Mn huid en mn lippen zijn zo droooog Ik ben nu elke avond een soort glibberige naaktslak met al die zalf, creme en olien
Je kan die āleningā in een keer afbetalen en dan je BKR registratie opnieuw checken. Heb ik gedaan vanwege mogelijke hypotheek. Was vrij makkelijk bij Tele2, gewoon inloggen en met ideal betalen.
Ik heb een joggingpak aan, lig onder drie dekens en electrische deken aan en nog rillingen
Ik had van de zomer een playlist voor mān 30e verjaardag gemaakt. Nu zit ik in mān forumbadje met een biertje en Nelly met batter up op de achtergrondāØ
Ik zit sinds 18 uur al real housewives of Beverly hills te kijken. Mijn brein voelt gefrituurd. Ik moet een bingo gaan maken per aflevering. Kim dronken, ruzie verspreid over 2 afleveringen minimaal , Taylors huwelijk word besproken.
Misschien is het maar beter dat ik gewoon naar bed ga
Haha nog geen ijsbad staan?
Is SATC nog ergens volledig te zien?
Mijn vriend noemde mijn hond net zijn brother from another mother
OkƩ 30 miljoen dan mag je mn maag hebben
Ik heb morgen kennismaking bij mijn nieuwe baan. Het is een startup binnen een bedrijf dus het hele team is nieuw. Wat ik tot nu toe weet ik dat ik met 5 andere meiden samen kom te werken en die zie ik morgen voor het eerst. Vind het best wel spannend, na iets meer dan een jaar werkeloos thuis te hebben gezeten.
Ik heb er een maar die moet wel om de 5 minuten gevoerd worden.
Ah spannend maar lijkt me ook wel fijn om allemaal nieuw te zijn! Zeker in een klein team kan het soms moeilijk zijn om als nieuwkomer erbij te komen. Succes morgen!!
Iel, wel lekker bloemig of chemisch?
Een klant stuurde een mailtje en in elke zin sprak ze mij aan met u.
Ik mailde netjes terug en gaf aan joh je hoeft geen u te zeggen ik ben pas 35.
Kreeg ik terug oh ik ben 5 jaar jonger en tegen ouderen zeg ik u hihaho.
Eeuh nee gewoon nee Ik wil bijna haar bestelling annuleren
Subtiel bloemig gelukkig. En lekker zacht maakt ie ook waar.
Wat een lullige reactie eigenlijk, als iemand aangeeft āzeg maar jijā dan hoor je dat ook gewoon te doen imo.
Goede prijsdaling ook.
Dit ziet eruit alsof Zac Morris uit Saved by the bell ze zou dragen
Ons kind is aangemeld voor de basisschool, nu maken die dus gebruik van allemaal apps en zooi. Ik word helemaal gek van alle meldingen en juffen die verhaaltjes voorlezen en weet ik veel. Mijn man vindt het natuurlijk weer helemaal geweldig Omgekeerde wereld in dit huis haha.