met zijn tweën is gezelliger
Ik heb echt een nieuwe hobby nodig want ik leef echt in een lockdown Groundhog Day en verveel me. Elke keer hetzelfde rondje lopen komt me ook vreselijk de neus uit.
Haha wat er komen echt superveel reacties met raad en advies wauw dit is echt next level
Er zijn ook mensen die wel begrip tonen en constructief proberen te helpen, niet iedereen vind je alleen maar tuig. Ja het was fout maar dat weet je zelf ook wel. Fijn dat jullie op zoek gaan naar een oplossing, ik hoop dat jullie er 1 gaan vinden waar zowel de hond als jullie beter van zullen worden.
Volgens mij word je echt geen randdebiel genoemd?
Maar goed, moeten wij het gaan goedpraten dat je de hond een mep hebt gegeven? Lijkt mij ook niet toch?
Ik denk dat hier bruikbare adviezen zijn gegeven, dus succes ermee!
Yo waar is @kali gebleven?
Er worden hier allemaal goede adviezen gegeven en niemand noemt je een randebiel. Ga nou niet in de slachtofferrol kruipen!
Ik snap dat het heel eng is om zo’n hond in huis te hebben en vond het ook erg dat je zei dat je je niet veilig voelt thuis. Daarom is het goed dat jullie nu een oplossing gaan bedenken, en hopelijk kan je jezelf tot rust brengen nu.
Ik ga zo chinees halen en vind het helemaal spannend. Moet mn nummer geven en ze gaan mn bellen als ik naar binnen mag haha. Wat een leven heb ik toch hey maak allemaal dingen mee
(Not)
Geeft niks, ik snap dat je al wanhopig en gestrest was en dat die vervelende berichten dan nog meer indruk maken. Ik zou het forum even lekker uitzetten als ik jou was en rustig worden en nadenken over hoe jullie uit deze vervelende situatie kunnen komen.
Ik kan wel een foto van mijn lelijke handen posten, als je nog wat meer reuring in de tent wil
Mijn vriend was met zijn vader aan het bellen en ineens krijg ik de telefoon ook in mijn handen gedrukt. Wilde de beste man weten hoe het op mijn werk was? Ehh ja goed hoor, internet had leuke memes deze week
Ok ik verga echt van de pijn. Ik kan mijn enkel amper bewegen en ik wil douchen maar heb de douchekruk niet meer.
Ik heb betere dingen te doen. Maar thanks voor de tag. Ik lees straks wel bij.
Verkeerde beweging gemaakt met springen en ik wou eigenlijk wachten tot morgenochtend en mijn eigen huisarts bellen. Woon gelijkvloers dus hinkel naar het toilet.
Ik zou echt even de hap bellen als je zo’n pijn hebt. Beterschap!
Of krijg de tering haha dat was in een van de youtube topics toch?
Wat is dit voor een raar verhaal. Een hond doet niet agressief om de baas te willen zijn, dan snap je echt werkelijk niets van hondencommunicatie en gedrag. Daarnaast is de stofzuiger aanvallen een veel voorkomend ‘probleem’, zo ver je het uberhaupt een probleem kan noemen want met een middagje trainen met POSITIEVE reinforcement en het is afgeleerd hoor. Jezus wat heb ik medelijden met die hond zeg. Zo te horen is dit een zo’n hond die binnen een paar weken helemaal is opgebloeid bij iemand die wel begrijpt hoe hondengedrag in elkaar zit.
Edit: Zie nu de rest van de reacties. Blijf bij mijn standpunt en hopelijk helpt dit bericht om iemand nooit meer te laten denken dat honden agressie gebruiken om de baas te willen zijn.
Eigenlijk wel