Wat je even kwijt wil #47

Klinkt een beetje als deze oplichters:

1 like

Maar jij kiest hier toch zelf óók voor door niet meer op haar initiatief om af te spreken te reageren?

Even genuanceerd, het contact is ‘verwaterd’ mogelijk speelt er nog vanalles in haar wereld waar je nog niet van op de hoogte bent en waardoor zij geen energie kan / wil stoppen in een vriendschap herstellen (want drempel zoals je zegt). Denk dat boos zijn en verwijten jezelf weinig goeds doet, dat er een keuze zit in ;

• het opnieuw proberen te laten werken (over je eigen ego - want dat is het in zo’n situatie bij mij iig wel - door zelf het werk en initiatief te gaan tonen - anders wss teleurstellingen)
  • het laten verwateren/afsluiten en er klaar mee zijn (en dat echt accepteren, verwerken als een Break up - want ook dat is het mi dan gewoon)
5 likes

Ah dit zat vroeger in een kaasreclame en ik werd er altijd zo melancholisch van als kind haha echt een mooi lied.

5 likes

Ik heb gisteren een abo genomen op Discovery plus en misschien dat ik nu overweeg een week vrij te nemen van werk

13 likes

Nou eerste coronatest is achter de rug. Nu kruip ik meteen maar met een goed boek m’n bed in, voel me echt meh.

Die zouden na 16.00 uur echt verboden moeten zijn

Haha God ik had net een zoom meeting en ik had het opeens zo warm, ik zag gewoon mijn hoofd met de minuut meer opzwellen en langzaam in een tomaat veranderen :tomato: misschien heb ik nu al opvliegers :sos:

Kort maar krachtig houden dan haha

@California Was het een spannend onderwerp?

1 like

Mijn vader is 72 en heeft voor het eerst schade gereden. Hij zat met een paar millimeters tegen een andere auto zijn buitenspiegel aan tijdens passeren op een nauw laantje.
Leeftijd gaat toch tellen he :crazy_face:

6 likes

Toch wel blij met die mondkapjes hoor. Kan eindelijk schaamteloos mijn eigen mini-playbackshow houden in de Albert Heijn

15 likes

Ik merk dat ik ook heel erg tegen mezelf ga praten door die dingen. Maarja, dat hoor je dus wel

3 likes

Voor als je wel wil switchen: ik zat bij praktijk dukenburg en die tandarts was zo kalm en vriendelijk. Ik voelde me daar heel erg op mijn gemak. En ookal kwal ik maar eens per half jaar, hij wist nog precies welke studie ik deed! Als ik niet ergens anders was gaan wonen zou ik daar nog steeds zitten :slight_smile:

1 like

Ik vind het leven op dit moment (doordeweeks) zo saai dat ik de was doen bijna leuk begin te vinden.

5 likes

Ik heb vandaag wel 3 keer gehoord dat het volgende week weleens flink kan gaan sneeuwen en ik kan alleen maar denken: Neeeeee! Geen sneeuw! :sweat_smile: Dan duurt mijn werk rustig 1-1.5 uur langer.

1 like

Ik heb nog 3 volle wasmanden, kun je die ook ff doen dan?

2 likes

Ik werd net gebeld en toen ik opnam hoorde ik “Toets 1 om naar het keuzemenu te gaan” ja daaag! Heb gelijk het nummer op de blok gedaan.

1 like

:thumbsup: En ik zie dat DHL morgen komt met 1 deel van de bestelling met katteneten. Prima, morgenmiddag ben ik thuis. Hopelijk bellen ze nu wel aan. Alleen een beetje jammer dat de track & trace bij PostNL voor deel 2 niet werkt vooralsnog. Hopelijk komt dat ook morgen.

ik wil geld

13 likes

Misschien :joy:

Me 2

2 likes