@Hufflepunk @Hazel En dat op Blue Monday! Gefeliciteerd allebei!
Kan die Rob Goossens gewoon niet van tv
Potverdorie, dacht ik mooi de yoga-kleding van de etos te bestellen, is het alleen in de winkel te krijgen (alle beetje leuke broeken zijn op webshops overal uitverkocht).
Grrr⦠hier hebben ze altijd van alle maten er maar 1, dus ben ik al te laat.
Nu bedenken of er Etos filialen in de buurt zijn, waar ze het misschien wel nog hebben
Hahahaha ik dacht huh gaat dit over die te slechte NLāse film maar dat is Ron Goossens
Misschien een oplichter
Ohh ik was/ben ook bang hiervoor. Aan de ander kant: OK vanaf nu geen zorgen meer maken om eigen risico, toch al op. Kom maar door herhaalrecepten #hamsteren.
Mān broertje doet klantenservice voor een bepaald bedrijf en ik hoor hem nu net zeggen āik ga het even overleggen hier en kom zo bij u terugā. Vervolgens hoor ik hem naar de wc lopen en gaat hij zitten poepen hahahahahaha hou op hoor. (hij heeft een darmziekte dus dat speelt wel mee maar toch haha)
hopelijk vergeet ie nooit zn headset af te zetten
Lol heb nu iemand van de klantenservice van KPN aan de lijn en hij is nu vanalles aan het doorlezen terwijl hij een oplossing zoekt en ik hoor ām echt zo mompelen van āwattefakkk nee neeā¦ā en daarna in een soort boers accent āwattisditnou hƩƩƩā
Nu gaat ie me over een kwartier terugbellen. Zegt ie: āmag ik uw nummer? Ja nee niet om in mān contacten op te slaan hoor!ā
Vraag me af of ie door de feedbackronde komt maar moet er wel om lachen
Wat leuk, gefeliciteerd!
We hebben eindelijk een bad en nu wil ik de hele collectie lush bath bom dingen. NU
Kan maandverband met het snel naar beneden doen van je broek en onderbroek in de wc pot belanden? Had maandverband in, maar het is nu kwijt en wtf. Ligt ook niet naast de pot of in mān broek. Had het besef dat ik er eentje in mān onderbroek hoorde te hebben ook pas nadat ik al had doorgetrokken.
Ik ben zo verward.
Ja dit gebeurt mij wel vaker vrees ik, love dat moment om zoān nat vod uit de pot te vissen.
Soms ben in op Vinted aan het scrollen en dan kan in gewoon niet stoppen omdat ik bang ben dat ik dan net het perfecte kledingstuk misloop omdat die dan nog net iets naar onderen staatš Dikke tijdverspillingš¤
Mijn moeder heeft zaterdag mijn bovenlip geharst en nu heb ik er allemaal rode geirriteerde plekjes van ongeveer 1 cm. Heel mooi.
Hahahahahhaha
Ik heb vanavond allemaal dingen uitgezocht en geregeld waar ik al een paar maanden stress over had. Ik voel mij nu zo een succesfull adult