Wat je even kwijt wil #47

Oh nee! En hoe oud was die co assistent?

Ja ik vind het ook een soort van overdreven. Ik zeg pas u als iemand boven de 60 is en verder je/jij op een beleefde manier. Zelfs mijn ooms en tantes die boven de 60 zijn zeg ik gewoon je/jij

Ik denk 23/24 jaar, als een kind van 10 u tegen me zegt kan ik het nog wel handelen. Maar dit ging te ver :laughing:

1 like

ik heb morgen dus die sollicitatie en vind het toch wel spannend. maar meer spannend als in stel dat ik de baan krijg, verandert mijn leven echt zĂł erg. super eng vind ik het stiekem. en daar lig ik nu dus wakker van

29 likes

Ik wil echt hello fresh maar ik ben bang dat je daar nooit vanaf komt

1 like

nee gaat echt easy! is heel vrijblijvend allemaal. in de eerste maand nadat je je hebt afgemeld stalken ze je wel met mails of je niet toch terug wil komen, maar verder is het echt top! kan het zeker aanraden, nooit meer nadenken over wat je gaat koken + geen gedoe met boodschappen :star_struck:

3 likes

Ik heb me via de app weer afgemeld. In de stappen krijg je nog een paar keer de vraag of je het zeker weet. Maar het was wel makkelijk! Ik ben gestopt want ik heb geen korting meer.

2 likes

Succes! Komt allemaal goed !

1 like

Krijg nu nog brieven ervan
Zonder hf logo, lijken normale brieven
Heb het al n jaar niet gebruikt :sweat_smile:

1 like

Ik hoorde vandaag een supermarktmedewerker van een jaar of 20 “u” zeggen tegen een klein meisje van ongeveer 8 :joy: om even te relativeren voor je

14 likes

Mijn werk gaat ‘gewoon’ door en ik ben iedere dag min. 10 uur van huis. De dagen gaan echt zo snel voorbij en bestaan voor mijn gevoel alleen maar uit werken en eten. Soms studeren. Vaak tussendoor even slapen omdat ik op ben. Echt vreselijk, nu is het alweer 23:34, kan ik weer m’n ogen sluiten om over zeven uur weer opnieuw te beginnen aan eenzelfde dag :joy:.
Er zijn echt ergere dingen hoor, ik mag van geluk spreken dat ik een (leuke!) baan heb in deze tijd maar man, 23:36 inmiddels. Dit leven. Zooo klaar mee. Work - eat - study - sleep - repeat.
Als ik nu een feestje of een stedentrip in het vooruitzicht had 
 oh wait. Corona.

7 likes

Ik heb godzijdank nog nooit een brief gekregen. Alleen heel af en toe een mailtje of een sms’je met kortingscode.

1 like

U zeggen komt ook in bepaalde culturen voor, hoeft niet per se heel lacherig over gedaan te worden. Bij mij is het er ook ‘in geramd’. Als iemand zei ‘zeg maar je hoor!’ vond ik dat echt heel moeilijk en ongemakkelijk. Nu kan ik het wel.

10 likes

Wou je dit in stel je vraag posten?

Ik heb al een maand pijn aan mijn nek en schouder. En soms is het zo erg dat ook mijn hele arm tering veel pijn doet.
Word er echt gek van want zelfs met pijnstillers lig ik halve nachten wakker van de pijn. Ik wou dat er iets was dat hier tegen hielp. (Fysio heeft tot nu toe geen succes)

Werd net helemaal bezweet wakker. Helemaal aan het trillen en misselijk. Ik heb emotofobie dus die paniek komt er nog bij.
Gewoon naar de wc geweest en even gedoucht en nu gaat het gelukkig weer.
Zo vaag.

Nou ja slaap lekker maar weer.

22 likes

Wat naar om zo wakker te worden. Hopelijk heb je nog kunnen slapen!

1 like

Gelukkig wel. Fijne is dat ik gewoon lekker thuiswerk. Dus kan rustig opstarten.

Alleen sinds die aanval super veel honger. Paniek duurde gelukkig 10 min.

2 likes

Herkenbaar, hopelijk wordt het eerder dan het half jaar beter. Gaat er qua werk/omstandigheden waardoor je nu zo een tegenzin hebt dan wel veel veranderen als je hogerop komt?

1 like

Thanks! Het bleek uiteindelijk om het kunnen roodstaan te gaan, die is uitgezet dus het probleem bij bkr is opgelost. Toch bedankt voor het meedenken!

2 likes