Wat je even kwijt wil #47

Hahaha ik ga stuk om deze post :joy:

2 likes

De kat heeft eergisteren een vlooiendruppel gehad en daarna was hij zo sip. Hij liep gisteren de hele dag te sjokken, was heel sloom en keek gewoon echt niet blij. Zie ik net in de bijsluiter van de vlooiendruppel staan dat depressieve klachten een bijwerking kan zijn :open_mouth:

Kickennnn!

Hahaha die voorbeelden.

Ben het niet geworden, maar ze willen wel dat ik op een andere functie binnen de organisatie solliciteer. Toch een beetje een schijtdag zo.

Kick ze in de noten. Is dat een ‘mindere’ functie / wist je van het bestaan van die andere functie af?

1 like

Ik ben mijn werk aan het uitstellen dus ben nu aan het viben op Monique Smit, die meid maakte echt bangers.

6 likes

Ik ben vandaag vrij en heb de afgelopen weken erg weinig in de keuken gestaan dus ik ga het vandaag even inhalen. Sambal goreng kool voor vanavond is al klaar, tomaatjes voor het brood dat ik zometeen ga bakken liggen te drogen in de oven, straks ga ik nog een citroen-maanzaadcake maken en vanavond nog twee andere Indonesische gerechten. Alleen stom dat het met de avondklok zo onhandig is om mensen uit te nodigen om mee te eten :frowning:

27 likes

Interessant gebruik ik weleens als vervanger. Maar moet je ook niet te vaak gebruiken.

1 like

Ik heb chocolade pralines gekocht met cookie dough erin (bij de Lidl). Dit gaat geweldig worden of juist walgelijk, ben benieuwd vanavond haha.

10 likes

Mijn werk: Deel jouw leukste Teams achtergrond!

Mijn brein: Upload couch casting achtergrond. Doe. het. DOE HET.

26 likes

Goeie plek wel om te spuiten

74 likes

De andere functie is wel hoger en ik had een er geen idee van, dus opzich fijn dat ze wilden dat ik erop zou solliciteren. Maar de rest van deze dag is sowieso kut (misschien gooi ik er zo nog wel een zeikpost uit) en dit maakte het niet veel beter.

1 like

Dat voelt ook nutteloos dan! Het kan dus wel werken bij sommigen, ik zou zeker blijven proberen.

1 like

Haha gedaan?
Moest ff googelen om te dubbelchecken of ik snapte wat je bedoelde
En snapten collega’s wat het was? Bij mij zou de helft het niet snappen en de andere helft not amused zijn

Nee, natuurlijk heb ik dat niet gedaan. :joy: voor dit soort geintjes is het bedrijf iets te groot.

Maar wil ik het; ojazeker

1 like

Hahaha op dat soort momenten wil je echt bij een kleine jonge start up zitten

1 like

Ja van zo’n druppel kunnen ze echt leip worden, mijn katten zijn ook niet echt zichzelf wanneer ze zo’n druppel hebben gehad. Maak me elke keer weer zorgen. Misschien maar eens overstappen op pilletjes.

Door het in een realistische, minder klinische setting te doe zullen mensen eerder overstag gaan :wink:

Ik vond dit ook wel een leuke:

15 likes

Zeker ons kent ons. #vanworklife

1 like

Haha mijn huis wordt verbouwd en ik heb net bizar nieuws van mijn huisbaas gehad joh! Er blijkt een heel souterrain incl 2 ramen van 1 bij 1 onder mijn studio te zitten. Ze gaan er nu dus 2 etages van maken en het verdubbelt in oppervlakte. Ik houd gewoon het oppervlakte wat ik had en er komt een extra appartement in. Ik heb echt kortsluiting in mijn hoofd hoe is dit moooogelijk joh. Alles wordt totaal anders haha, het zou eerst slechts om een upgrade gaan. Ik ben ZO BENIEUWD hoe het wordt, I can’t!

36 likes

Na aanleiding sjpv met de sterrenbeelden, ging ik opzoeken wat er bij mijn sterrenbeeld staat. Bij veel denk ik ja klopt, sommige dingen kunnen. Tot dat ik dit las.

‘’Voor Tweelingen is het leven een feest, ze hebben weinig slaap nodig, kunnen dus feesten tot in de kleine uurtjes.’’

Haha als er iemand veel slaap nodig heeft en de vroege uurtjes niet haalt ben ik het wel. Weinig slapen maakt mij zo misselijk.