Vrolijk nieuwjaar iedereen hier!!! Beetje laat maar goed:partying_face:
Ben zo dronken maar ondanks dat wil ik iedereen een gelukkig 2021 wensen en ga ik nu tegen een fuckboy zeggen dat zolang hij niet serieus wil daten ik niet met hem wil afspreken no more toxic energies joejoeee
Grrr panty na de kut en telefoon a d ekut
En van de telefoon probeerde ik serieus een screenshot te maken me rhelaad hahaha
@MakeFezHappen sorry dont know waarom ik je tag
Ik wil jullie de beste wensen wensen
Wensen
En ik heb helaas 0 euro gewoon bij de kut tyfus staatsloterij terwijl ik het echt zeker wist otoch jammer
Mijn oanty ziet er ook zo uit
Moguh.
Op naar mijn werk
Gelukkig nieuwjaar!!!
Oh late to the party. Lekker op tijd naar bed gegaan, wakker geworden van het vuurwerk en daarna weer in slaap gevallen.
Hoorde net nog een of andere mafkees die alweer stond af te steken. Hopelijk overleef ik het rondje lopen zo
€5,- gewonnen en heel de avond lekker gegeten en gedronken met mijn beste vriendinnetje. Eerste jaar dat ik rond middernacht gewoon chill was ipv dat ik allemaal gevoelens/verwachtingen had. Goed begin!
En gewoon weer lekker vroeg op uiteraard, uitslapen kan ik niet meer . Denk dat ik zo maar met een pot koffie en mijn kat ga netflixen tot mijn vriendin wakker is en we verder kunnen met eten
Wat een idioten toch weer vannacht in het land als ik het zo teruglees. Vooral die random voorbijgangers in hun auto bombarderen. Is gewoon poging tot doodslag…
Gelukkig in mijn wijk best rustig, heb wel een grote groep schreeuwende studenten aangesproken van de overkant, ze stonden voor onze deur te gillen ipv daar en knallinten af te steken. Mijn dochter sliep er vlak naast. Gelukkig gingen ze weg en bleef zij de hele nacht slapen voor het eerst in 8 jaar
Maar dan mag ik in m’n handjes knijpen met als dat mijn grootste overlast was.
Ik had me zo verheugd op 1 januari want dan zouden we lekker uitgebreid brunchen met allemaal hapjes, een soort mega high tea, alleen ik heb vannacht zoveel gegeten dat ik eigenlijk geen honger heb . Misschien dat dat over een paar uur nog komt. Matige oud en nieuw trouwens.
Happy new year! Gek genoeg voelt 1 januari dan toch een beetje als een frisse start, terwijl ik echt helemala niets heb met goede voornemens
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Een hotel boeken was echt de beste beslissing ooit. Heerlijk rustig het nieuwe jaar in en vanuit mijn bed lekker over het water kijken. Ook nauwelijks vuurwerk hier.
Oh en @Madam-Mikmak de Faber was heel lekker! Ik proefde nauwelijks verschil met echte rosé dus nogmaals super bedankt
Om het nieuwe jaar te vieren werd ik meteen weer met mijn neus op de feiten gedrukt. Top. Zal vandaag wel heel wat janken gaan worden.
En ik heb koppijn.
Voor het eerst in 15 jaar niet gedronken op oud en nieuw, zijn om 10u met de baby naar bed gegaan en werd om half 4 pas wakker.
Nu helemaal fris, had van tevoren het idee dat ik dit misschien kut of saai zou gaan vinden maar nee. Ga eigenlijk heel lekker op mezelf
Ik heb niks met goede voornemens maar ben ZO klaar met al dat gevreet. Nu weer lekker normaal doen.
Gelukkig nieuwjaar allemaaaaaal!!
En @Chesirecat top!! Kloppen de recensies toch. Ik ga ook eens een fles halen!!
Ahh hoopte dat mn vriend langer in bed zou liggen. Haha zit lekker te Videolanden
“You can’t sit with us.”
Ik heb geen kater hoe fijnnn nu heb ik eindelijk eens iets aan deze dag
Ik nam dit heel letterlijk na jouw posts in het sekstopic, maar realiseerde me later dat zal je vast niet zo bedoeld hebben.