Wat je even kwijt wil #48

Continuing the discussion from Wat je even kwijt wil #47.

Previous discussions:

1 like

@anon4388265 Dat lijkt me ook heel moeilijk. Sterkte :heart:

1 like

@anon4388265 Ach wat ontzettend zwaar lijkt me dat. Sterkte :heart: Vind het knap van je dat je blij voor je vriendin kan zijn, weet niet of ik dat in jouw positie gekund had.

1 like

Dikke knuffel :heart: dat lijkt mij heel zwaar

1 like

Ik weet niet beter dan dat ik heel veel moedervlekken heb, soms zie ik een moedervlek en dan weet ik niet zeker of die er al zat. En nu heb ik er een paar die ik niet vertrouw dus ga maar een afspraak maken bij de dokter. Stom.

En ik heb voor het eerst in een maand mascara op! Bombshellll

1 like

We hebben online foto’s gevonden van ons huis in oude staat. Van pak hem beet het jaar 2015/2016 bijzonder om te zien hoeveel het is veranderd

1 like

Ze is een fantastische vrouw en ik gun het haar van harte en dat geldt wel voor elke vrouw denk ik. Zij kan er niks aan doen en ik ook niet.

En ben eigenlijk blij even te janken hierom, dan is de druk er beetje af voor maandag :upside_down_face:

7 likes

Ik had gister echt iets doms. Iemand vertelde iets over hevig bloeden en ineens bedacht ik me “omg kut ik ben al kei lang niet ongesteld geweest? Wtff???”. Maar ik ben dus zwanger :joy: m’n man lachte me echt kei hard uit toen ik dit vertelde. Had ff 'n brainfart ofzo.

97 likes

@Luzarl
Misschien met je baas overleggen dat je kan aangeven als het niet gaat met werken. Zodat je echt kan opbouwen in je eigen tempo? Dat lijkt me het allermoeilijkste, de wereld draait gewoon verder alsof er niks gebeurt is terwijl de jouwe wel stil staat.

2 likes

Je kan tegelijkertijd blij zijn voor haar en triest voor jezelf he, daar is niks mis mee. Sterkte!

1 like

Ik verveel mij zo erg, word er helemaal gek van.

3 likes

@Luzarl dit zou ik ook proberen idd. Of misschien het beginnen met opbouwen toch nog even uitstellen.

@anon4388265 heel heftig dat het zo samenvalt. Sterkte :heart:

1 like

Wil je mijn huis opruimen? Ik betaal in eh kattenknuffels of chips

1 like

Ja is goed, kan wel wat kattenknuffels gebruiken.

ik ga zo denk ik even het raam open zetten en naar buiten schreeuwen.

3 likes

@anon4388265 Dikke knuffel :heart:

1 like

@Marquez ben jij toevallig Ă©Ă©n van die excel-liefhebbers? :smile:

@anon4388265 sterkte :tulip:

1 like

Nope ik HAAT excel. Vraag altijd mijn vader, haha. Maar ik had een poll gedaan ergens deze week en daar waren wel positieve mensen, zie hieronder :smiley:

1 like

Handig!

Het moet trouwens gewoon een lijst worden volgens mij, dus misschien maak ik wel gewoon een kek tabelletje in word. Maar dat zal in excel ook best simpel zijn.
Ik hoef goddank niet te klooien met formules enzo!

1 like

Oh dat is nog net te doen ja, haha. Moet goedkomen :muscle:

1 like