Wat je even kwijt wil #47

YouTube suggesties stellen niet altijd teleur :grin:

7 likes

Die tijden komen nooit meer terug. Soms maar goed ook :grimacing:

4 likes

Ohh ik vond de serie supermooi juist! Het Lukte mij juist niet goed om echt in het boek te komen. Hoe ver ben je? Wel de moeite waard om af te kijken vind ik hoor

1 like

Hahahaha same here. Ik heb morgen een afspraak en was gewoon vergeten om te douchen. Ben dr net snel ff onder gesprongen anders stond ik daar met mn vette haren

1 like

Of gewoon een naakte groenteboer met meloenen en bloemkolen in de uitverkoop.

2 likes

En dan kan ik eindelijk zingen ‘lelijke meloenenkop geef me een banaan!’ En is die hersenruimte die al 18 jaar in gebruik is toch niet voor niets geweest

11 likes

Echt chill dit nummer in m’n hoofd voor de komende drie dagen.

2 likes

Ik heb radijsjes, heeeele mooie

2 likes

Screen Shot 2021-02-04 at 21.46.10

Ik wil dit. Corona ga eens gauw weg.

13 likes

Excuus :joy:

Woooow ik had nog nooit de clip hiervan gezien volgens mij (we hadden vroeger geen MTV of TMF want mijn vader had die zenders nooit geĂŻnstalleerd omdat het hem niks boeide hahaha dus pas toen we digitale tv kregen, kon ik MTV kijken :joy:)
Dat maakt het nummer nog zieliger dan ik het al vond.
Best wel heftig dat dit vroeger werd uitgezonden op MTV eigenlijk (of is dat echt een oma opmerking van mij :older_adult: )

1 like

Die van mij lagen vandaag in de brievenbus woohoo! Ik kon maximaal 3 toppings kiezen en heb ze besteld op m’n telefoon.

Voor de mensen met het forumbadje: lekt de slang bij jullie? Iedere keer dat ik erin ga ontstaat er een plas onder het badje. De stop draai ik echt goed dicht, maar het druppelt een beetje bij de slang. Bij dat stuk waar je de slang in de stop doet zeg maar. Tenminste ik denk dat het daarvan komt, anders zou ik het niet weten namelijk. Heel irritant :confused:

Ik filmde mijn neefje die net hard rond werd gedraaid op de schommel, eraf kwam en vol op zijn gezicht viel door het draaien. Mijn broer heeft er een gifje van gemaakt en ik kan niet stoppen met lachen :joy:

12 likes

Nee niet die

Oh god ik moet morgen een echo laten maken ( geen zorgen ik ben me niet aan het voortplanten)
Dus ik even via google maps kijken waar ik moet zijn. Is het in de straat van de ouders van iemand waar ik ooit vrienden mee was. Maar waar het niet heel goed mee afliep hahah. Bid voor me dat ik hun niet tegen kom

6 likes

‘Aan de rand van de afgrond groeien de mooiste bloemetjes’ Michel Peridon ni bij op1 wat een patjepeeer

2 likes

Ik vond dat stuk met hem zo ongemakkelijk om naar te kijken haha

1 like

Mensen moeten echt eens stoppen met zeggen dat dingen wel goed komen als ze niet eens weten wat er aan de hand is.

22 likes

Wow de lettergrootte van het forum is ineens superklein op mijn mobiel, hebben meer mensen dit?