Wat je even kwijt wil #47

Mn huid en mn lippen zijn zo droooog :sob: Ik ben nu elke avond een soort glibberige naaktslak met al die zalf, creme en olien :snail:

3 likes

Je kan die ā€˜lening’ in een keer afbetalen en dan je BKR registratie opnieuw checken. Heb ik gedaan vanwege mogelijke hypotheek. Was vrij makkelijk bij Tele2, gewoon inloggen en met ideal betalen.

Ik heb een joggingpak aan, lig onder drie dekens en electrische deken aan en nog rillingen

Ik had van de zomer een playlist voor m’n 30e verjaardag gemaakt. Nu zit ik in m’n forumbadje met een biertje en Nelly met batter up op de achtergrond✨

10 likes

Ik zit sinds 18 uur al real housewives of Beverly hills te kijken. Mijn brein voelt gefrituurd. Ik moet een bingo gaan maken per aflevering. Kim dronken, ruzie verspreid over 2 afleveringen minimaal , Taylors huwelijk word besproken.

Misschien is het maar beter dat ik gewoon naar bed ga :joy:

4 likes

Haha nog geen ijsbad staan?

1 like

Is SATC nog ergens volledig te zien? :innocent:

Mijn vriend noemde mijn hond net zijn brother from another mother

:pleading_face:

52 likes

OkƩ 30 miljoen dan mag je mn maag hebben

1 like

Ik heb morgen kennismaking bij mijn nieuwe baan. Het is een startup binnen een bedrijf dus het hele team is nieuw. Wat ik tot nu toe weet ik dat ik met 5 andere meiden samen kom te werken en die zie ik morgen voor het eerst. Vind het best wel spannend, na iets meer dan een jaar werkeloos thuis te hebben gezeten.

42 likes

Ik heb er een maar die moet wel om de 5 minuten gevoerd worden.

8 likes

Ah spannend maar lijkt me ook wel fijn om allemaal nieuw te zijn! Zeker in een klein team kan het soms moeilijk zijn om als nieuwkomer erbij te komen. Succes morgen!!

1 like

Ik vond het echt bijzonder bloemig ruiken op het toilet. Blijkt het ons toiletpapier te zijn. :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Iel, wel lekker bloemig of chemisch?

Een klant stuurde een mailtje en in elke zin sprak ze mij aan met u.

Ik mailde netjes terug en gaf aan joh je hoeft geen u te zeggen ik ben pas 35.

Kreeg ik terug oh ik ben 5 jaar jonger en tegen ouderen zeg ik u hihaho.

Eeuh nee gewoon nee :roll_eyes: Ik wil bijna haar bestelling annuleren :joy:

25 likes

Subtiel bloemig gelukkig. En lekker zacht maakt ie ook waar.

1 like

Wat een lullige reactie eigenlijk, als iemand aangeeft ā€œzeg maar jijā€ dan hoor je dat ook gewoon te doen imo.

3 likes

Screen Shot 2021-01-27 at 22.37.33

Goede prijsdaling ook.

18 likes

Dit ziet eruit alsof Zac Morris uit Saved by the bell ze zou dragen

34 likes

Ons kind is aangemeld voor de basisschool, nu maken die dus gebruik van allemaal apps en zooi. Ik word helemaal gek van alle meldingen en juffen die verhaaltjes voorlezen en weet ik veel. Mijn man vindt het natuurlijk weer helemaal geweldig :roll_eyes: Omgekeerde wereld in dit huis haha.

8 likes