Wat je even kwijt wil #47

Net pakketjes weggebracht naar het pakketpunt om de hoek en ik kom daar de laatste twee maand zo’n drie keer in de week ofzo. En die man begin al meteen vrolijk te lachen en me te begroeten toen ik binnenkwam. Super schattig, toch nog iemand die vrolijk is vandaag.

Maar heb wel vega saucijzenbroodjes kunnen scoren bij de Lidl en ze zijn nog warm :heart_eyes:

9 likes

Heel lief :heavy_heart_exclamation:
Het vreet inderdaad echt energie, en had van te voren ook niet gedacht dat het zo moeilijk zou worden. Heb mijn eisen/verwachtingen ook al naar beneden geschroefd want met het aantal jaren werkervaring kan ik gewoon niet op tegen andere sollicitanten. Plus dat ik in een mannenwereld zit, helpt als jonge vrouw ook niet echt mee.

In deze tijden merk je hoe belangrijk het is om een leuke baan te hebben waar je plezier in hebt. Dat is nu nog het enige wat je hebt zo’n beetje.
Maar ja, just keep swimming.

1 like

Ben nu wel benieuwd voor wat voor een baan

Ah wat klote zeg! Al die energie die het kost, hoop dat je snel iets leuks vind! Ik zit zelf ook in deze situatie dus als je behoefte hebt aan een gesprek, al is het maar om te spuien, laat maar weten :heart:

Ik heb nog een bon liggen dus ga even wat dingen bestellen die ik al een tijdje wil kopen. Zo ook een klein boxje om muziek te luisteren thuis. Er is zoveel te koop dat ik alleen geen keuze kan maken. Heeft iemand tips? Is WiFi handig of is bluetooth voldoende? Budget is max 50 euro

vind JBL en Anker vaak de beste prijs/kwaliteitsverhouding hebben

3 likes

Echt wtf ik bel net de bcc waar ik mn twee pakketjes had gedropt (dhl). Vervolgens krijg ik een bevestiging ipv twee. Dus ik bellen en ik zeg nog tegen haar het is geen bcc bestelling maar ik heb iets gedropt bij dhl punt om te retourneren. Na 10 minuten in de wacht en gestuntel met postcode, huisnummer, bestelnr etc. Komt ze lachend terug: oh het is een h&m bestelling met kleren? Ik zei ja? Ja nee dan moet je h&m bellen. Alsof ik achterlijk ben :sweat_smile: ik zei nou jullie hebben een dhl punt en het lijkt alsof een pakketje niet goed is aangemeld, dus ik kan de h&m wel bellen maar als het pakket niet aangemeld is zullen zij wel zeggen dat ik het dhl punt moet bellen he?

Nja echt miscommunicatie dus want ik had nog gezegd het was geen bcc bestelling maar de manier waarop ze wat denigrerend lachend haar flut antwoord geeft echt :roll_eyes:

3 likes

Zijn er nog meer mensen die AH pannenzegels kwijt willen? Digitaal!
Zou top zijn, ik wil een pan voor mijn vriend ermee kunnen kopen (zodat we daar eens met een goede pan kunnen koken ipv afgeragde afdankertjes :upside_down_face:)

Oh jeetje, ik had nog helemaal niet meegekregen dat je moeder overleden is @Luzarl. Wat verschrikkelijk verdrietig, heel veel sterkte :hearts:

1 like

O jeetje ik heb ook gemist dat je moeder is overleden. Dat is erg snel gegaan :frowning:
Gecondoleerd en sterkte :rose:

1 like

Ik kom er net achter dat wij dat digitaal spaarden. Mijn man ia nu bij de supermarkt en koopt denk ik 1 pan. Dan hebben we nog 3 volle kaarten over. Ik laat het straks even weten!

1 like

Oeh zou super chill zijn!

Als later blijkt dat ik ze niet allemaal nodig heb zal ik jou berichten @Mexi

1 like

JBL Go zijn echt goed voor de prijs (rond €20 dacht ik). Heb er al jaren 1 waar ik super tevreden over ben.

1 like

Ik zag gisteren op een FB pagina meerdere mensen zeggen dat ze sambasaus als dip eten bij de naturel chips, 1x raden wat ik net allemaal heb gekocht. Ben benieuwd want sambasaus is wel heel lekker.

@ellegirltalk ik heb 46 zegels. @Mexi als back up

1 like

Ik heb nog 1 volle kaart + 12 losse zegels!

1 like

Thanks @Mexi mag deze wel!

1 like

Ik heb er nu 2 van Bose maar hiervoor jaren deze van JBL:

Samenvatting

https://www.bol.com/nl/p/jbl-go-2-blauw-draagbare-bluetooth-mini-speaker/9200000090189230/?Referrer=ADVNLGOO002020-G-114773840294-S-1053633159541-9200000090189230&gclid=CjwKCAiAo5qABhBdEiwAOtGmbuHZo5aw-dwJF_Fw0sidX2K9SvXRHNVtPXkSLW2m0lAAH7Ig1R_S4BoCdFQQAvD_BwE

En voor deze prijs (ook niet voor deze prijs) vind ik de geluidskwaliteit echt goed. Zo’n klein boxje en toch zulk goed geluid. Misschien even kijken waar hij op dit moment het goedkoopste is.

1 like

@ZusjevanJoost, @Takkie en @instantramen, dank voor jullie advies! Ik ga voor een JBL Go :grinning:

2 likes

deze heb ik ook en hij is echt top! heb hem nu al 4 jaar en ik sleep dat ding overal mee naartoe en hij doet het nog steeds top :ok_hand:t2:

1 like