Mijn zusje vroeg laatst wat fucken in het Nederlands betekende. Toen zei mijn moeder dat het een heel onbeleefd woord was, maar dat het neuken is.
Drie keer raden wat mijn zusje daarna in elk gesprek even terloops moest noemen
Mijn zusje vroeg laatst wat fucken in het Nederlands betekende. Toen zei mijn moeder dat het een heel onbeleefd woord was, maar dat het neuken is.
Drie keer raden wat mijn zusje daarna in elk gesprek even terloops moest noemen
Ik gebruik Signal om mee te appen en het ligt er al sinds de middag uit ofzo, ik kan niks versturen. Terwijl ik mensen veel te vertellen heb. Ben echt geneigd smsājes en mmsājes te sturen.
Afleren is toch ook niet nodig, maar je hoeft het in zoān groepsapp ook niet altijd te melden. Als je iets niet grappig vind kan je ook gewoon niet reageren. Betekent niet dat je nooit zoān reactie mag geven maar kan me wel voorstellen dat het ook niet heel leuk is als iemand een, voor hem, leuk filmpje deelt en je krijgt zoān reactie
Ik heb vandaag voor het eerst in maanden weer iets van skincare gedaan. Lichte scrub, hyularonic (ofzo) acid, niacinamide en een lekkere creme.
Afgelopen maanden geen energie voor gehad/tijd voor genomen maar feels gooood.
Ah ik vind Tom Hanks zo leuk.
True! Maar ik reageer al heel vaak niet hoor haha
En onze familie is wel altijd van het hart op de tong moet ik er ook bij zeggen. Dus uiteindelijk maakt het gelukkig ook allemaal niet zo uit. Meestal spreken we het uit als we iemand irritant vinden en daarna is het weer goed
Ik herinner me nog een keer dat we in de auto zaten en mijn broers hadden echt knallende ruzie inclusief naar elkaar schreeuwen en schelden. Toen was het even 5 minuten stil en daarna begonnen ze gewoon doodnormaal over iets wat ze op de radio hoorden te praten met elkaar.
Mijn schoonzus: HOE kunnen jullie nu gewoon weer normaal tegen elkaar doen? die snapte er niets van haha
Oh dan lijkt het me al helemaal prima en hoef je zeker niks af te leren!
Zo lekker ff sollicitatietje eruit geknald op vrijdagavond 2 minuten voor de deadline Weten ze vast voor vlees ze in de kuip hebben.
Wandelen door het donker is mijn favo. Al had ik vanavond wel mijn bedenkingen toen er opeens een auto langskwam, achteruit reed en zijn lampen seinden⦠ben voor de auto langs gelopen en heb daarna om de hoek een sprintje getrokken.
Oh geweldig! Deze ga ik ook weer halen. Volgens mij zitten wij redelijk op 1 lijn wat chocola betreft. Was btw nog net op tijd uit quarantaine om musketkransjes te kopen. Ze hadden alleen nog een bak van 1kg dus dat moest dan maar hĆØ
Oh wat goed! Ik heb goed nieuws voor je, want ik spotte vandaag ook: musketeieren! Dus je kan je lol weer op.
De vorm van het musketkransje met het rondje niks in het midden geeft de smaak wel een extra dimensie. Dus of die eieren net zo goed zijn, moet uitgetest worden. Door oa mij.
Zou een plat musketkransje met een heel dun laagje pindakaas erin lekker zijn? Hallo meelezers, maak dit!
Ik wil slapen en kom er achter dat ik mijn bed nog op moet maken, dus nu zit ik maar YouTube filmpjes te kijken op bed en mezelf te haten.
ik maak me zo erg zorgen om mān financiĆ«le situatie dat ik er niet van kan slapen ben echt bang dat ik mān fijne huisje moet opzeggen omdat ik de huur gewoon niet meer kan betalen. echt godver kut corona. en ik moet morgen vroeg opstaan dus dit gaat lekker zo
je mag me altijd dmāen als je vragen hebt
Mama is net overleden
Voelt raar hier te posten, maar ook raar om niet te doen
Gecondoleerd en heel veel sterkte
Gecondoleerd en ik wil je echt ontzettend veel sterkte wensen!
Gecondoleerd en heel veel sterkte