Wat je even kwijt wil #47

Wij moeten het altijd overmaken naar de glazenwasser. Vind dit nu met Corona ook niet gek dat alle glazenwassers dit vragen.

1 like

Vind ik ook niet gek maar ze vragen het niet. Klop dan iig of schrijf het op het briefje.

Ik ga ze voor je apart houden! Dan kan ik ze in 1x naar je versturen

1 like

Ik wil stiekem wel een elektrische VanMoof fiets maar ik ben bang dat ik dan mijn status verlies šŸ„² nog geen dertig en dan al een elektrische fiets, whatā€™s next

1 like

Hier nog een reden om het niet te doen: https://www.hardnieuws.nl/utrecht/utrecht/elektrische-fiets-vliegt-in-brand-in-woning-gulperberg-utrecht-16233.html

2 likes

Wow :exploding_head:

1 like

Ik vond het dinsdag al apart dat ik een collega hoorde bellen voor een coronatest, blijkt hij ook nog corona te hebben ook. Waarom ga je in godsnaam naar je werk als je al denkt dat je corona hebt? Jezus ben zo pissig op hem.

Kan ik het ook krijgen via voorwerpen? Hij heeft de boodschappenkaarten gekocht deze week, kreeg dag later van iemand anders (want ik was er maandag niet) mijn kaart. Of denk ik te ver na nu.

2 likes

Ik moest even snel een brief naar de brievenbus brengen, parkeer mijn auto snel op een parkeerplaats de straat ervoor omdat er in die straat geen autoā€™s mogen komen. Kom ik terug heb ik een boete onder de ruitenwisser omdat het daar blijkbaar betaald parkeren is. Ben letterlijk 1 minuut weggeweest :exploding_head:
Natuurlijk wel terecht hoor, maar baal wel enorm.

1 like

Middelbare scholieren hebben vaak ook elektrische fietsenā€¦ Geen idee of dat motivatie is :joy:

1 like

Vreselijk. Ik moet ook voor iemand die al 35 jaar 3x per week dezelfde behandeling ondergaat elk jaar hetzelfde formulier invullen voor vergoeding van het medisch materiaal wat daar voor nodig isā€¦ :weary:

Ik schrijf elk jaar erbij: deze machtiging heeft geen einddatum gezien dit een chronische ziekte betreft die levenslang behandeling nodig heeft!!! In passief agressieve hoofdletters en drie keer onderstreept en gearceerd. But they donā€™t give a shit.

26 likes

Haha, herkenbaar. Ik moet altijd een deel voor de onderbouwing schrijven voor ontheffing van de leerplicht bij kinderen met een ernstig verstandelijke beperking. En dat komt idd ook steeds terug. Lekker werkverschaffing.

2 likes

ik zit echt in twijfel om voor in huis een hometrainer fiets te halen. In de sportschool doe ik gewoon fietsen en netflix kijken. dat kan ik nu principe ook, en daarna als alles open is ook weer.

Hoe bevalt het de forumleden die zo een hometrainer hebben gehaald? Gebruiken jullie het veel?

Slik je magnesium? Zo niet, dan zou ik dat proberen! Ik heb dit vaak en als ik dan magnesium slik gaat het redelijk snel weg

Bijna dagelijks wel 30 tot 60 minuten, inderdaad met serie aan even lekker bewegen.
Als ik echt intensief wil fietsen dan kan dat ook, doe dan via youtube een workout zoeken en fiets mee.

Andere keren forum/app ik een beetje tijdens het fietsen, wat mij betreft ideaal omdat het zoā€™n lage drempel is om iets te gaan doen haha

2 likes

Ze weet zelf ook dat het niet te nassen is want de reacties zijn uitgeschakeld.

5 likes

Wat een onzin, je mag toch ook wel een tussendoortje eten. Irritant, zulke dingen!

1 like

Wilde even een nieuwe tandenborstel kopen, maar iedereen ziet kruidvat als een uitje ofzo. Ik heb het nog nooit zo druk gezien. Heb 10 minuten om mensen heen staan dansen op 1.5 m afstand voordat ik veilig bij de tandenborstels was aangekomen.

3 likes

Dirt klinkt als mijn nachtmerrie. Ik vind 50 m2 in mijn eentje al krap, haha.

1 like

Wow! Ik heb het wel vaker gehoord trouwens. Bij mijn werk wonen mensen boven en daar worden dagelijks zo ongeveer 55 ebikes/ebakfietsen opgeladen in de avond/nacht. Ik zou zo bang zijn als ik er boven woonde.

Ik ben vandaag ook echt niet vooruit te branden!
Maar ik voel me niet schuldig, want op mijn werk zit ik ook vaak zat te kletsen of maak ik een ommetje of ga ik chillen in de relaxruimte, dus dat mag thuis ook.

1 like