Gecondoleerd en heel veel sterkte
Ik ben zooo moody en ik hoef voorlopig nog niet ongesteld te worden dus waarom ben ik zo??!
Dankjewel voor al jullie lieve woorden!
Zo bizar, ik ben 23 en nu ineens ‘opdrachtgever’ van een uitvaart, echt mijn god. Wat gaat er nog allemaal komen zeg.
Hebben jullie samen besproken hoe het eruit moet komen te zien? Of moet je dan nu nog plannen
Vrienden van amstel haha.
@Luzarl ik heb een maand geleden ook veel geregeld voor de uitvaart van mn opa. Mocht je vragen hebben (of gewoon willen spuien) mag je me altijd een bericht sturen! (Ook op insta)
GVD m’n widm punten
Ik ben wel even aan het genieten van de livestream van VVAL. Toch lekker zo op de zaterdagavond
Mn moeder wilde een natuurbegrafenis, dat wisten we, en de muziek ook wel ongeveer, maar er komen alsnog nog allemaal opties voor de rouwkaart en de bloemen en het is meer dan ik dacht
Kan je hulp vragen aan iemand? En dat kan je vader zijn, maar misschien ook een ander familielid, vriendin van je moeder of een vriendin van jou om jou te ondersteunen?
We doen het ook samen! Maar dan is het alsnog veel en dingen waar je op je 23e niet mee bezig wil zijn…
Ja dat snap ik heel goed hoor! Veel sterkte!
Avalan
Natuurlijk, wat komt er veel op je af zeg!
Heel veel (helaas). Je mag altijd pb’en he
Ik had ook echt geen idee haha. Moeten we hem kennen? Waarvan?
Samenwerking met Armin
Ik erger me echt aan het ge ‘uh uh uh’ van die bewindvoerdster bij Op1.