Was het stiekem niet het broertje van @Tamara?
Wat leuk, gefeliciteerd!
We hebben eindelijk een bad en nu wil ik de hele collectie lush bath bom dingen. NU
Kan maandverband met het snel naar beneden doen van je broek en onderbroek in de wc pot belanden? Had maandverband in, maar het is nu kwijt en wtf. Ligt ook niet naast de pot of in mān broek. Had het besef dat ik er eentje in mān onderbroek hoorde te hebben ook pas nadat ik al had doorgetrokken.
Ik ben zo verward.
Ja dit gebeurt mij wel vaker vrees ik, love dat moment om zoān nat vod uit de pot te vissen.
Soms ben in op Vinted aan het scrollen en dan kan in gewoon niet stoppen omdat ik bang ben dat ik dan net het perfecte kledingstuk misloop omdat die dan nog net iets naar onderen staatš Dikke tijdverspillingš¤
Mijn moeder heeft zaterdag mijn bovenlip geharst en nu heb ik er allemaal rode geirriteerde plekjes van ongeveer 1 cm. Heel mooi.
Hahahahahhaha
Ik heb vanavond allemaal dingen uitgezocht en geregeld waar ik al een paar maanden stress over had. Ik voel mij nu zo een succesfull adult
Een of andere buitenlandse professor heeft een Nijntje-rip off op de wereld gezet.
Ik ben benieuwd of dat karakter dan vrij vertaald āeendenbekā heet.
Echt eng mijn voordeur stond net opeens open? Terwijl ik al een uur geleden binnen ben gekomen en heb ook geen kou gevoeld. Kon niks op de cameraās zien, dus het zal mijn eigen schuld wel zijn
Ik ben verslaafd aan de āI shouldnāt be aliveā afleveringen van Wonder op YouTube. Kan niet meer stoppen met kijken. In mijn hoofd ben ik ook al aan het bedenken wat ik mee moet nemen als ik ooit een berg ga beklimmen / op zee ga vissen / in de Grand Canyon ga hiken om te kunnen overleven. Never gonna happen
Misschien was het die kleine paarse. Ben je hem niet kwijt?
Nee die heeft daar niet de motorische skills voor. Maar ging eerst controleren of de naakte naakte er nog waren en toen riep ik de kleine paarse en gelukkig was iedereen van de partij.
Je weet dat je echt van god los bent als je om 22u zin krijgt in en begint aan je toetje: tiramisu
Ohhhh ja ik vond dit programma altijd zo geweldig, ga straks ook ff weer eentje op youtube kijken. Thanks voor de inspo. Ging me dan helemaal inbeelden hoe ik gehandeld zou hebben
Dat is toch niet zo gek? Haha. Maar enjoy
Crazy gek
Thanks, smaakt goed! Van de Aldi, aanrader.
Nee ik overdreef nogal natuurlijk, maar heb het volgens mij nog nooit gedaan! Zo laat een toetje eten.
Moest vandaag een paar uurtjes praktijkonderwijs geven en kreeg er zoveel energie van, op dit menselijk contact kan ik de rest van de maand teren