Echt eng mijn voordeur stond net opeens open? Terwijl ik al een uur geleden binnen ben gekomen en heb ook geen kou gevoeld. Kon niks op de camera’s zien, dus het zal mijn eigen schuld wel zijn
Ik ben verslaafd aan de ‘I shouldn’t be alive’ afleveringen van Wonder op YouTube. Kan niet meer stoppen met kijken. In mijn hoofd ben ik ook al aan het bedenken wat ik mee moet nemen als ik ooit een berg ga beklimmen / op zee ga vissen / in de Grand Canyon ga hiken om te kunnen overleven. Never gonna happen
Misschien was het die kleine paarse. Ben je hem niet kwijt?
Nee die heeft daar niet de motorische skills voor. Maar ging eerst controleren of de naakte naakte er nog waren en toen riep ik de kleine paarse en gelukkig was iedereen van de partij.
Je weet dat je echt van god los bent als je om 22u zin krijgt in en begint aan je toetje: tiramisu
Ohhhh ja ik vond dit programma altijd zo geweldig, ga straks ook ff weer eentje op youtube kijken. Thanks voor de inspo. Ging me dan helemaal inbeelden hoe ik gehandeld zou hebben
Dat is toch niet zo gek? Haha. Maar enjoy
Crazy gek
Thanks, smaakt goed! Van de Aldi, aanrader.
Nee ik overdreef nogal natuurlijk, maar heb het volgens mij nog nooit gedaan! Zo laat een toetje eten.
Moest vandaag een paar uurtjes praktijkonderwijs geven en kreeg er zoveel energie van, op dit menselijk contact kan ik de rest van de maand teren
Shit nu heb ik ook zin in tiramisu
Ja ik denk het wel of iemand die rookmelders kwam aansmeren ofzo. Maar echt zo irritant al die ongevraagde mensen aan de deur. Voor ik het wist had ik al antwoord gegeven op een paar van zijn vragen, ze overrompelen je gewoon en je moet ze echt onderbreken als je wilt dat ze stoppen met praten.
Waarom heb ik nog steeds groeipijn. Ik groei al 10 jaar niet meer en nog steeds regelmatig, zoals nu, exact dat gevoel in een (soms 2) been. Pijnlijk
Ik eet juist heel vaak een toetje als ‘snack’, dacht dat normaal was haha
Het is goed bevallen, dus ik sluit niet uit het ook vaker te gaan doen
@CaptainCheesecake Morgen ff langs de super?
Wow. Dat ding om haar nek lijkt me ideaal iemand enig idee wat ik kan typen op google om zoiets te krijgen?
Ik opende net m’n AH app omdat ik even naar de bonus wilde kijken, staat m’n bonuskaart open waardoor de hele app automatisch superfel wordt (m’n felheid op m’n telefoon gaat dan meteen standje maximaal geloof ik) en dat deed gewoon pijn aan m’n ogen lig al in bed
Phone holder neck en je hebt 1000 hits
thanks, dat was vrij simpel
Ik stress een beetje want morgen komen twee klusjes mensen langs en ik heb geen koffie om aan te bieden omdat ik zelf geen slootwater drink, kan die mensen moeilijk om 9:00 cola gaan aanbieden.