Wat je even kwijt wil #47

Ahjah dat is nog handiger!

1 like

Hahaha ik had bananen bevroren want ze waren te bruin. En heb ze net ontdooid voor een bananenbrood. Maar ontdooide bananen moeten wel een van de ranzigste dingen zijn die er bestaan. Slijmerige bruine glibberdingen

1 like

Ik kreeg iets gratis bij de toko. Het zat in een doosje met happy newyear enzo erop. Dus ik dacht ooh van die lucky cookies. Kijk ik net is het een koe knuffeltje!!

Samenvatting

62 likes

Wat lief!

1 like

Ik ben nog steeds in shock :sob: slecht nieuws komt in 3en zeggen ze, hopelijk hebben we het met promes, haller en onana nu wel gehad.

Mijn bejaarde buurman verveelt zich ook helemaal de tering volgens mij. Ik hoor echt de hele tijd door die piano van hem. :cry: Voor corona vond ik het niet erg, ging hij uurtje pingelen en was het wel weer klaar maar volgens mij is dit nog zijn enige bezigheid nu. Oke zo klinkt het wel beetje sad maar hij heeft een vriendin (liefde) en is volgens mij niet heel eenzaam hoor.

1 like

He bah. Beterschap voor beiden. Hopelijk heeft je vader er niet teveel last van, qua symptomen enzo?

Verveelt. Enkelvoud, tegenwoordig tijd = ik-vorm +t. Verveeld is voltooid deelwoord. Dus je had het goed!

3 likes

Ik probeer dit te onthouden maar dit is dus iets waar ik veel moeite mee heb met de logica zien en onthouden. Dankje!

1 like

Ja snap ik. Naja wel fijn dat het voor nu ‘alleen’ keelpijn is dan. When it rains, it pours, gewoon een kutdag. Extra lief voor jezelf zijn en beterschap voor je paps.

1 like

Hopelijk blijft promes omdat Moskou geen gezeik met die rechtzaak wil

1 like

Ik heb nog betaalbare schaatsen kunnen vinden in mijn maat, heb opeens zin in de kou komende week.

Haha ik zie hem juist liever vertrekken. Tenzij hij weer mega in vorm komt. Maar laatste maanden is het bagger.

4 likes

Niet te druk maken! Ik heb nu al twee jaar een “grote mensen baan” en als ik soms in een meeting zit verbaas ik me over wat ik zelf allemaal zeg. Er gaat dan ineens een lade open met informatie waarvan ik niet eens wist dat het er was :joy:

4 likes

En anders even een paar van die Excel liefhebbers hier een berichtje sturen :relieved:

1 like

Wat leuk! Volgende week is het Chinees nieuwjaar en dan is het het jaar van de os.

2 likes

Aaah zoo. Nou vind ik hem extra cute.

1 like

Bah ik heb met mn baas afgesproken om de week te werken om op te bouwen maar ik zie er serieus zo tegenop en ik weet ff niet wat nu

Mijn ‘vriendin’ (nu meer kennis maar ach) die ik al ken van de basisschool heeft net verteld dat ze zwanger is. En ik ben zo blij voor haar!
En tegelijk ben ik aan het huilen want ik wil ook maar kan het gewoon mentaal niet, en word maandag gesteriliseerd.
Kut rouwproces, rot op.

2 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat je even kwijt wil #47 (Deel 5).