Wat je even kwijt wil #47

Ja ik ging er heel slecht op. Prima dat je beleefd wil doen maar ik geef met ‘ik ben pas 35’ aan dat ik het ook eigenlijk vervelend vind. En het is niet dat ze 15 is ze is gewoon 30. Dus zo jong is ze ook weer niet :joy:

2 likes

Ja pffff, ik krijg dagelijks wel 6-10 updates in die app. En dan ook altijd een melding via mail. En dat voor het school en voor het opvang. Erg stressend is het. :weary:

1 like

Ik haat dit wcpapier :rage:

Haha huh waarom

Omdat het blauw is en om een of andere reden is dit altijd het wcpapier wat in de wc hangt als ik ongesteld ben :sweat_smile:
Ik weet niet waarom, maar ik snap wcpapier met een kleurtje gewoon niet. Whyyyy

Ja dat snap ik ook niet. Maar aanbieding dus inladen maar!

3 likes

Ik riep al meteen: kan ik mij ook afmelden voor al die zooi? Maar dat vonden ze niet zo grappig, want ik kreeg er een serieuze reactie op dat er ook belangrijke dingen in konden staan over mijn kind.

4 likes

Ugh wat irritant.
Ik werd vandaag u genoemd door een co-assistent terwijl ik 25 ben :weary:
Wel goed dat ze beleefd doet, maar vond het ook een tikkeltje overdreven

1 like

Haha. Ja, ik kijk er 1x in de avond naar en verwijder dan alle nutteloze dingen meteen. Zo frustrerend, maar helaas echt van nu.

1 like

Oh nee! En hoe oud was die co assistent?

Ja ik vind het ook een soort van overdreven. Ik zeg pas u als iemand boven de 60 is en verder je/jij op een beleefde manier. Zelfs mijn ooms en tantes die boven de 60 zijn zeg ik gewoon je/jij

Ik denk 23/24 jaar, als een kind van 10 u tegen me zegt kan ik het nog wel handelen. Maar dit ging te ver :laughing:

1 like

ik heb morgen dus die sollicitatie en vind het toch wel spannend. maar meer spannend als in stel dat ik de baan krijg, verandert mijn leven echt zó erg. super eng vind ik het stiekem. en daar lig ik nu dus wakker van

29 likes

Ik wil echt hello fresh maar ik ben bang dat je daar nooit vanaf komt

1 like

nee gaat echt easy! is heel vrijblijvend allemaal. in de eerste maand nadat je je hebt afgemeld stalken ze je wel met mails of je niet toch terug wil komen, maar verder is het echt top! kan het zeker aanraden, nooit meer nadenken over wat je gaat koken + geen gedoe met boodschappen :star_struck:

3 likes

Ik heb me via de app weer afgemeld. In de stappen krijg je nog een paar keer de vraag of je het zeker weet. Maar het was wel makkelijk! Ik ben gestopt want ik heb geen korting meer.

2 likes

Succes! Komt allemaal goed !

1 like

Krijg nu nog brieven ervan
Zonder hf logo, lijken normale brieven
Heb het al n jaar niet gebruikt :sweat_smile:

1 like

Ik hoorde vandaag een supermarktmedewerker van een jaar of 20 “u” zeggen tegen een klein meisje van ongeveer 8 :joy: om even te relativeren voor je

14 likes

Mijn werk gaat ‘gewoon’ door en ik ben iedere dag min. 10 uur van huis. De dagen gaan echt zo snel voorbij en bestaan voor mijn gevoel alleen maar uit werken en eten. Soms studeren. Vaak tussendoor even slapen omdat ik op ben. Echt vreselijk, nu is het alweer 23:34, kan ik weer m’n ogen sluiten om over zeven uur weer opnieuw te beginnen aan eenzelfde dag :joy:.
Er zijn echt ergere dingen hoor, ik mag van geluk spreken dat ik een (leuke!) baan heb in deze tijd maar man, 23:36 inmiddels. Dit leven. Zooo klaar mee. Work - eat - study - sleep - repeat.
Als ik nu een feestje of een stedentrip in het vooruitzicht had … oh wait. Corona.

7 likes

Ik heb godzijdank nog nooit een brief gekregen. Alleen heel af en toe een mailtje of een sms’je met kortingscode.

1 like