Wat je even kwijt wil #47

Hoi ja aangezien ik hondentrainer ben en 6 jaar heb gestudeerd om dierwetenschapper te zijn weet ik het best wel goed ja. Ik neem de uitnodiging echter niet aan, lijkt me beter als jullie iemand zoeken die hier niet heeft gelezen hoe jij in deze situatie staat en nog enigzins objectief is.

86 likes

@Loxodonta is letterlijk hondentrainster (naast haar echte baan als dierenwetenschapper (!)) En ze heeft ons echt heel erg geholpen met het gedrag bij onze hond.

Vooral dat ons gedrag grotendeels bepaalt hoe vervelend onze hond is. 🥲 pijnlijk maar waar.

35 likes

Beide partijen (de hond en jij en je vriend) zijn in deze situatie een verliezer. Ik zou het nu niet proberen goed te praten/uit te leggen, want dat gaat niets opleveren. Probeer gewoon zo snel mogelijk een goede oplossing te vinden voor de hond en voor jullie.

1 like

Denk dat het wel duidelijk is voor @Loveisafourletterword .

6 likes

Dan moet je zelf ook stoppen met reageren.

En ja, dat bepaal ik :joy:

2 likes

Waarheid doet pijn zeker?

2 likes

Overdreven dit. Ze weet denk ik oprecht niet hoe je een hond goed opvoed, jullie hebben tips gegeven/zijn boos geworden en nu is het gewoon klaar. De boodschap is duidelijk. Of ze er iets mee doet is aan haar.

3 likes

Als mensen niet weten hoe ze een hond moeten opvoeden, moeten ze niet een hond nemen en al helemaal niet zo’n grote hond uit het asiel.

2 likes

Dude, je hebt het niet eens geprobeerd? Je geeft zelfs aan amper wat gegoogeld te hebben. Je krijgt het voor elkaar om bij uitleg van dit gedrag door een daadwerkelijke gedragsdeskundige alsnog niks mee te nemen en in de slachtofferrol te kruipen?

Echt staaahp. Sluit het forum af, zoek hulp en stop for fuck sake met posten.

55 likes

Nee je vriend en die weet het blijkbaar ook niet.

Het word met de minuut gezelliger.

Anyhow jullie favo dikzak zit aan de peking eend

57 likes

Ik heb het idee dat haar gedrag uit angst zo is. Wellicht dat het anders gaat als je haar op een andere manier gaat benaderen? Overigens klinkt het niet alsof ze veel ruimte heeft om lekker te dollen, wellicht dat ze wat meer rust heeft als je eens met haar gaat fietsen zodat ze al haar stress er uit rent. Herplaatsen klinkt iniedergeval als de beste optie.

1 like

Wejooooo stop gewoon mijn god ik ga met de wegenkaart meppen hoor

31 likes

Hou eens op met het laatste woord te willen hebben. It’s not helping.

10 likes

Met tzatziki??

3 likes

Lieverd ik heb me toch een hekel aan fusion cooking hahaha.

3 likes

Dan moet je stoppen met posten en de situatie niet goed proberen te praten. Denk dat dat het beste is haha

4 likes

Maar maar maar eet je ook wel eens dag geen tzatziki dan?? Mind is blown

2 likes

Net gebeld maar moet morgen terugbellen en tot die tijd rust houden en eventueel paracetamol nemen.

2 likes

Soy bestaat voor 85% uit tzatziki.

7 likes