Wat je even kwijt wil #47

Tot dusver heb ik de kattenmandjes haarvrij gemaakt (waarom kocht ik fluwelen mandjes en waarom verhaart deze kat zo veel?!?!), aan plantcare gedaan, halve huis afgestoft en zometeen ga ik sporten. Aan de andere kant heb ik wel al een Lindt chocopaashaasje op als ontbijt dus oeps, maar vooralsnog een redelijk geslaagde ochtend.

2 likes

Oke ik ga mijn bed verschonen, ik weet niet eens meer wanneer de laatste keer was :sweat_smile: Ik vervloek mezelf dat ik zo’n groot bed heb neergezet dat ik er niet meer omheen kan lopen. Elke keer lig ik weer zwetend op bed te hannessen met de lakens.

Als ik er weer in lig in het het altijd waard overigens :smiling_face_with_three_hearts:

Ik krijg vanavond iets sterkers voor de nacht. Ik mag nu ivm corona 1x per dag bezoek ontvangen van een uurtje, vanavond komen ze langs.

Zit nu aan de “echte” koffie, krijgen 2 keer per dag echte koffie met cafeïne, de rest is het cafeïne vrije zoooi.

Werk vandaag thuis en zou een intake hebben om 11 uur. Heb net afgebeld dat door omstandigheden het niet door kan gaan, echt even geen zin in :joy: . Ga in dat ene uur lekker even wat in het huishouden doen.

7 likes

Heb net mijn bad ontkaarsvet en alle kaarsen weggegooid. Echt end of an era

30 likes

School: stress, liefde: stress, thuis: stress, werk: stress
Alles stapelt zich op en ik zit echt vast. Kan wel over een maand bij een psycholoog terecht om ermee te leren omgaan maar dat js nog zo lang :frowning:

3 likes

Ik ga na mn afspraak naar de toko om mezelf op te vrolijken en me vol te stouwen met zeewier chips.

7 likes

Hartverscheurend dit

2 likes

Al mijn verzamelde kleingeld gestort bij de bank, toch €75. Voelt ineens als een cadeautje terwijl het mijn eigen geld is :sweat_smile:

23 likes

Mijn vriend en ik fietsen gisteren door onze favo straat en DAAR STAAT GEWOON EEN HUIS LEEG :star_struck::star_struck:

maar niet te koop maar ik wil het

10 likes

ik helemaal blij met chromecast. Hayu werkt niet met chromecast, geen manier waarop ik het werkend krijg. Komt mijn brein er mee; dat kan je ook middels prime afsluiten. daar afgesloten en gewoon via de prime app kijken. ja joeeee. mijn beverly hills drama kan weer verderrrr.

2 likes

Wat is dit voor Ajax nieuws jonge :x::x::x::sob:

4 likes

Welk nieuws? Zat al te googlen, maar zag niks verschrikkelijks (of verkeerd gekeken)

Ik zit echt al de hele ochtend mijn bankapp te checken of het salaris al is gestort.
Het komt met een periodiek van 4 weken ipv maandelijks maar doordat er vorig jaar 53 weken waren zit er nu ineens 5,5 week tussen.
Wel van tevoren aangekondigd door de salarisadministratie, 4 februari zou de eerste uitbetaling zijn.

Het is nu 5 februari. Ik heb al 1,5 week extra moeten overbruggen en dan nu ook nog later dan aangekondigd. :mad:

https://www.ad.nl/auto/elon-musk-stopt-chip-van-computergame-in-hersenen-van-levend-aapje~adcd4628/

:rage: :cry: waarom mag dit. Zo zielig hoe ze daar zitten.
Soms voel ik me zo onwetend wat voor leed er allemaal nog is.

2 likes

Jaaa gaan we morgen doen! En heel brutaal ff informeren bij de buren :nerd_face:

1 like

Ze hebben net voor 22,5 miljoen een nieuwe speler gekocht en ze zijn vergeten om hem in te schrijven bij de Europa League, dus hij mag niet meedoen.

:hushed: Onana jaar geschorst om dopingovertreding en Haller definitief niet inzetbaar bij Europa League. UEFA zijn echt haters.

4 likes

Wat een blamage. Degene die dat vergeten is, zal zich ook wel lullig voelen.

@Banananana Oneeee Onana leek me zo leuk, even dat nieuws bijlezen.

Edit: Hij gebruikte dus niet doelbewust die doping gelukkig (als dat klopt)

Rotleven. Maar wel ‘n sjiek huis straks waarbij je de paarse en je nakies niet hoeft te verstoppen.

Ik overweeg btw een Tubble aan te schaffen. Niks voor jou?