Wat je even kwijt wil #47

Ik heb hem via Amazon gekocht, maar het zal me niks verbazen als dat dropshipping is geweest en het via ali komt. Werd keihard geïnfluenceerd door Katnipp (YouTuber/Etsy owner). Heb het linkje er bij geplaatst. mijne is knal roze overig

2 likes

Ik dacht gelijk hey dit is de Katnipp trui :joy:

1 like

Gewoon mijn normale, kunst is de juiste sokken denk ik, zolang je niet over grasland/modder/plassen gaat ploeteren blijven je schoenen ook droog dus minder koud.

1 like

Zodat ze ons allemaal extra dingen als tassen kunnen aansmeren waar we dan weer geld aan uit moeten geven. Je wordt beduveld waar je bij staat met dat hele vrouw zijn hoor, niet te geloven. :triumph:

1 like

Het is allemaal een complot van de overheid!!!

1 like

Ik reageerde hier laatst dat ik hoopte dat mijn buren niet te veel last hadden van mijn oerkreten tijdens Ajaxwedstrijden. NOUUU ik hoop van wel!

Elke zondag komt er iemand langs en dan gaan ze in de tuin zitten. Opzich prima natuurlijk. Maar de geluiden die daarbij komen, niet normaal. Als je ‘dom giechelen’ opzoekt dan krijg je gewoon een geluidsfragment van het geluid dat uit mijn buren komt. En dat in elke fucking zin die ze uitspreken. Ik probeer te studeren, maar ik word hier echt agressief van. Plus het feit dat ze het helemaal oké vinden om elke keer om 5.30 uur met de container door het steegje achter de huizen te moeten denderen.

Love mijn eigen huis hebben, maar ik mis wel het geen buren hebben bij mijn ouders zo.

3 likes

Vriendin van mij heeft dit voor me gemaakt op haar naaimachine :scream: best present ever!

1 like

Haha net na het lezen van je post kom ik toevallig dit artikel tegen:

https://www.ad.nl/nlthuis/annemarie-gaat-viraal-nadat-ze-in-hotel-zit-op-kosten-van-verbouwende-buurman~a0034d09/?fbclid=IwAR16YOnwW-EVoXNreUPlvcO2IvZQa7_T02k1ywcoKC-rfgCoxG4_Aqbf2zo&referrer=http%3A%2F%2Fm.facebook.com

Ik zeg: prima regeling :yum:

2 likes

Ik was om 8:30 hardlopen en vond het goed te doen qua kou, zeker geen muts of handschoenen nodig. Misschien vonden zij dat ook :stuck_out_tongue:

4 likes

Als je handen helemaal kei rood zijn en hoofd ook (niet van de inspanning) kan je mij niet wijsmaken dat het goed is voor je (is het gewoon niet).
Zal best dat het te doen is, maar hier was het toen nog -4 of -5 en weinig zon nog.

Ik zag gisteren iemand in korte broek hardlopen. En knalrode benen, snap ik echt niet.

1 like

Ik zag net 4 mensen tennissen op de tennis baan. Corona who?

haat aan dit, is het gelukt? Ik had ook altijd dit probleem, toen ben ik gaan klagen bij de gemeente en sindsdien legen ze hem vaker en heb ik nooit meer deze ergernis

Ik heb een hele leuke baan aangeboden gekregen (wel voor tijdelijk), maar het probleem is dus dat het, enkele reis, 75 km rijden is. En dat vind ik dus best wel een eind, dus zit nu zo erg te twijfelen.

1 like

@NInja had jij niet een tijdje geleden iets gepost over eetproblemen en dat het misschien arfid oid was? Ik las dat er een boek is uitgebracht met interviews met hulpverleners etc. Misschien heb je er iets aan https://www.ad.nl/koken-en-eten/daniel-6-heeft-een-eetstoornis-en-lust-maar-zes-dingen~a6252b32/

1 like

Ik heb 4 maanden lang 110 km enkele reis gereden voor 4 dagen per week. Is het een drukke route met veel file? Mogelijkheid thuis te werken? Hoe lang is tijdelijk?

1 like

Ik moet even een man zoeken die ook van Lego houdt.
Ik vind deze set zo geweldig.

10 likes

Jaa! N9rmaal komt de gemeente het ophapen. Maar nu wegens corona niet dus moeten we het naar een sport vereniging brengen…

Dat is een fabel, ontstaan naar aanleiding van een onderzoek in de jaren ‘60 of ‘70 bij militairen in complete Noordpool-uitrusting in de sneeuw, daar hoorde toen nog geen muts bij, en toen verloren ze dus keiveel warmte via hun hoofd. Nogal logisch, want de rest van hun lijf was ingepakt in de Noordpool-uitrusting.
Als je naakt in de sneeuw gaat staan verlies je ongeveer 10% van je warmte via je hoofd, en je hoofd heeft ook ongeveer 10% van je huidoppervlak, je verliest daar dus net zoveel per vierkante centimeter als op elk ander lichaamsdeel.

31 likes

Mijn handen worden dus altijd mega snel warm, dus na een paar minuten moet ik mn handschoenen echt weer uit doen :woman_shrugging:t2:

5 likes