Wat je even kwijt wil #47

Jaa! Dat is deze man!

5 likes

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wolfe%2B585,_Senior deze is me favo

4 likes

Ik zit echt heerlijk met mn bakkes in de zon. Heb de schuifpui op een kier en de zon valt perfect naar binnen.

Als je iets van tiktok op t forum wilt plaatsen moet dat of een video van onder de 30 sec zijn en anders moet je de link via dat link tekentje delen.

zo dushttps://vm.tiktok.com/ZS3H78XN/

anyhow heb het gekeken en ben nu forever misselijk.

2 likes

Ik word echt gek. Nu als ik een mail stuur, en antwoord terug krijg en dan weer iets terug stuurt in een thread krijg ik opeens geen antwoord meer. Totdat ik een nieuwe mail maak dan is er gelijk antwoord. Krijgen ze de derde mail niet door ofzo???

Onze webmail-mailbox op het werk vind ik wel echt super onoverzichtelijk bij threads, eerst kon je instellen dat je niet met threads wilde werken, maar dat kan niet meer. Wat ook kut is, is dat de markering wie er mee bezig is er al bij staat als er dan een nieuwe reactie komt, waardoor mensen vaak niet door hebben dat het een nieuw bericht is dat nog actie nodig heeft. :angry:

Een badjas is een prima alternatief voor een vest of trui toch?

4 likes

Zeker

3 likes

Pffft ik heb al een paar weken ‘last’ van een trillend ooglid en ik word er echt gek van. Ook echt 50 keer op een dag

Pffff weer gezeik met die tweeling en kut opmerkingen van vaders. Het ging helemaal mis met die ene en heb hem dus gebeld omdat het niet beter ging, ze bleef krijsen. Hij komt thuis en en gaat ff zitten met die twee. Waarop ik mijn ontbijt ff pak want het was ondertussen 11:00 en nog steeds niks gegeten. Krijg ik op m’n kop dat ik ook voor werk had kunnen eten. Zeker. Maar dat is het probleem toch niet? Het probleem is je kind dat ik dik twee uur heb moeten troosten en heb moeten vasthouden. Ook als ik wel gegeten had had jij ze nu moeten troosten omdat ze helemaal door het lint gaan

3 likes

Ik moet echt stoppen met bang dat zijn mensen me overdreven vinden. Ik hou van make-up, maar ga nooit met lipstick en/of oogschaduw de deur uit. En nu heb ik vandaag m’n haar leuk gekruld omdat ik daar zin in had en ik vind het vet mooi zitten, ben ik weer bang dat mensen uit m’n Zoomwerkgroep dat overdreven vinden. :roll_eyes:

2 likes

Ik ben nu al helemaal klaar met die vieze sneeuw hier. Wil gewoon normaal kunnen wandelen/lopen ipv honderd keer uit te glijden

Had wat puzzels uitgezocht en op de weggeefhoek gezet, heeft een vrouwtje die wat puzzels kwam halen chocolade door de brievenbus gedaan :star_struck: zo lief.

9 likes

En wat gebeurt er dan precies als ze dat vinden? Volgens mij helemaal niks.

14 likes

Nee joh, alleen maar leuk juist! Als ik met mensen in een zoom meeting zit en ze hebben zich leuk aangekleed en opgemaakt denk ik vooral “wow respect” en “goede wing vandaag guuurl” :sparkles:

9 likes

Nee is ook zo en dat weet ik ook wel, maar toch denk ik het steeds. Vet irritant.

@Dombo haha ahhh ja dat is ook meer hoe ik zelf denk! Is gewoon een rare kronkel bij mij

Net een vragenlijst opgesteld, productbeschrijvingen geschreven en nu nog wat dingen recenseren. Volgens mij kan ik langzamerhand alles aan de man brengen behalve mijzelf :upside_down_face:

@CaptainCheesecake gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Die mensen hebben waarschijnlijk wel andere dingen aan hun kop dan het uiterlijk bekritiseren van iemand anders.

2 likes

Voel je je mooi? Ja?
Daar gaat het om.

7 likes

Pfff, thuiswerken met twee volwassenen en verder nog een baby en oppassende schoonmoeder in huis op 60m2 en geen extra werkkamer went nooit :exploding_head:

2 likes

Thanks meiden, zit nu steeds naar mezelf en m’n mooie coupe te staren in de Zoom meeting :sparkles:

31 likes