Wat je even kwijt wil #47

Alles nog normaal hi mij!

1 like

Sorry wat zeg je, kan het niet lezen :mag: :male_detective:t3:ā€ā™€

Grapje bij mij is het gewoon nog normaal

4 likes

Emily In Paris is genomineerd voor een Golden Globe?? Lol.

14 likes

can’t sleep :sleepy:

@SpeedOfSound ik heb dit ook gehad, altijd nummers uit de randstad en een verhaal dat ik ooit via hen was overgestapt met een oud adres (niet waar). Toen ik de nummers ging blokkeren belden ze elke twee dagen vanaf steeds weer een ander nummer, schijtirritant. Het bleek de nationale adviesgroep en via hun site heb ik toen aangegeven dat ik geen contact meer wilde en dat werkte!

Wat een vreemde eerste nacht, sliep uiteindelijk rond 2.00 maar ze komen zovaak binnen om te controleren dat ik de heletijd weer wakker schrok. Ben nu ook klaarwakker.

Echt heel irritant. Zie je vandaag je behandelaar?
Misschien kan je vragen of het minder kan.

Nee, die heeft vrij blijkbaar. Maar krijg vandaag wel gesprekken met een psychiater en afdelingsverpleegkundigde. Denk dat ze me komende nacht gewoon even iets moeten geven zodat ik goed kan slapen.

3 likes

Meh, ik ben gisteren geopereerd maar mn vriend slaapt in de andere kamer en nu moet ik mn meds nemen en die liggen veel te ver buiten mijn bereik maar ik wil em niet wakker maken voor zn wekker omdat hij de laatste weken zo slecht slaapt en constant uitgeput is… Dus nu lig ik al 30 minuten pijn te lijden in semi-stilte en zn wekker gaat pas over 40 minuten.

Moet bij dit nummer altijd denken aan zo’n super vage scĆØne van de film Springbreakers, echt zo’n wtf am I watching momentje. afbeelding

4 likes

Dit ziet er echt vaag uit :joy:

Vandaag een dagje thuiswerken met een vriendin samen, helemaal zin in gewoon weer aanspraak tijdens het werken

3 likes

Hahaha deze film had ik ver weg gestopt in mijn geheugen. Hilarisch was dit

1 like

Ik heb zojuist een vakantie geboekt. Wel pas voor december, dus heb hoop dat het door kan gaan. Maar had zoveel behoefte om ergens naar uit te kunnen kijken.

14 likes

Herkenbaar! Heb je echt een vliegvakantie geboekt? Dat durf ik nog niet aan

Ik heb sinds deze week mezelf voorgenomen om weer meer te lezen (boek of e-reader). Vind lezen heerlijk, maar zit echt vastgeplakt aan mijn telefoon en 's avonds debiele tv te kijken, wat ik niet eens leuk vind.
Dus sinds deze week lees ik dagelijks minimaal een half uur, waarbij ik mijn telefoon weg leg en het is heerlijk! Zit er weer helemaal in, had dit echt eerder moeten doen.

32 likes

Nee, bij mij lekt het niet. Lekt het al vanaf het begin?

Ja, wel een vliegvakantie. Durfde het eerst ook niet, maar december duurt nog wel lang… dus heb een beetje hoop.

Ik lees nu ook weer meer en ik vind het zo fijn! Nu met die berichten over veel sneeuw kijk ik er echt naar uit om een wandeling in de sneeuw te maken en daarna thuis op te warmen met thee of warme chocolademelk en dan lekker op de bank met een boek :blush:

7 likes

Ja, ik lees ook meer! Had het me voorgenomen en het lukt, yes. En ja, ik verheug me op sneeuw en lange wandelingen hier over de Posbank. Dat wordt zo mooi! En dan inderdaad daarna met een dekentje en boek op de bank. Zo fijn!

2 likes