Ik heb eerder het idee dat katten zich kapot irriteren dat we hen niet snappen. Die van mij althans. Ze heeft een uur gemiauwd en me boos aangekeken, ik echt alles uit de kast getrokken, niks was goed. Je zag haar echt denken BEN JE DOM OFZO. Het was intens.
Ik mocht paracetamol nemen voor de pijn van die brandwondjes, maar ik vind het eigenlijk best wel meevallen. Neem er straks wel 1 voor het slapengaan, want s nachts is het het ergste. Ik heb pijnlijkere brandwondjes gehad. Of misschien heb ik een hoge pijngrens?
Knuffel gewoon blijven posten.
Hahaha ben je dom ofzo. Mijn kat is wel rustig. Behalve dat alle deuren open moeten staan. En dat ze snachts soms miauwt voor aandacht, wilt ze opeens geaaid worden.
Mn hond daarentegen huilt zoveel, eten? Nee. Drinken? Nee. Uitlaten? Nee. Om de 10 min is het âmhmmmmmâ maar goed, normaal puppygedrag misschien.
Deze film is Oscarwaardig. Zeker als je weet dat de schrijvers van de film hartstikke high waren toen ze dit schreven
Ik rijd al 20 jaar auto op zomerbanden. Genoeg sneeuw gezien en nog nooit een rare glijder gemaakt.
Ijzel dat is een gemene, maar sneeuw?
Haha meid wat ben je weer op stoom
Maar eh ik zweer bij mn winterbanden. Ik zit dan echt lekkerder in de auto met neerslag
Knuffel
Flikflak in een auto heb ik al eens meegemaakt. Maar niet door sneeuw
Ik rijd wel voorzichtiger hoor als het sneeuwt. Meest irritante is de hypnotiserende werking van de dwarrelende vlokken voor je neus
@luzarl Gewoon blijven doen wat goed voelt.
Vanavond toch nog 3000 woorden getikt voor een afstudeeropdracht. Schijnbaar ben ik sinds een week productiever in de avonduren, terwijl ik normaliter vooral veel kan doen in de ochtend.
Ik heb nog nog nooit door de sneeuw gereden (ook niet met rijles ofzo) en ga dat dus ook echt niet doen morgen. Ik pak de fiets wel
Ik heb dus ooit met mijn zesjarige neefje door de sneeuw moeten rijden. Vond het echt doodeng, die verantwoordelijkheid ineens. Gelukkig wel goed gegaan!
Ook al best vaak gehad dat je de auto wat voelt wegglijden. Zo snel mogelijk naar de 2 schakelen!
Ok dubbelpost maar wel over iets anders. Ik krijg net naar mijn hoofd gegooid in de familie app dat ik altijd alles moet beredeneren (mijn broer had een heel flauw âgrappigâ filmpje doorgestuurd van iets wat dus technisch gezien niet eens mogelijk was).
Ik zie dan alleen hoe niet kloppend het is en dan kan ik het ook gewoon niet grappig vinden. En dan zeg ik dat dus ook gewoon. Mijn familie vindt dat ik dat moet afleren, dat beredeneren dus. Maar dat is gewoon hoe mijn brein werkt
Never forget dat ik het woord neuken ergens had opgepikt en op de crèche op mijn stoel ging staan in de kring en âneuken, neuken, neuken!â begon te zingen.
Mijn ouders zijn dit 30 jaar later nog amper te boven gekomen.
Haha nee niet afleren. Is juist een kwaliteit die je op andere vlakken waarschijnlijk heel goed benut! (Hoop ik voor je iig!)
Haha jawel, ik denk wel dat het me meestal goed van pas komt. Ik vind het dan alleen vervelend dat het als iets negatiefs wordt gezien. Maar misschien moet ik dan maar gewoon leren om het niet altijd te willen uitspreken
Hah ja laat hen lekker lol hebben om zoân filmpje. Haal jij je plezier ergens anders vandaan!
Ja, gelukkig voor mijn ouders kreeg op dezelfde creche niet veel later een kind een broodmes te pakken waarmee hij mijn oor half afsneed dus toen vielen ze wel een beetje van hun pedagogische high horse daar.
Ik realiseer me nu pas dat Wokpe Hoekstra klinkt als een Luckytv filmpje
(dus gewoon die gast van luckytv) en nu kan ik niet meer normaal naar m luisteren