Wat je even kwijt wil #47

Werd net helemaal bezweet wakker. Helemaal aan het trillen en misselijk. Ik heb emotofobie dus die paniek komt er nog bij.
Gewoon naar de wc geweest en even gedoucht en nu gaat het gelukkig weer.
Zo vaag.

Nou ja slaap lekker maar weer.

22 likes

Wat naar om zo wakker te worden. Hopelijk heb je nog kunnen slapen!

1 like

Gelukkig wel. Fijne is dat ik gewoon lekker thuiswerk. Dus kan rustig opstarten.

Alleen sinds die aanval super veel honger. Paniek duurde gelukkig 10 min.

2 likes

Herkenbaar, hopelijk wordt het eerder dan het half jaar beter. Gaat er qua werk/omstandigheden waardoor je nu zo een tegenzin hebt dan wel veel veranderen als je hogerop komt?

1 like

Thanks! Het bleek uiteindelijk om het kunnen roodstaan te gaan, die is uitgezet dus het probleem bij bkr is opgelost. Toch bedankt voor het meedenken!

2 likes

Oh stond-het daar? Wat suf :laughing:
Edit ben net wakker en ben helemaal in de war nu. M’n comment hoort hier wel want het gaat er in dit topic over toch? Of wat bedoel je :sweat_smile:

1 like

Precies. U is gewoon mijn automatische aanspreekvorm voor iedereen waar ik niet mee geknikkerd heb. Kreeg onwijs op mijn dak vroeger als ik je zei. Gebeurt regelmatig dat ik na ‘zeg maar je’ een zin later weer naar u spring.

13 likes

Oh huh ik kwam van stel je vraag en daar ging een poll erover. En toen ik hier kwam zag ik jouw post maar niks anders erover dus was ff in de war haha sorry

Haha ok! Allebei even in de war :laughing:

1 like

Zo chill maar 2 andere klanten in de winkel. Wel jammer dat de helft van mn beleg er niet was.

Maar doe je dit dan ook met iemand waar je amper mee in leeftijd scheelt? (En dus niet een leidinggevende, leraar, professor etc)

Verder heel netjes hoor om u te zeggen. Dus daar absoluut niks tegen. Maar het ging bij mij er juist om dat ik aangeef ik ben pas 35 en de ander reageert lacherig nou je bent alsnog ouder dan mij. Dan is het voor mij niet echt de beleefdheidsvorm meer.

Ligt er dus aan. Als ik mijn vriendinnen spreek bijvoorbeeld niet en bij collega’s inmiddels vaak ook niet meer (heeft me flink wat afleertijd gekost). En als er een tiener achter de kassa zit ook niet. Maar aan de telefoon met de klantenservice zeker wel. En als jij er dan op staat dat ik je zeg ga ik daar best wel naar over of als het een super amicaal gesprek is. Maar dat is zeker niet mijn natuur.

4 likes

Bij de klantenservice aan de telefoon doe ik het vaak ook. Maar dat komt omdat die ook u tegen mij zeggen dan doe ik het automatisch terug ook al hoor ik dat diegene jonger is.

Via de mail naar een bedrijf doe ik het nooit.

@Infidel heb je al stretches van je fysio? Ik heb het ook in erge mate gehad. En nu alleen wat pijn in mijn schouder (schouderblad) en het blijft rustig door elke dag stretchen.
En veel bewegen met mijn armen. Armdansen

Deze stretch die ik ook elke dag. (Weet niet precies waar jouw pijn zit) mijn mijn zit tussen mijn schouderbladen en mijn trapeziumspier.

https://youtu.be/xMfhoFx2yN0

1 like

Heb een leuke trui voor je gevonden @Soy.peor

28 likes

Omggg we hebben het huis gekregen :rocket::clap:t3:

205 likes

Gecondoleerd met het verlies van je bad en gefeliciteerd met het huis!

27 likes

ik heb een dejavu.

@Karl_Lagerfeld gefeliciteerd!! Hopelijk is de boiler daar wel in orde! RIP voor je bad :frowning:

2 likes

Proficiat! Volgende keer dat ik een huis zoek ga ik ook jozef & maria spelen

2 likes