Proficiat! Volgende keer dat ik een huis zoek ga ik ook jozef & maria spelen
Dankjewel! Ja ik denk dat mijn subtiele buik vasthouden en mijn vriends âdit word dan de babykamerâ wel de doorslag hebben gegeven. Dus kan het iedereen aanraden
Ik heb vanmiddag voor het eerst sinds corona een tentamen op de uni zelf. Tot nu toe had ik steeds online openboektentamens, maar nu dus op locatie zonder boek. Eerst had ik echt met moeite met die openboektentamens omdat ik niet zo goed wist hoe ik er het best voor kon leren enzo, maar nu ik eindelijk weer eens een âgewoonâ tentamen heb, weet ik juist helemaal niet meer hoe ik dit moet aanpakken?? En het is ook nog eens een moeilijk vak.
Ahhh haha nice!
Trouwens, kun je niet een bad in de slaapkamer zetten? Vind dat vaak zo chique, losstaand bad
Ik had net een sollicitatiegesprek en heb echt te vaak het woord âleukâ gebruikt. Ik kon alleen maar op de synoniemen âtofâ, âvetâ en âcoolâ komen⊠En die leken me niet zo passend. Naja verder ging het okĂ© I guess
@unglaublich Hoe ging jouw sollicitatie of moet je nog?
Dat rapporteren bij Facebook is ook amper nuttig. Ik rapporteerde een bericht dat letterlijk opriep om te gaan rellen. Was een reactie op een nieuwsbericht. Wordt niet verwijderd. Een racistische comment over vrouw met een hoofddoek onder een bericht van ABN. Nee hoor, niks aan de hand. Echt, wanneer dan wel.
Ik ben door alle HF spon ook gezwicht. Ben echt een marketingdroom. Woensdag wordt mân eerste box bezorgd, wel met veel korting dus. Daarna krijg ik nog 3x âŹ10 korting geloof ik. Maar ik kan na volgende week dus gewoon opzeggen als ik wil? Of moet ik deze vier boxen eerst âopmakenâ
Ik was ook gezwicht maar ben gelijk genezen. In mân eerste box ontbrak er in elk gerecht een product en ik vind het ook erg karig allemaal. Recept met feta krijg je echt zoân inimini stukje, zucht. Heb 'm nu stopgezet haha
Heb je op de optie geklikt om het nogmaals te laten onderzoeken? (weet ff niet welke woorden fb hiervoor gebruikt).
Ik had in december fotoâs van zwarte pieten gerapporteerd en die lieten ze eerst ook staan. Maar na een tweede review werden ze wel weggehaald.
Ik moest al aan zoiets denken idd omdat ik dat hier las. Zag die optie net niet, zal nog eens kijken.
Edit: gevonden. Jammer dat ik geen tekst kon toevoegen ter toelichting. In de richtlijnen staat dat aanzetten tot geweld niet getolereerd wordt. Lijkt me nu extra nuttig om dat goed op te volgen.
Edit 2: account van deze meneer opgezocht en nog een stuk of 10 berichten gerapporteerd. Nu zit mijn dienst erop
Graag, ik heb er nog 10 nodig! Ik stuur je een PM.
Oeiii dat klinkt niet goed! Ik wilde het in ieder geval eens geprobeerd hebben zodat ik weet wat ik (hoogstwaarschijnlijk dus niet) mis. Heb jij je abbo meteen na die eerste box stop kunnen zetten?
Ik heb 'm na 3 boxen (ook met korting) gepauzeerd (moet je wel elke week handmatig doen), ik weet niet of je kunt stopzetten maar dat denk ik wel.
Ik heb sowieso het idee dat ze pas bij een tweede melding pas verder kijken.
Ik moet vanmiddag naar de DA want mijn hond âpoeptâ rood slijm. Ik vermoed zân anaalklieren of iets verkeerds gegeten (het is vaker voorgekomen) maar nu hij 11 is ben ik toch wel erg angstig.
Nu mân scriptie is ingeleverd bestaan mijn dagen tot ik het cijfer weet uit Netflix, chocola, thee en joggingsbroeken
Ja, alsof de eerste review door een bot wordt gedaan en er na de aanvraag van een tweede review pas echt medewerkers naar gaan kijken.
Ik duim voor je hond!
wanneer een APA-verwijzing een extreme alliteratie is.
Ik zit in een fase waar er bijna alleen maar Little Mix op repeat staat and i love it