Ik lag om 10 uur in bed en ik heb gewoon niet geslapen, whyyy
Oh ik lig nog in bed en het regent keihard. En dat blijft volgens de app ook zo. Moet straks eerst mān dochter naar mijn moeder brengen en daarna nog 10 kilometer naar mān werk fietsen. Zo geen zin in
Voor zulke momenten kan ik je van die koffie poeder in sachets aanraden. Die van Nespresso zijn prima te drinken vind ik zelf. Verder eens met @pastelzwart hoor.
Oh ik heb echt 0 zin om te gaan werken, het gaat de hele dag regenenā¦
Over de regen, ik moet een uur rijden naar een vriendin die in het centrum van een grote stad woont wat ik al SUPER spannend vind. En nu die regen nog, thanks God
Ik start vandaag met mijn verkorte opleiding, heb er zoveel zin in!
Voor het eerst onderhandeld over mijn salaris, ik ga nu minder (36u) werken voor hetzelfde geld
Trots op mezelf.
Nu ik dit zie sla ik mezelf voor mān kop dat ik alleen maar gedacht heb aan meer geld toen ik vorige week mijn onderhandelingen had⦠Al denk ik toch niet dat mijn bedrijf ooit akkoord was gegaan met minder uren.
Mama staat in de krant vandaag. We hebben al iets van vijftien kaarten gehad, ik denk dat het er wel vijftig worden
Zelfde hier. Het lijkt wel herfst.
En ik hou van docs met plateauzolen, maar ermee fietsen is een kunst. En de ritsen in dit model zijn ook tof, maar ik haal standaard mijn hielen eraan open en anders veteren krijg ik niet voor elkaar. Zal wel aan mij liggen.
Ik heb eindelijk kleur stalen aangevraagd voor raamdecoratie in mān woonkamer. Ik woon hier inmiddels een half jaar, dus het werd wel tijd. Ik wil meteen deze week een keuze maken, anders gaat er weer een half jaar over heen
Had het ook niet verwacht, kreeg akkoord op pas later. Denk dat ze er even over na moesten denken haha!
Ik denk wel meer!
Ik vond het heel mooi om te zien hoeveel mensen aan ons dachten na het overlijden van mijn vader. Ook mensen van wie je het helemaal niet verwacht. Gaf toch steun.
Hoe gaat het met je? Moet er nog veel geregeld worden voor de uitvaart? Hopelijk heb je ook wat rust om even wat tijd voor jezelf en je verdriet te nemen
Heb me weer gestort op het solliciteren maar ik vraag me echt af waarom want ik heb echt geen zin in weer hopen op niks. Wil soms echt mijn laptop uit het raam gooien, waarom kan ik niet zoals ieder ander mens een leuke baan vinden?
Een vriendin heeft gister ontslag genomen en kan donderdag al beginnen bij haar nieuwe baan. En ik ben verdomme al een half jaar bezig en zit nog met een baan waarbij ik elke dag denk: haal me hier weg.
lol ik heb ook altijd wat Ikea komt mijn bestelling brengen, zijn ze het ophangbord vergeten op de pallet. word via de post gestuurd. vervelend maar ach shit happens
Oh zo fucking lekker dat ik vanmorgen al direct 3 werkgerelateerde dingen heb gedaan* waar ik al een week tegenaan zat te hikken
Ipv de hele dag uitstellen en t dan alsnog niet doen. Voelt zoveel beter dit!
Edit; * in mijn vakantie
Ik wil je toch nog even condoleren en heel veel sterkte wensen. Had dat eerder nog niet gedaan omdat ik zag dat er al zoooveel berichtjes waren, dus dacht het voegt misschien niet veel toe als ik ook nog een berichtje plaats. Maar dit herinnert me er weer even aan dat je in tijden van rouw nooit genoeg steunbetuigingen kan ontvangen en dat ook steun uit onverwachte hoek je heel erg goed kan doen.
Dus bij dezen: alle sterkte toegewenst en ik hoop dat jullie haar een mooi afscheid kunnen geven
Ik werd voor het eerst in 1.5 jaar weer eens wakker met een koortslip. Zo kut. Ook een goed moment om een verlaagde weerstand te hebben natuurlijk.
@anon46421473 Sorry voor mijn enorm late reactie haha. Dank je wel! Ja ik wil mijn moeder gewoon echt niet kwijt, dus ik vind het helemaal niet erg om te doen, maar het zou gewoon fijn zijn als we die verantwoordelijkheid een beetje zouden kunnen delen met zān allen wat nu niet echt gebeurt. Mijn moeder moet gewoon op tijd doorgeven aan ons wat ze nodig heeft zodat we het op tijd kunnen bestellen. Wij hebben dat speciale albert heijn/ bol bezorg abonnement gekocht waardoor het beter is als ze het gewoon met ons meebestelt haha. Maar sowieso dat het een idee is om haar even een mini cursus te geven haha, desnoods logt ze even in op ons account ofzo