Wat je even kwijt wil #47

Ik kwam per toeval weer op mijn last.fm terecht dus ik ben nu m’n muzieksmaak van 2009 etc weer aan het herontdekken. Heerlijk! Heb er ook een afspeellijst van Spotify van gemaakt, heb continu oja-momentjes.

6 likes

Net gesprek gehad met manager over mijn certificaat, en het certificaat wat ik wil behalen (MCSA 70-761 Transact SQL) gaat met “pensioen” zoals ze dat noemen. Tot de 31ste kan je hem doen en daarna is het; jammer maar helaas. Was even bang dat hij terug zou komen met de reactie dat ik te weinig verder zou hebben uitgezocht of iets dergelijke, maar hij komt op precies hezelfde uit als ik. Heel veel certificaten gaan er dus uit, en het meeste leid naar Azure. En dat heeft niks met mijn werk te maken. Dus nu weet ik nog niks en mijn innerlijke ik die roept; yes yes yes yes, je hoeft niks te doen. (Cause faalangst, maar dat wil ik juist zo graag aanpakken.)

Blikje in de water

16 likes

Yes ik heb een bezichtiging kunnen boeken door obsessief iedere dag de site van een makelaar te refreshen. Love it

48 likes

Hahaha ja ik vind het ook niet zielig ofzo. Maar ik heb een afkeer/angst voor dode dieren (voornamelijk vogels) dus het idee dat ze het zo vast kan houden vind ik echt knap haha

3 likes

Ooooh helemaal vergeten! Het was uiteindelijk inderdaad die collega. Er was nog een kwart taart over ongeveer en aangezien mijn andere collega had gezegd dat hij een stuk + een stuk voor zijn vriendin mee mocht nemen, heeft hij de hele doos meegenomen. Er was dus minder over volgens hem, misschien toch door m’n baas opgegeten, hahaha

13 likes

ohh wat een goed idee! Ik heb me ook direct weer even ingelogd, vond zelfs nog wat oude reacties van @Pantalones op mijn ‘wall’ haha! (denk tenminste dat jij het bent want ik ken volgens mij geen andere mensen met jouw naam haha)

2 likes

Die zijn zo mooi :heart_eyes: Hopelijk komt dit jaar de geïllustreerde versie van “the Order of the Phoenix” uit.

3 likes

Ik las dit dus als een leeftijdsbeperking om een certificaat te mogen halen. Dat zou bizarre leeftijdsdiscriminatie zijn. Je bent 31? Jammer joh, te oud voor dit soort materie.

hahahaa nee! ik bedoel tot einde van de maand. Maar zo kun je hem ook opvatten inderdaad. Misschien had ik het er beter neer moeten zetten.

Voelt wel stom dat ik nu eigenlijk nog steeds geen steek verder ben. want juist nu is er soms meer tijd die ik beter kan besteden aan studie.

Kwam net iemand in huis iets opmeten, begon hij over de zwarte pietendiscussie. En natuurlijk was hij tegen racisme, maar…
:face_vomiting:

3 likes

Whoehoee laatste handtekeningen gezet bij de notaris. Vanaf vandaag zijn we officieel eigenaar van ons eerste huis :partying_face:

83 likes

Als ik straks weer een chaggie buschauffeur krijg word ik leip.

Ik heb voor het eerst nieuwe docs aan naar werk en ben nu dit inclusief squeaken: afbeelding

48 likes

360 fucking euro om mn spiegel te maken van de auto (die kut kinderen eraf getrapt hebben) :sob:

Ik zit n beetje te balen dat ik eind vorig jaar ziek ben geweest en daar nu in januari nog 2 controle afspraken voor heb. Kost me dus 2 keer mn eigen risico voor hetzelfde verhaal. Maarja such is (verzekerings)life.

1 like

Ik ben geslaagd voor mijn rijbewijs :partying_face::partying_face:

101 likes

Wat goed, gefeliciteerd!

1 like

Zijn dit toevallig controles in het ziekenhuis? Daar openen ze vaak een DBC en dan vallen alle afspraken/controles daar onder. Dit wordt dan gedeclareerd op de datum waarop die geopend werd dus wellicht hoef je dan maar 1x ER te betalen :crossed_fingers:

Edit: oh @Jeg was me voor :sweat_smile:

2 likes

Fijne meest deprimerende dag van het jaar allemaal!

Groetjes!

28 likes