Wat je even kwijt wil #47

Ik reageer op elke adoptiepoes net te laat :cry: en in mijn hoofd heb ik me dan al helemaal gehecht en is deze kat de enige kat ter wereld voor mij :cry: stop daarmee brein

4 likes

Verdomme, ik had een call met mijn manager gepland staan vandaag en de vorige keer appte ze 1 minuut van te voren of een videocall oke was en toen zat ik er als een zwerver bij, dus vandaag heb ik me eens aangekleed en opgemaakt. Belt ze gewoon mobiel. 🥲

9 likes

Ik kan echt niet wachten tot het moment dat onnodig nieuws gewoon weer een ding is. Weg met corona en hoi katten in de bomen enz. Ja het is er nu ook nog wel maar corona is natuurlijk wel nummer 1 topic bij het nieuws.

2 likes

Gisteren uit pure verveling k3 zoekt k3 terug gekeken. Nu begonnen aan wie is de mol 2008. Allebei al lang gezien, maar toch leuk :joy:

4 likes

Ik heb sinds een jaar een elektrische fiets beste aankoop van 2020! Ga nu veel vaker op de fiets en kom niet meer uitgeput aan bij de trein, als ik weer eens windkracht 5 tegen heb.

Dacht zelf altijd doe ik wel als ik oud ben :joy:(ben nog geen 30)

3 likes

Op het recept voor mijn medicijnen moet mijn huisarts altijd “chronisch gebruik” noteren. Doet hij dat niet krijg ik de medicijnen niet vergoed.
Verzekering ziet niet dat ik ze al 15 jaar gebruik??? :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Nou precies. Die kinderen gaan niet door het lint omdat ik wel of niet eet. Nou ja hij heeft ook slaapgebrek en snap wel dat je dat wat korter reageert. Maar zou het wel chill vinden als hij er zo ff op terug komt

Iemand gaf hier laatst een tip tegen het overkoken van pasta, werkte helaas bij mij niet. Liep natuurlijk weer weg minuut later kookte het weer over :joy: Moet eigenlijk ook niet weglopen.

Zet je je elektrische fiets dan in een stalling op het station? Of in een bewaakte?
Ik heb ook een elektrische fiets maar durf m nog amper ergens achter te laten. Ik heb m sinds augustus en hij ziet er ook echt nog nieuw uit. Nu ga ik er met name op naar werk en daar is een stalling uitsluitend voor medewerkers.

15.51 en zit nog steeds ongedoucht op de bank in een ontploft huis :+1:t3: ben zo klaar met dat hele werkloos zijn, vreselijk

2 likes

Gisteren een bezichtiging gehad met mijn vriend en vandaag te horen gekregen dat anderen het zijn geworden omdat ze de verhuurder persoonlijk kennen. Voelt even echt heel oneerlijk want ik was zó enthousiast. Nu maar weer met frisse moed doorzoeken…

2 likes

Ik zette hem in de bewaakte stalling.
En ik heb een scooter kettingslot van 4 kilo.

Wat flauw, houd dan geen bezichtiging als je toch voor de mensen gaat die je al kent. Succes met verder zoeken!

2 likes

Een exdate heeft me net een bos rozen gestuurd om sorry te zeggen, echt heerlijk :joy: Heb die gozer 1 keer gezien in april ofzo. Dit zijn goede 2021 vibes.

36 likes

ik dacht dat dit alleen in romcoms gebeurde hahaha

5 likes

Ja de bezichtiging was via een makelaar geregeld, dus ik denk niet dat ze dat van tevoren geweten hebben. Maar alsnog heel zuur ja. Dankjewel!

1 like

Ja, ik had 'm ook niet aan zien komen hoor haha maar ja wel vet chill

2 likes

Je weet pas dat je in een gemeentehuis bent als er kleine kinderen rondrennen :joy:

Nou als je je echt verveelt kan je ook de ‘Trust nobody’ over het seizoen 2008 podcasts luisteren.

maar beter zoek je hem even op in een podcast app want spotify wil een podcast monopolist worden en daar moeten we allemaal tegen zijn xx

2 likes

Las net 2 posts over sneeuw, waar sneeuwt het???

1 like