Jaa, er is wel veel file daar altijd. Het is een functie voor 6 maanden, ik zou dan iemand vervangen die ziek is en mijn studiegenoot werkt daar en gaat mij dan inwerken. De eerste paar maanden moet ik wel naar kantoor komen, maar zodra ik ingewerkt ben mag ik thuis werken. Met het openbaar vervoer kan ik er trouwens niet komen.
ugh huis opruimen of aan scriptie werkenâŠja huis opruimen dus want ik wordt helemaal chagerijnig van een rommelig huis
Wat irritant. Ondanks dat het qua afstand kan, zijn de regels nu dat je met 2 mag tennissen. Ik voorspel: eigenwijze 60-plussers?
Denk dat het wel te doen is. Ik kon na die 4 maanden ook 2 dagen thuis werken. Dat scheelde veel. 6 maanden is echt te overzien!
Die wist ik niet!
Maar toch denk ik dat er kern van waarheid in zit, als je wel gewoon gekleed bent (lange mouwen/broek) dat je meer warmte verliest via je je onbedekte hoofd.
@littlenumbers krijg je dan niet alsnog hele rode handen van de kou?
Kijk, iedereen moet het lekker zelf weten he, maar soms kan ik me echt druk om niks maken. Soms maak ik me heel erg druk om ieders loophouding.
Dat is ook gewoon beroeps deformatie denk ik (ben looptrainer als vereniging ooit weer eens open ging).
Zo ben ik nou eenmaal, ik ga dat echt niet aan iemand anders zeggen als ik iets zie, want het is niet mijn probleem.
Dus sorry enzo
Jaaa, klopt! Thanks voor je antwoord! Het ding is wel dat ik niet zoân fan ben van de snelweg, maar als ik dan iedere dag ga rijden moet dat wel goedkomen denk ik.
Ik moet vandaag voor de 100e keer de IT servicedesk van mijn werk bellen en het wachtmuziekje is zoooooooo irritant, word echt chagrijnig van.
Maar geldt dan niet met hardlopen hetzelfde, dat als je je hele lichaam goed warm aankleed en je hoofd als enige niet, de warmte dan het meeste via je onbedekte hoofd weggaat?
Wat zou er niet goed aan zijn dan? Je lichaam kan daar toch prima tegen? Ik wil altijd de eerste 1,5km handschoenen aan en dan wil ik ze uit, dus vandaag gekozen om ze helemaal niet aan te doen en ging prima!
Edit: sorry spuit 11!
Bedankt voor het delen! Dit is wel interessant inderdaad
Ik heb een proefabonnement Amazon prime genomen wat betekent dat ik de hele dag weer top Gear specials kan kijken. Ahh heb dit zo gemist!
Hoef je geen sorry voor te zeggen toch. Ik vind het ook leuk om te kijken naar loophouding en voetlanding van anderen (ook wel eens tijdens wedstrijden ofzo, beetje als afleiding) en soms dan denk ik ook wel HOE kan jij normaal hardlopen op deze manier haha. Maar ja als ze dan 10x harder gaan dan ik doen ze toch iets goed haha
Volgens mij worden mân handen niet per se super rood ofzo, maar ik weet het eigenlijk niet. Ik weet wel dat ik het gewoon heel snel heel onprettig warm vind voelen, alsof ik dan mn warmte niet kwijt kan. Maar ik krijg het sowieso heel snel warm van sporten, zal ook wel per persoon verschillen!
Aan een korte broek waag ik me dan weer niet met dit weer, er zijn grenzen haha
Mn switch is stuk heb m pas sinds december.
Haha jupp!
Ik zag ook wat jongens over het hek van het voetbal veld klimmen. Hoewel t niet mag dacht ik jaa liever dat ze hier met zn 3en voetballen dan dat ze gaan rellen haha
Zit er geen garantie op? Zou ff contact opnemen met waar je hem hebt gekocht, lijkt me niet de bedoeling dat ie zo snel al kapot gaat.
Pffff ik las quarantaine ipv garantie.
Lockdown-brain.
Het ligt eraan hoe je het leest. Je verliest op een naakt lichaam 10% van je warmte via je hoofd, 1 arm is ook ongeveer 10% van je lichaamsoppervlakte, de fabel is dat het belangrijker zou zijn om je hoofd te bedekken dan om je linkerarm te bedekken. Als je met een Noordpool-uitrusting zonder linkermouw rondloopt en wel een bivakmuts opzet, verlies je het grootste deel van je warmte via je linkerarm.
Ja helaas wel online gekocht. Heb al een mailtje gestuurd. Misschien dat ik vanmiddag nog even langs een vriendin ga om te kijken of t alleen de joycon is of t oplaadpunt van die joycon. Maar zo irritant dat ik gewoon niet weet welke van de 2 t is.
Jeeej mn naai kamertje is bijna klaar. Ik moet alleen wel echt nog stofzuigen
Had je ooit gedacht deze specifieke zin te typen