Wat je even kwijt wil #47

Shit er is een stuk van mijn kies afgebroken. Gelukkig helemaal achterin, zonder pijn en het duurde even voor ik had gevonden wat het nou was (ik had een hard stukje in mijn cruesli) en ik ben nu aan het overwegen of het ernstig genoeg is om gelijk een afspraak met de tandarts te maken :sweat_smile:

Denk beter van wel. Maar zo geen zin in :cry::sob:

Ik wil m’n sportabonnement opzeggen, vind het te duur om in deze periode aan te houden en ik had al bewust een maandelijks opzegbaar abonnement genomen. Maar ze doen zooo moeilijk, telkens mailtjes sturen met waarom ik toch wil opzeggen en dat er wel een regeling mogelijk is blabla. Hallo, ik zeg heel duidelijk dat ik wil opzeggen, heb ook het opzegformulier toegevoegd, denk je nou echt dat ik dan ineens ga zeggen OH laat maar???

Ik snap dat ze het financieel lastig hebben hoor, maar zo communiceren met je klanten helpt iig niet.

4 likes

Er was hier net een klusjesman en ik zie nu dat ik hem per ongeluk koffiemelk gegeven heb die goed was tot augustus 2020 :flushed:

18 likes

Ik had al een paar dagen niks van een projectgroepgenootje gehoord terwijl ze normaal altijd heel snel reageert dus ik begon me al een beetje zorgen te maken, zag al helemaal voor me dat ik de huisbaas moest bellen en dat er dan iets verschrikkelijks aan de hand bleek te zijn (zoals dat verhaal van @Ovenschaal laatst). :flushed: Maar gelukkig liet ze vanochtend eindelijk iets van zich horen, ze had haar whatsapp meldingen niet gezien (ze komt uit China en daar is whatsapp geband dus ze gebruikt het alleen hier voor studiegenoten en verder niet). Pfieuw, was wel even opgelucht haha.

7 likes

Met een beetje pech word je er zelf de dupe van als hij bij jou naar de wc moet zo…

3 likes

Hij is inmiddels de deur uit en niet naar de wc geweest :white_check_mark: Hopelijk blijft het de arme man bespaard

4 likes

Ugh, daar ga ik me alleen maar meer tegen verzetten. Ik had vorig jaar februari een jaar abonement afgesloten. Nou, echt veel gesport zeg…dus ik ga mn sponsoring ook stopzetten en voorzie dezelfde fratsen.

2 likes

Is je leven als alpaca niet meer leuk? En waarom een wasbeer? :joy:

Ik weet dat er altijd grapjes gemaakt worden over hoe witte mensen mosterd niet eens kunnen handelen qua pittigheid, maar ik eet nu een mosterd en die is echt ZO SCHERP. Ik voel mijn holtes echt wegbranden.

1 like

Ja had ik ook, heb toen gezegd: ik zeg niet op omdat jullie nu dicht zijn maar vanwege persoonlijke omstandigheden en toen was het oh oke nou geregeld. Snap dat het voor hen lastig is maar anderzijds: zij kunnen ook niet in iemands portemonnee of leven kijken nu dus vind het best schandalig dat ze zo stalkerig blijven mailen met alle voordelen en dat ze écht bijna weer opengaan.

Edit: ook @WhereTheLightIs

Had je wat?!? :rage::joy:

Oh ja maar die grap dat witte mensen dat niet aan kunnen klopt naar mijn mening niet. Het is een heel ander soort heet dan sambal, het gaat echt zo in je neus zitten net als wasabi. Een heel anders soort pittig. Vind het niet eens pittig te noemen maar scherp.

7 likes

Ik wil graag tussen de wasberen leven. Ze zijn zo ondeugend en schattig. Ze eten alles, in de winter slapen ze 90% van de tijd. En hoe ze eten vast pakken met hun handjes. Ik smelt gewoon.
Ik wil gewoon 1 grote groepsspoon met wasberen.

Love nog steeds Alpacas hoor :heart:

12 likes

Ja, precies. Wasabi en mosterd branden meer in je neus en holtes, terwijl sambal echt in je keel brandt.

1 like

Haha ik at van de week de spicy McChicken en die vond ik mega pittig hahaha echt ultieme tata. Eet wel vaker pittig maar dit was gewoon niet eetbaar joh hahah

6 likes

Zojuist een ‘brandinspecteur’ aan de deur gehad. Liet een soort badge zien en begon meteen allerlei vragen te stellen. Meteen weggestuurd omdat ik bezig was. Nu ik erover nadenk wel erg vreemd? Word echt gek van mensen die ongevraagd aanbellen.

En je tong of lippen!

Nou, niet echt iets nieuws bij de huisarts. Wel gaan ze vanaf nu extra aan patiënten vragen wat voor kleur hun braaksel heeft als ze dezelfde soort klachten hebben als mijn moeder.
En ik mag bellen als er iets is en wil bespreken.

En iets anders: Net 20.97 op wasmiddel bespaard en ik voel me nu een soort gierige Gerda. Nu dus wel mijn weekbedrag (weer) niet gehaald, maar ik kan wel minstens 70 keer wassen. :+1:

7 likes

Ik heb vanmorgen alleen maar hele gezonde boodschappen gehaald. Maar nu ben ik wel weer klaar met fitgirl spelen en wil ik eigenlijk gewoon kaneelbroodjes en chocola.

21 likes

Gelukkig! En ja ze zijn echt schattig, ik vind hun staart ook gewoon echt geweldig haha :heart:

1 like