Wat je even kwijt wil #47

@Luzarl Vreselijk… Gecondoleerd en heel veel sterkte! :heart:

1 like

Potverdomme waar blijft die sneeuw.

2 likes

Per ongeluk tijm over m’n pizza heen gedaan ipv oregano :woman_facepalming::woman_facepalming::woman_facepalming: vond 't al zo merkwaardig ruiken

1 like

Beetje van hier hebben?

10 likes

GRAAAG!

1 like

goffer wat ga ik een lekkere kaasplank maken voor vanavond

9 likes

We gaan zo het matras in de woonkamer leggen, hebben een berg sushi besteld en dan gaan we een Disneyfilm kijken :heart_eyes:

27 likes

Zo veel gillende kinderen buiten terwijl er echt amper sneeuw ligt :angry:

1 like

Post in het borrelplanktopic pls!

1 like

Gecondoleerd en onwijs veel sterkte voor jou en je familie! :heart:

1 like

Echt ik vind de sluiting van de scholen heel naar voor alle leerlingen en zou het liefst zien dat ze per direct weer open gingen zodat ook ik mijn schatjes weer onder een dak heb. MAAR. Ik heb zo’n irritante kut collega die 16 dec alleen maar bleef roepen dat ze het gingen terugdraaien en de scholen gewoon 4 januari open gingen en hij wilde niks plannen en niks voorbereiden, drie vergaderingen gedomineerd met z’n onwil, want het was toch aaaaallemaal onzin. En nu stuurt hij een bericht in de app: dat wordt geen 25 januari. Nee ook geen 4 januari, get with the fucking programme Peter. Maar ik zeg niks. Ik geniet in stilte.

21 likes

Nou nou, nu voel ik nog de noodzaak het voor hem op te nemen ook. Hij is een gewoon een goede leerkracht, alleen in 2010 gestopt met bijleren.

Bleh ik heb ook zo’n collega die op alles commentaar levert en haar parallelcollega die net nieuw is negeert en nergens mee helpt.

Oh en ik wil mij schatjes ook weer in de klas :sob::smiling_face_with_three_hearts:

Heb net met m’n vriend een sneeuwballengevecht gehouden, love it

15 likes

Ik had een telefoon op straat gevonden maar hij was vergrendeld en er stonden ook geen contacten bij emergency dus ik kon niet achterhalen van wie hij was. Toen werd hij gebeld maar drukte ik ‘m per ongeluk weg omdat ik niet wist welk knopje waarvoor diende. :joy: Haha zo dom, hopelijk bellen ze zometeen nog een keer.

5 likes

Ik heb er één!

31 likes

Ik vind het ook best vermakelijk! Zit lekker veel tempo in.

1 like

Aaah zo leuk! Blij dat er iemand echt iets aan die tip heeft gehad.

1 like

Ja kak zooi ik heb me weer te laat bedacht dat ik dat wil kijken en sta nu in de wachtrij man man man

Oh dit schiet lekker op