Yehes weg met het kabinet jalalalalaaa
ugh laatste dag en heb echt geen motivatie. Moet echt wat afmaken maar kan me er gewoon NIET toe zetten.
Wat een goeie! Ik zal eens spitten door m’n potjes met vitamines haha, thanks!
Kan me voorstellen dat je het hier moeilijk mee hebt hoor. Het lijkt me ook heel lastig als iedereen gewoon zijn leven weer oppakt zoals voorheen terwijl dat van jou door corona zo veranderd is. Hopelijk ben je tegen die tijd weer helemaal de oude (of kan je in elk geval weer alles doen wat je leuk vindt).
Same helaas. Ik was net alles sociaal gezien aan het opbouwen maar dat kaartenhuis is ook totaal in elkaar gezakt. (Mijn issues, niet door andere) en ik zit nu weer zo in m’n comfort bubbel dat iedere kleine wijziging me totaal van slag brengt en paniekerig maakt.
En al het dagelijkse nieuws helpt er ook niet bij van afgelopen jaar en dit jaar.
Yes vanochtend flink gebuffeld en nu kan ik zonder stressgevoel de middag vrij nemen Chille voor het leve
Oh dit lijkt me leuk! Misschien moet ik naar het impopulaire meningen topic, maar ik vind Tom Waes echt knap trouwens.
Ik heb net mijn laatste les van school afgerond.
Voelt toch wel een beetje dubbel.
Blij om klaar te zijn maar ook dat we de groep moeten missen.
Volgens mij is dat een hele populaire mening haha!
Na meer dan 2 uur automatisch afspelen via Youtube ben ik nu ineens beland bij S club 7, Atomic Kitten en Sugababes. Nostalgie man.
Tom Waes is echt de homo universalis
Ik heb deze week op de fiets naar werk alleen maar sugababes geluisterd. Zo leuk
Nee, ik moet helaas alleen. Man mocht mee maar dan moest hij buiten blijven dusja daar heb ik ook niets aan, als ik eerlijk ben. Loop nu in het ziekenhuis, heb om 14.30 de afspraak.
Dankjewel allemaal
Spannend, hopelijk is de uitkomst positief! Beterschap en sterkte!
Sterkte
I love him
Ik dacht dat die memes op insta een grap waren
Ugh voel me ellendig, ben ongesteld en alles doet me zeer. En ik had drie kwartier geleden een nieuwe (grote) tampon ingedaan, maar kon net alweer een nieuwe in doen ik word ook gek van de opvliegers waar ik voor en tijdens m’n menstruatie last van heb, ene moment breekt het zweet me uit en dan ben ik weer aan het rillen van de kou. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en tips hebben? Soms overweeg ik om aan de pil te gaan maar dat zie ik toch niet echt zitten.
/klaagpost