Wat je even kwijt wil #47

@GEEZ wat schrikken lijkt me! En gisteren heb je naar nieuws over een vriendin gehad dacht ik, lijkt me dat relativeren dan niet makkelijk is. Heel veel sterkte en dagboek posts zoals die van jou kunnen heel fijn zijn, dus gewoon blijven doen hoor!

1 like

Ik ben bijna vergeten hoe het is om zonder mondkapje en winkelwagen de supermarkt in te lopen. Kan stiekem echt niet wachten tot ik weer gewoon de winkel in kan lopen zonder iets en dat ik dan binnen 5 minuten weer buiten ben. :ok_hand:t2:

Oh en mag ik even blij doen dat ik inmiddels nog 5 dagen van de 14 dagen antibiotica moet en dat ik mij echt 10x beter voel dan voor de kerst. Kan wel janken van blijdschap haha. Enige wat ik heb is een vieze metaalsmaak in mijn mond maar ja als dat het is klaag ik niet en dat is wel meteen weg de eerste dag na de kuur.

9 likes

Yehes weg met het kabinet jalalalalaaa

2 likes

ugh laatste dag en heb echt geen motivatie. Moet echt wat afmaken maar kan me er gewoon NIET toe zetten.

Wat een goeie! Ik zal eens spitten door m’n potjes met vitamines haha, thanks!

1 like

Kan me voorstellen dat je het hier moeilijk mee hebt hoor. Het lijkt me ook heel lastig als iedereen gewoon zijn leven weer oppakt zoals voorheen terwijl dat van jou door corona zo veranderd is. Hopelijk ben je tegen die tijd weer helemaal de oude (of kan je in elk geval weer alles doen wat je leuk vindt). :heart:

2 likes

Same helaas. Ik was net alles sociaal gezien aan het opbouwen maar dat kaartenhuis is ook totaal in elkaar gezakt. (Mijn issues, niet door andere) en ik zit nu weer zo in m’n comfort bubbel dat iedere kleine wijziging me totaal van slag brengt en paniekerig maakt.

En al het dagelijkse nieuws helpt er ook niet bij van afgelopen jaar en dit jaar.

2 likes

Yes vanochtend flink gebuffeld en nu kan ik zonder stressgevoel de middag vrij nemen :partying_face: Chille voor het leve

10 likes

Oh dit lijkt me leuk! Misschien moet ik naar het impopulaire meningen topic, maar ik vind Tom Waes echt knap trouwens.

9 likes

Ik heb net mijn laatste les van school afgerond.
Voelt toch wel een beetje dubbel.
Blij om klaar te zijn maar ook dat we de groep moeten missen.

11 likes

Volgens mij is dat een hele populaire mening haha! :heart_eyes:

2 likes

Na meer dan 2 uur automatisch afspelen via Youtube ben ik nu ineens beland bij S club 7, Atomic Kitten en Sugababes. Nostalgie man.

6 likes

Tom Waes is echt de homo universalis

8 likes

Ik heb deze week op de fiets naar werk alleen maar sugababes geluisterd. Zo leuk

6 likes

Ik vind hem ook knap hoor! En voor mij in dezelfde categorie: Ruben Block van Triggerfinger.

6 likes

Nee, ik moet helaas alleen. Man mocht mee maar dan moest hij buiten blijven dusja daar heb ik ook niets aan, als ik eerlijk ben. Loop nu in het ziekenhuis, heb om 14.30 de afspraak.

Dankjewel allemaal :heart:

32 likes

Spannend, hopelijk is de uitkomst positief! Beterschap en sterkte!

1 like

Sterkte :heart:

1 like

I love him

Ik dacht dat die memes op insta een grap waren :joy: