Wat je even kwijt wil #47

:hushed: Onana jaar geschorst om dopingovertreding en Haller definitief niet inzetbaar bij Europa League. UEFA zijn echt haters.

4 likes

Wat een blamage. Degene die dat vergeten is, zal zich ook wel lullig voelen.

@Banananana Oneeee Onana leek me zo leuk, even dat nieuws bijlezen.

Edit: Hij gebruikte dus niet doelbewust die doping gelukkig (als dat klopt)

Rotleven. Maar wel ‘n sjiek huis straks waarbij je de paarse en je nakies niet hoeft te verstoppen.

Ik overweeg btw een Tubble aan te schaffen. Niks voor jou?

Ben er zo zo zuur van. :slightly_frowning_face:

2 likes

Volgende week beginnen met een cursus Spaans. Proberen het groundhog day-gevoel te doorbreken. Olé :dancer:

7 likes

Ja dat ook, die ontwikkeling moet je toch niet willen. Je ziel/gedachten straks op een usb stickie.

1 like

Dit is echt een verzameling van 1,5 jaar haha! Toen ik ging verhuizen vond ik ontzettend veel en mijn oma stopt al 28 jaar regelmatig 2€ toe, die stopte ik ook regelmatig in dat potje.

Eens in de zoveel tijd gooi ‘m dan leeg bij de bank.

2 likes

Zo jammer dat ik met mijn bank niet kan storten :frowning: ik geef nu vaak geld aan mn vader en dan maakt hij het over bijv.

1 like

Ik begin per 1 maart met m’n eerste echte baan en krijg ineens mega last van imposter syndrome. Ik heb geen idee hoe ik dit ga doen? Kan ik dit überhaupt wel? Heb 0 ervaring. Haha zal vast erbij horen en goed komen maar omg.

3 likes

Mijn manager vroeg mij iets te doen, want volgens haar kan ik dat het snelst en best gedaan krijgen, omdat ik pragmatisch ben en goed met excel.
Ik: Ja, inderdaad, klopt, ik zal het doen!

Ik volgende week:
image

Ik kan serieus echt NIKS met excel. :thumbsup:
Maar komt goed, ik google me er wel uit!

22 likes

De dokter zei bent u Soy… ja. Uit 83? Ohnee 93…
Dokter niet fucken met mn leeftijd bro.

15 likes

Ik begin ook in maart met mijn eerste echte baan! Maar ik heb zo iets van, ze hebben je cv gezien en weten dat je dit voor het eerst gaat doen dus daar zullen ze vast wel rekening mee houden. En, iedereen is ooit bij het begin begonnen.

3 likes

Ja klopt! Komt vast goed. Jij succes met je baan dan alvast :four_leaf_clover:

1 like

Ik was vergeten m’n bloemenabbonement stop te zetten voor deze week dus nu kreeg ik gister een bos binnen a £25* terwijl we met een verbouwing bezig zijn en de keuken vanaf maandag brak/onder het stof ligt.

*deze bos was wel gelukkig halve prijs omdat ik m’n baas zover had gekregen een gratis bos te bestellen yesss

13 likes

Hahaha hier heb ik ook last van gehad bij mijn eerste baan, toen ze vroegen of ik voor hen wilde werken zei ik zelfs: “oh maar het klinkt eigenlijk te moeilijk voor mij” (in my defense, ik was net geopereerd en heel high :rofl:). Maar dat komt echt goed en je zult snel merken dat de rest ook maar wat doet.

2 likes

Op YouTube schijnen heel veel excel tutorials te staan. Iemand die ik ken heeft zichzelf via youtube filmpjes echt van alles geleerd (in mijn beleving heeft zij zichzelf heel excel geleerd, want ik kan er niks van haha)

1 like

Ahjah dat is nog handiger!

1 like

Hahaha ik had bananen bevroren want ze waren te bruin. En heb ze net ontdooid voor een bananenbrood. Maar ontdooide bananen moeten wel een van de ranzigste dingen zijn die er bestaan. Slijmerige bruine glibberdingen

1 like

Ik kreeg iets gratis bij de toko. Het zat in een doosje met happy newyear enzo erop. Dus ik dacht ooh van die lucky cookies. Kijk ik net is het een koe knuffeltje!!

Samenvatting

62 likes

Wat lief!

1 like