Wat je even kwijt wil #47

Ik moest al aan zoiets denken idd omdat ik dat hier las. Zag die optie net niet, zal nog eens kijken.

Edit: gevonden. Jammer dat ik geen tekst kon toevoegen ter toelichting. In de richtlijnen staat dat aanzetten tot geweld niet getolereerd wordt. Lijkt me nu extra nuttig om dat goed op te volgen.

Edit 2: account van deze meneer opgezocht en nog een stuk of 10 berichten gerapporteerd. Nu zit mijn dienst erop :wink:

4 likes

Graag, ik heb er nog 10 nodig! Ik stuur je een PM.

Oeiii dat klinkt niet goed! Ik wilde het in ieder geval eens geprobeerd hebben zodat ik weet wat ik (hoogstwaarschijnlijk dus niet) mis. Heb jij je abbo meteen na die eerste box stop kunnen zetten?

Hahahahaua soy pépé

Dit zie ik voor me bij een pepe

14 likes

bij pepe denk ik altijd aan pepe the frog.
(https://en.wikipedia.org/wiki/Pepe_the_Frog)

3 likes

Ik heb 'm na 3 boxen (ook met korting) gepauzeerd (moet je wel elke week handmatig doen), ik weet niet of je kunt stopzetten maar dat denk ik wel.

2 likes

Ik heb sowieso het idee dat ze pas bij een tweede melding pas verder kijken.

Ik moet vanmiddag naar de DA want mijn hond “poept” rood slijm. Ik vermoed z’n anaalklieren of iets verkeerds gegeten (het is vaker voorgekomen) maar nu hij 11 is ben ik toch wel erg angstig.

Nu m’n scriptie is ingeleverd bestaan mijn dagen tot ik het cijfer weet uit Netflix, chocola, thee en joggingsbroeken :heart::heart::heart:

49 likes

Ja, alsof de eerste review door een bot wordt gedaan en er na de aanvraag van een tweede review pas echt medewerkers naar gaan kijken.

Ik duim voor je hond!

1 like

wanneer een APA-verwijzing een extreme alliteratie is. :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik zit in een fase waar er bijna alleen maar Little Mix op repeat staat and i love it

6 likes

Er staat opeens een pakketje van het bedrijf waar ik mijn kerstpakket van heb gekregen in mijn PostNL-app, die al dagen wordt verschoven. Ik heb al een pakket gehad drie maanden terug. Wat wil die Kerstman nu nog?

Of een paaspakket of een ‘how to survive 2021 package’ :laughing:

4 likes

Ja gefeliciteerd! Op naar een betere cv! Ik heb een tip voor je, het forumbadje. Iets is beter dan niets en je zit tot heel hoog in het water dus armen en schouders blijven warm.

44 likes

Dat zou zo gezel zijn!

1 like

Deze optie werkt ook niet. Tenminste bij mij niet, heb al 10 keer dezelfde foto gerapporteerd en ook steeds door het nogmaals te laten beoordelen.

“Hartstikke wreed dat je ook na corona voor een deel van de tijd thuis mag werken.”
“Mieters zeg, die projecten die eraan zitten te komen.”
" Wat een jofele mensen werken hier, ik zie het hier helemaal zitten"
“Lauw gebouw”
“Dit gesprek was dolletjes”

33 likes

Voel me zo dom en idioot en gestrest. Door werk heel veel stress en nu lichamelijke klachten. Eindelijk afspraak bij de dokter durven maken, daar vanochtend geweest. Nou alleen maar janken en niet alles kunnen benoemen. Zoo klote, ben bang dat ik nu niet serieus genomen word. Manager ook gebeld om ziek te melden, ook daar weer janken. Jezus word zo gek van mezelf. Ook omdat ik steeds dingen vergeet re vertellen en daar weer over pieker en niet kan ontspannen

3 likes

(Huis)artsen zijn heel wat gewend en als je denkt dat je niet volledig was kan je natuurlijk er een e-mailtje achteraan sturen. Dat dingen vergeten om te vertellen kan je op dit moment echt niets aan doen door de omstandigheden. Neem het jezelf a.u.b. niet kwalijk en schijf anders de volgende keer de dingen die je moet doen/ wilt bespreken op een papiertje. Heel veel sterkte, maar goed dat je zelf de situatie serieus neemt :kissing_heart:

Dank je voor je berichtje. Heb 9 februari afspraak staan bij de praktijkondersteuner en ga dan een briefje maken. Hoop dat het wat rust geeft.

1 like