Wat je even kwijt wil #47

26 likes

Het is letterlijk die mosterd ja hahahahahahahahaha

4 likes

Mag ik ook meedoen? Lijkt me in elk geval tot al deze corona-ellende voorbij is heel prettig om ook een wasbeer te zijn. :heart:

2 likes

Volgens mij moet jouw titel in Gierige Gerda veranderd worden

Wasbeermypurse

4 likes

Raccooncoonthings

6 likes

Vader van een goede vriendin is plots aan corona overleden en ik kan het nog steeds niet geloven. Alles wat ik op een kaart wil zetten klinkt ook zo lame en stom en afgezaagd en kut. Ben er gewoon helemaal stil van.

4 likes

hahahaha deze vind ik echt geweldig :joy:

:joy: Je zou het bijna gaan denken ja.

1 like

Als het vanuit je hart komt is niks stom

13 likes

I love spicy, en echt spicy. Maar mijn lippen houden van geen enkele vorm van spicy, krijg altijd gratis rode lipliner bij het eten.

3 likes

Wat vervelend. Ik word vooral 's nachts vaak wakker en slaap sowieso erg slecht sinds eind vorig jaar. Ik was 5 uur wakker en ben toen maar als de wiedeweerga lessen gaan voorbereiden.

@Maestoso Wat heftig. Inderdaad, wat je ook op zal schrijven, ze zullen het zeker wel kunnen waarderen.

@LastYoungRenegade Moet je wel je dr. martens verzameling wegdoen want dat is wel ongerda.

5 likes

En @Luzarl thanks ik ga er mee aan de slag!

Ik heb wel wat spullen van the ordinary al, en vindt zelf Reddit.com/r/skincareaddiction ook wel fijn, maar heb nog niet echt een vaste routine

Ik heb de Harry Potter boeken nog nooit in het Engels gelezen. Daarom heb ik de eerste 2 delen in een prachtige geïllustreerde hardcover versie gekocht. Ik wil nu stuk voor stuk de serie ook in het Engels aanschaffen als onderdeel van de Harry Potter erfenis voor mijn toekomstige kinderen :grimacing:

29 likes

Waarom? Ik heb tegen mn dansschool gezegd dat ik mn abbo ff stopzet en terug kom als ik weer gewoon normaal kan dansen. Ben geen sponsor.

7 likes

Omg die man heeft echt een probleem met al die veelvraatjes :joy:. Ik ben ook nog steeds jaloers op mijn ex dat toen we wasberen gingen voeren er eentje op zijn schouder klom en niet bij mij :rage:

2 likes

Kijk nou :sob:

42 likes

Hopelijk heb ik vanmiddag geen bijeenkomsten en kan ik na mijn laatste les even plat liggen in een donker hol. Door de werkzaamheden buiten ben ik weer overpikkeld. Ik wilde het kopen van een goede noise cancelling headphone zo lang mogelijk uitsstellen. :stuck_out_tongue:

@Luzarl gecondoleerd, ik wil jou en je familie ontzettend veel sterkte wensen <3
Ik heb nog nooit met je gepraat hier, maar lees wel al lang mee. Voelt toch een beetje alsof ik je ken (& andere forumleden).

2 likes

Ahh ik ben zo moe maar ik moet nog zo veel leren :frowning: net al een minidutje gedaan maar dat kan echt niet…
Ga mezelf maar van de bank af slepen, even zo’n dance workout doen en dan naast mijn daglichtlamp aan mijn bureau verder

Heb er echt een hard hoofd in dat ik deze toets ga halen dus dat is ook niet echt motiverend :joy: