Wat je even kwijt wil #47

Ik heb eindelijk kleur stalen aangevraagd voor raamdecoratie in m’n woonkamer. Ik woon hier inmiddels een half jaar, dus het werd wel tijd. Ik wil meteen deze week een keuze maken, anders gaat er weer een half jaar over heen :sweat_smile:

1 like

Had het ook niet verwacht, kreeg akkoord op pas later. Denk dat ze er even over na moesten denken haha!

1 like

Ik denk wel meer!
Ik vond het heel mooi om te zien hoeveel mensen aan ons dachten na het overlijden van mijn vader. Ook mensen van wie je het helemaal niet verwacht. Gaf toch steun.
Hoe gaat het met je? Moet er nog veel geregeld worden voor de uitvaart? Hopelijk heb je ook wat rust om even wat tijd voor jezelf en je verdriet te nemen :kissing_heart:

Heb me weer gestort op het solliciteren maar ik vraag me echt af waarom want ik heb echt geen zin in weer hopen op niks. Wil soms echt mijn laptop uit het raam gooien, waarom kan ik niet zoals ieder ander mens een leuke baan vinden?
Een vriendin heeft gister ontslag genomen en kan donderdag al beginnen bij haar nieuwe baan. En ik ben verdomme al een half jaar bezig en zit nog met een baan waarbij ik elke dag denk: haal me hier weg.

25 likes

lol ik heb ook altijd wat :joy: Ikea komt mijn bestelling brengen, zijn ze het ophangbord vergeten op de pallet. word via de post gestuurd. vervelend maar ach shit happens :joy:

1 like

Ja doen!

Oh zo fucking lekker dat ik vanmorgen al direct 3 werkgerelateerde dingen heb gedaan* waar ik al een week tegenaan zat te hikken

Ipv de hele dag uitstellen en t dan alsnog niet doen. Voelt zoveel beter dit! :exploding_head:

Edit; * in mijn vakantie

9 likes

Ik wil je toch nog even condoleren en heel veel sterkte wensen. Had dat eerder nog niet gedaan omdat ik zag dat er al zoooveel berichtjes waren, dus dacht het voegt misschien niet veel toe als ik ook nog een berichtje plaats. Maar dit herinnert me er weer even aan dat je in tijden van rouw nooit genoeg steunbetuigingen kan ontvangen en dat ook steun uit onverwachte hoek je heel erg goed kan doen.

Dus bij dezen: alle sterkte toegewenst en ik hoop dat jullie haar een mooi afscheid kunnen geven :heart:

11 likes

Ik werd voor het eerst in 1.5 jaar weer eens wakker met een koortslip. Zo kut. Ook een goed moment om een verlaagde weerstand te hebben natuurlijk.

@anon46421473 Sorry voor mijn enorm late reactie haha. Dank je wel! Ja ik wil mijn moeder gewoon echt niet kwijt, dus ik vind het helemaal niet erg om te doen, maar het zou gewoon fijn zijn als we die verantwoordelijkheid een beetje zouden kunnen delen met z’n allen wat nu niet echt gebeurt. Mijn moeder moet gewoon op tijd doorgeven aan ons wat ze nodig heeft zodat we het op tijd kunnen bestellen. Wij hebben dat speciale albert heijn/ bol bezorg abonnement gekocht waardoor het beter is als ze het gewoon met ons meebestelt haha. Maar sowieso dat het een idee is om haar even een mini cursus te geven haha, desnoods logt ze even in op ons account ofzo

Net pakketjes weggebracht naar het pakketpunt om de hoek en ik kom daar de laatste twee maand zo’n drie keer in de week ofzo. En die man begin al meteen vrolijk te lachen en me te begroeten toen ik binnenkwam. Super schattig, toch nog iemand die vrolijk is vandaag.

Maar heb wel vega saucijzenbroodjes kunnen scoren bij de Lidl en ze zijn nog warm :heart_eyes:

9 likes

Heel lief :heavy_heart_exclamation:
Het vreet inderdaad echt energie, en had van te voren ook niet gedacht dat het zo moeilijk zou worden. Heb mijn eisen/verwachtingen ook al naar beneden geschroefd want met het aantal jaren werkervaring kan ik gewoon niet op tegen andere sollicitanten. Plus dat ik in een mannenwereld zit, helpt als jonge vrouw ook niet echt mee.

In deze tijden merk je hoe belangrijk het is om een leuke baan te hebben waar je plezier in hebt. Dat is nu nog het enige wat je hebt zo’n beetje.
Maar ja, just keep swimming.

1 like

Ben nu wel benieuwd voor wat voor een baan

Ah wat klote zeg! Al die energie die het kost, hoop dat je snel iets leuks vind! Ik zit zelf ook in deze situatie dus als je behoefte hebt aan een gesprek, al is het maar om te spuien, laat maar weten :heart:

Ik heb nog een bon liggen dus ga even wat dingen bestellen die ik al een tijdje wil kopen. Zo ook een klein boxje om muziek te luisteren thuis. Er is zoveel te koop dat ik alleen geen keuze kan maken. Heeft iemand tips? Is WiFi handig of is bluetooth voldoende? Budget is max 50 euro

vind JBL en Anker vaak de beste prijs/kwaliteitsverhouding hebben

3 likes

Echt wtf ik bel net de bcc waar ik mn twee pakketjes had gedropt (dhl). Vervolgens krijg ik een bevestiging ipv twee. Dus ik bellen en ik zeg nog tegen haar het is geen bcc bestelling maar ik heb iets gedropt bij dhl punt om te retourneren. Na 10 minuten in de wacht en gestuntel met postcode, huisnummer, bestelnr etc. Komt ze lachend terug: oh het is een h&m bestelling met kleren? Ik zei ja? Ja nee dan moet je h&m bellen. Alsof ik achterlijk ben :sweat_smile: ik zei nou jullie hebben een dhl punt en het lijkt alsof een pakketje niet goed is aangemeld, dus ik kan de h&m wel bellen maar als het pakket niet aangemeld is zullen zij wel zeggen dat ik het dhl punt moet bellen he?

Nja echt miscommunicatie dus want ik had nog gezegd het was geen bcc bestelling maar de manier waarop ze wat denigrerend lachend haar flut antwoord geeft echt :roll_eyes:

3 likes

Zijn er nog meer mensen die AH pannenzegels kwijt willen? Digitaal!
Zou top zijn, ik wil een pan voor mijn vriend ermee kunnen kopen (zodat we daar eens met een goede pan kunnen koken ipv afgeragde afdankertjes :upside_down_face:)

Oh jeetje, ik had nog helemaal niet meegekregen dat je moeder overleden is @Luzarl. Wat verschrikkelijk verdrietig, heel veel sterkte :hearts:

1 like

O jeetje ik heb ook gemist dat je moeder is overleden. Dat is erg snel gegaan :frowning:
Gecondoleerd en sterkte :rose:

1 like