijkwaardig, de man heeft meer input want anders kan ik mijn eigen koers niet varen’. Echt red flag much
Dat is mijn purpoos
Kon t opbiechttopic niet vinden dus dan maar hier. Moest vanochtend een aantal keer mn neus ophalen. Normaal loopt dat meer door want hoest elke dag slijm op. Vanochtend ook supermarkt geweest want had t toen nog niet. Verder kan ik t haast ook niet opgelopen hebben behalve supermarkt vorige week woensdag. Maar kan altijd. Maar dat was mn punt niet. Als ik echt klachten zou krijgen ga ik denk ik niet eens testen omdat als ik dan positief ben spontaan in de paniek schiet denk. En t dan vast ook benauwd krijg enzo dan weet ik t liever niet denk ik. Mocht ik echt ziek worden en medische hulp nodig hebben kan t altijd nog toch?
Blijf je dan thuis, zodat je andere mensen niet besmet?
Wow, gelukkig geen opbiecht.
Dus als je echt ziek wordt dan riskeer je maar de mensen in zorg want dan heb je hulp nodig maar dan kan je niet zeggen? Kleine moeite toch zo’n test… ook qua duidelijkheid of je 48u paniekgevoelens moet hebben of 1 week.
Huh maar die test maakt je niet benauwder hoor… die paniek heb je dan toch. Zorg dan in elk geval voor je omgeving. Die maken deze keuze niet.
Ik haalde net het paspoort van mijn overleden hond uit mijn tas, blijkbaar had ik die nog van één van de laatste dierenartsbezoeken (ze woonde bij mijn ouders). Nou moet ik natuurlijk weer huilen. Ik vind het zo stom om zoveel verdriet te hebben van een hond, er gaan mensen dood, dat is veel erger. Ik kan er alleen niks aan doen. Het is ook allemaal zo snel gegaan en ze was nog zo jong
Hoezo riskeer ik dan mensen in de zorg? Er zijn nu toch ook mensen die voor coronapatienten zorgen? Zou ik t uiteraard melden.
@Daelyss natuurlijk zou ik dan thuisblijven! Ergens lijkt me dat niet meer dan logisch.
Er zijn altijd dingen erger. Dat wil niet zeggen dat je over jouw situatie of gebeurtenis niet verdrietig mag zijn. Het is toch ook verdrietig :,(