Wat je even kwijt wil #47

Save the planet , annoy the people

6 likes

Ik ben mn telefoon kwijt, kan wel whatsappen via web whatsapp dus hij ligt in de buurt MAAR WAAR

Kan je niet zelf je telefoon bellen of vragen of iemand je even belt?

Hij staat op stil! Anders had ik dat wel gedaan ja

Ik had laatst mijn telefoon thuis laten liggen en kon 40 km verderop ook nog op webwhatsapp :face_with_hand_over_mouth:

Hopelijk ligt die wel in de buurt!

Ah, balen. Succes met zoeken.

1 like

Kun je via webwhatsapp ook je locatie naar iemand sturen?

@Blush huh das raar, bij mij wil die niet verbinden als ie niet in de buurt is. Maar ik heb hem, hij zat helemaal in de spleet tussen mn matras en hoofdbord (had daar wel gevoel maar niet zo diep).

5 likes

Ik log af en toe uit hier, in de hoop dat ik dan iets minder tijd spendeer op het forum (lukt niet) en ahh, dit bericht als je een paar topics gelezen hebt :heart:

Dus meelezers, kom gewoon meeposten

30 likes

U nog wel

Ja je weet maar nooit wie er meeleest he

1 like

Herkenbaar dat de supermarkt het hoogtepunt van de week is. Ik kleed me alleen fatsoenlijk aan als ik boodschappen ga doen :sweat_smile: dus 1x pw

Hahaha dit maakt het creepy

Corona duurt te lang. Ik ben vandaag vergeten een beha aan te trekken? Heb met visite gezeten, gewandeld, naar de winkel geweest. What’s next, zo naakt onder de douche uit naar de groenteboer?

24 likes

Als je de spanning niet meer aan kan, heb ik het verlossende antwoord voor je.

Geen zelfscankassa’s, ik was ongelofelijk teleurgesteld.

3 likes

ohhh bummer, wat is er wel veranderd?

Thanks voor de spoilers. Nee grapje, ik ben al geweest. Alleen een andere looproute en bredere gangpaden :frowning:

4 likes

Alles staat op een andere plek zodat ik mijn hele routine kwijt was en als een soort trage bejaarde moest zoeken waar alles is gebleven. En de gangpaden tussen de kassa’s is breder.
Vast gedaan om mijn hersenen een nieuwe impuls te geven tijdens deze lockdown.

8 likes

Oh meh, had minstens gehoopt op zelfscan of van die verse noten bakken. Maar helaas :cry:

Ik heb daar niet op gelet ik was daarvoor te teleurgesteld. :frowning: