Ik heb een pomodorotimer gedownload en voor de eerste keer sinds pakweg maart heb ik effectief het gevoel dat ik productief ben vandaag. En dat op vrijdag!
Kneus als ik ben dacht ik dat je bericht iets te maken had met tomaten
I wish, love tomaten!
Denk eigenlijk dat er niet veel te doen is, mr irritant is het zeker. Laagjes kleding aan doen helpt misschien? Dan kan je snel iets aan/uittrekken. En verder pittig/scherp eten naast al die cravings?
Zit nog steeds te wachten, blijkbaar is er maar 1 arts. Ben op van de zenuwen…
Ohh wat kut! Hopelijk ben je snel aan de beurt en krijg je een goede uitslag!
Dat het maar mag opschieten. En je snel goed nieuws hebt!
Ach dat is zo kut! Sterkte!
Sterkte! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten en krijg je goed nieuws.
Ohhh dit is zo herkenbaar. Ik kreeg dit in een aantal stages ook altijd te horen. Op een gegeven moment kun je voor je gevoel niets meer goed doen, loop je vast en heb je altijd het idee op je vingers gekeken te worden. Maar het is een supergoed teken dat jouw cliënten/patiënten (weet niet hoe je het noemt bij jou?) je dit wél laten weten hoor. Zij zijn degenen die uiteindelijk met jou moeten kunnen werken, niet jouw begeleiders. Je hebt hier verder niets aan, maar wilde je gewoon even een hart onder de riem steken. Komt echt goed!
Sterkte
Wat rot dat je er zoveel last van hebt, ook omdat je weet dat het iedere maand weer terugkomt. Ik heb zelf voornamelijk last van buik- en rugklachten, en na meerdere bezoeken aan de huisarts en gynaecoloog heb ik nu eindelijk een pijnstillingsregime gevonden waar ik redelijk mee toekom. Weet niet of je al eens langs de ha geweest bent ermee?
Ik verlies ook veel bloed dus probeer rond m’n menstruatie ook op m’n ijzer te letten (slik ook bij) en verder heb ik het idee dat bepaalde kruiden me toch ook wel helpen. Voor mij zijn dat voornamelijk gember, kamille en venkelzaad tegen kramp maar voor opvlieger-achtige klachten zullen andere dingen beter werken. Misschien is dat ook nog de moeite waard om eens wat mee te proberen?
@GEEZ sterkte! Ik hoop dat het een beetje vlot gaat en dat je goed nieuws krijgt
@GEEZ Ah sterkte!
Ben echt boos maar ook een beetje bang, ik werd net in de hal van mijn flat aangesproken door iemand, hij groette me eerst maar hij stond zo gaar in een hoekje dat ik hem genegeerd heb + ik heb gewoon AirPods in dus hoorde het maar half. Vervolgens hoor ik hem zeggen dat ik niet zo’n kapsones moet hebben, hij zei nog meer maar dat verstond ik niet. Toen ik in de lift stapte waar gelukkig iemand anders al in stond heb ik m’n volume lager gezet en hoorde ik hem zeggen “ik ga goed zoeken naar waar jij woont” Ja uhm tof vriend succes met je zoektocht met al die mensen die hier wonen, maar echt hoe durf je zoiets te zeggen alleen om iemand bang te maken.
Een maand wachten tot de vorige bewoner het komt halen. Als ze daarna niet is geweest gewoon houden.
Kijken of je haar op social media kunt vinden misschien?
Om je pols doen