Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Lijkt me echt een leuke dag om jarig te zijn
De beste wensen forummensjes
Gefeliciteerd!!
Gefeli!!!
Nou de buren draaien ‘seks met die kale’ op volume alsof ze allemaal stokdoof zijn dus mijn jaar begint al kut
Winnaar hier, €35,— haha
Heb nu al koppijn tbh
Gefeliciteerd!
Happy new year!
Ik duik mijn bed in, dat NYE 2021 anders mag verlopen!
Hier stukken rustiger wel wat vuurwerk maar was al vrij snel voorbij. Hopelijk was het thuis ook rustiger en niet net als vorig jaar alle prullenbakken opgeblazen.
Dankbaar dat ik het nieuwjaar toch samen met mijn moeder en stiefvader bij hun thuis kan doorbrengen.
Kan slecht tegen drank en de champagne klapt goed in.
Oh ja en ik had het gevoel geld te kunnen winnen met de Staatsloterij. Dat is uitgekomen maar helaas €5, geen klapper.
Verder houd ik mij hart vast voor de komende weken en maanden voor de mensen in de ziekenhuizen. De ellende is nog verre van voorbij hopelijk komt er licht aan deze tunnel.
Wtf. Hier op de hoek is nu een dik feest gaande. Grote brand en een aantal auto’s. Dance muziek en een grote groep mensen. We wonen midden in de stad. Normaal echt een hele rustige wijk.
Ik schrik hier best van. Er komen ook steeds meer mensen bij.
Serieus, lijken wel bommen die op dit tijdstip nog steeds worden afgestoken. Maak mij er echt boos over dat we zo’n lakse handhaving hiervoor hebben. Wil geen spelbreker zijn maar afsteken is één, dan ook nog de hele dag door al is gewoon zo fucking aso. Wil eigenlijk gewoon de politie bellen. Is echt niet normaal.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hier erg rustig verder met vuurwerk enzo
Die mensen staan ook echt op de hoek te kijken van wtf.
Ik vind de verdeeldheid onder Nederlanders toch wel een vermoeiend en verdrietig begin van het nieuwe jaar. /Klaag /sad
Die deden mee wel de politie gebeld. Ik hoop dat ze allemaal een dikke boete krijgen.,
Oh jammer weer. Maar goed van je! Hopelijk wordt het snel rustiger dan.
Ik hoor hier nog steeds overal knallen, vuurwerkverbod? Don’t know her