Wat je even kwijt wil #47

GVD m’n widm punten

3 likes

Ik ben wel even aan het genieten van de livestream van VVAL. Toch lekker zo op de zaterdagavond

2 likes

Mn moeder wilde een natuurbegrafenis, dat wisten we, en de muziek ook wel ongeveer, maar er komen alsnog nog allemaal opties voor de rouwkaart en de bloemen en het is meer dan ik dacht

5 likes

Kan je hulp vragen aan iemand? En dat kan je vader zijn, maar misschien ook een ander familielid, vriendin van je moeder of een vriendin van jou om jou te ondersteunen?

We doen het ook samen! Maar dan is het alsnog veel en dingen waar je op je 23e niet mee bezig wil zijn…

Ja dat snap ik heel goed hoor! Veel sterkte!

1 like

Wie is dat die nu met Nick zingt hij vrienden van amstel live?

Edit: hij

Avalan

1 like

Natuurlijk, wat komt er veel op je af zeg! :heart:

1 like

Heel veel (helaas). Je mag altijd pb’en he :heart:

:heart::heart::heart::heart:

1 like

Ik had ook echt geen idee haha. Moeten we hem kennen? Waarvan?

1 like

Samenwerking met Armin

1 like

Ik erger me echt aan het ge ‘uh uh uh’ van die bewindvoerdster bij Op1.

1 like

Al 2 uur bezig met het maken van gelukskoekjes, staan nu voor de laatste stap in de oven. Nu alle zooi nog opruimen.

Waarom begin ik altijd laat in de avond als ik de hele dag had om dit te maken.

1 like

Haha ja die trok ik ook echt slecht! Was echt lastig om naar te luisteren

In de sneeuw gewandeld, rondje met de auto gereden, er is piano voor me gespeeld en heb mn favoriete serie gekeken. Best goede zaterdagavond.

3 likes

Maar, de belangrijke vraag: zijn hier foto’s van?!

3 likes

Gecondoleerd met dit grote verlies. Het is altijd te vroeg en te snel om afscheid te moeten nemen van je moeder. Maar wat is het snel gegaan. Ik hoop dat jullie voor nu alles samen hebben kunnen bespreken wat je wilde. En dat het een afscheid mag worden zoals zij dat graag wilde.

Ik wens je heel veel sterkte, liefde en kracht. Voor nu, voor straks en voor later. En ik wil je nog een zin meegeven waar ik persoonlijk soms moed uit kan halen: Liefde houdt je in leven. Ook als je er niet meer bent.

:heart:

55 likes

Wat een mooie woorden :heartbeat:

2 likes