Ik ben verdrietig dat het weekend zo kort is (en ja, dit zeg ik terwijl ik nu al weekend heb sorry lol)
hahaha ja herkenbaar. ik ben al vrij sinds gisteren en ben alleen maar bezig met het feit dat ik maandag alweer moet werken
To order in or to not order in
Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties en hartjes. Ben vanmiddag opgenomen geworden, en het is even goed zo. Ik zit nu op mijn kamer in afwachting van een bloedtest/coronatest, als die negatief is mag ik mij mengen onder de andere. Dus bij deze dankjewel allemaal
Ik moest wat bestellen bij de Hema en had nog €6 nodig voor gratis verzenden. Komen dus 4 zakjes tompouce spekjes mijn kant op
Oh en de ijskrabbers plus ontdooispul natuurlijk.
Ah hopelijk gewoon negatief. Rustig aan
Heel veel succes! Hopelijk voel je je snel weer beter.
Kump good
Heb net je vorige berichtje gelezen.
Wat dapper van je dat je het hier deelt!
Veel liefs voor jou
Ze hebben hier de LIDL verbouwt maar ik ben er nog niet geweest. Hopelijk zelfscankassa’s. Dit wordt het spannendste wat ik deze week doe.
Oh dit is zo herkenbaar. En dan zondagavond vervloek ik mezelf dat ik het hele weekend me hierover druk heb zitten maken. Elk weekend opnieuw
Vriend had vanmiddag een pakje aangenomen voor een buurman, wat ik niet wist. Kwam hij het net ophalen, heb ik 5 minuten vol staan houden dat we geen pakje hadden gekregen. Lekker ongemakkelijk. En doordat onze gang een teringzooi is zag ik m ook niet eerder liggen
Nee was gewoon een informeel gesprekje, zo stom haha
In fles is handiger, dan mors je minder snel.
Ik heb twee jaar geleden teringveel onderbroeken gekocht van de H&M, Hunkemöller en Livera. Wist niet echt welke goed waren, dus ik dacht ik bestel overal wat.
Nu kan ik wel stellen dat die van Livera het minst lubberen en nog de dikste stof hebben.
Vroeger had ik alleen maar HEMA, maar die kwaliteit is de laatste tijd sowieso niet meer wat het geweest is.
Misschien heeft iemand hier nog wat aan
Ja mijn wandeling net was ook heel gezellig daardoor ofzo! Al die mensen in de keuken en lekkere geuren mmm
Ik was vandaag opeens helemaal flauw en slap geworden tijdens een wandeling, dus had 2 donuts gekocht bij de supermarkt. Super naar, maar de overgebleven donut heb ik verstopt tussen de crackers en het brood en ga ik morgen opeten als mijn vriend boven aan het videobellen is 🥸
Zou weekendje weg gaan met vriendinnen en gaat nu niet door door de sneeuw zondag
Mogen oprecht blij zijn dat niet eruit is gevallen tijdens het uit doen van het landingsgestel.
Hopelijk gaat het goed en wordt de persoon goed verzorgd in het ziekenhuis.
Wel de fles vermommen he, weet eigenlijk niet of je overal in openbaar mag drinken namelijk.
Kijk, mij boeit het nul maar er zijn mensen